• Ja, nou, mijn vriend en ik waren dus boven aan het 'spelen' dat klinkt ook lekker fout :') Komt onze roommate niet binnen, we waren allemaal best bezopen.. Lag ik dan, ik schaam me kapot het is al eens eerder zo gegaan. En we hebben ook wel een slot op de deur maar eigenlijk is het toch niet nodig want 'iedereen' klopt toch? Nou nee dus :')

    Did this happen to any of you? :') Be honest haha. (joehoe)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik heb nog niet eens mijn eerste afspraakje gehad, laat staan mijn eerste keer betrapt worden. :Y)


    wth.

    Euh, niet zoiets, maar ik zat wel een keer in de auto op weg naar huis, en ik zat in het midden. Vriend aan de ene kant, beste maat aan de andere kant. Nouja, ik was best wel wasted, en was vergeten aan welke kant m'n vriend nou eigenlijk zat. Dus ik m'n beste maat vol op op z'n bek pakken omdat ik dacht dat het m'n vriend was. >_< DAN GA JE OOK AF, JONGE.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    Euh, niet zoiets, maar ik zat wel een keer in de auto op weg naar huis, en ik zat in het midden. Vriend aan de ene kant, beste maat aan de andere kant. Nouja, ik was best wel wasted, en was vergeten aan welke kant m'n vriend nou eigenlijk zat. Dus ik m'n beste maat vol op op z'n bek pakken omdat ik dacht dat het m'n vriend was. >_< DAN GA JE OOK AF, JONGE.


    Oeehhh :') Hahaha.. Ai ai ai, fail. Hahahah. Nou ja kan gebeuren toch (joehoe)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ehm ja, twee keer gebeurd. :W


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ehm ja, twee keer gebeurd. :W

    I feel your pain darling (joehoe) (bloos)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Quixotic schreef:
    Ik heb nog niet eens mijn eerste afspraakje gehad, laat staan mijn eerste keer betrapt worden. :Y)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    hahaha ja een keer gebeurd. écht vreselijk.


    To infinity and beyond •

    Uhm ja... :$


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mijn vader kwam een keer binnen omdat we teveel lawaai maakten. Schaaaaam.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik weet precies waar je het over hebt, vreselijk genant. (nerd)

    Nope :3


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb nog nooit seks gehad, dus het betrappen is er bij mij ook nog niet bij :p


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Als er één ding is waar ik over mee kan praten is dit het wel. Alsof ik vervloekt ben of zo. :W

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 15:59 ]


    Numbers.

    Nee, mijn ouders laten me altijd volledig met rust als er een jongen bij mij thuis is (;


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Somethnholic schreef:
    Als er één ding is waar ik over mee kan praten is dit het wel. Alsof ik vervloekt ben of zo. :W

    Agoshie hahaha.. :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!