• Om één of andere reden hou ik van deze foto (zanger van a7x)
    Ik kan niet goed verklaren waarom, maar ik word helemaal wild van het gevoel dat ik erbij krijg. Nu vraag ik me af of ik de enige ben die hierbij zo'n overweldigend gevoel krijg.. (als je gewoon al let op de houding van zijn hand, zijn mond, zijn ogen..)

    Stiekem vind ik hem hier een geweldig dominante houding hebben :9~

    Ik voel niks (':


    Felix

    Ik zie een eh foto, en daarbij houdt 't op? :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaha, Nancy is daar volgens mij helemaal fan van, lol. Ik heb er niet echt een gevoel bij, sorry dude.

    Ik snap stiekem wat je bedoelt :X


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik vind hem wel hot, zo op die foto. Indd die uitstraling en dat je z'n ogen niet kan zien:9~


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik krijg een heel apart gevoeeeeeeel van binnen ....

    Nee sorry, bij deze foto niet (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    M. Shadows :9~:9~:9~


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Oké, oké, die foto heeft iets. :3


    wth.

    CrazyChicken schreef:
    Ik voel niks (':

    bluelist schreef:
    Hahaha, Nancy is daar volgens mij helemaal fan van, lol. Ik heb er niet echt een gevoel bij, sorry dude.


    Dat is misschien omdat ze ook fan is van a7x? Maar zelfs al was ik geen fan van a7x.. :9~

    CrazyChicken schreef:
    Ik voel niks (':

    DirtyGame schreef:
    (...)

    Dat is misschien omdat ze ook fan is van a7x? Maar zelfs al was ik geen fan van a7x.. :9~

    Dat bedoelde ik, haha.

    Junns schreef:
    Ik snap stiekem wat je bedoelt :X


    Maryland schreef:
    Ik vind hem wel hot, zo op die foto. Indd die uitstraling en dat je z'n ogen niet kan zien:9~


    Dan ben ik misschien toch niet zo heel raar :Y)

    Ruocco schreef:
    Ik zie een eh foto, en daarbij houdt 't op? :Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ruocco schreef:
    Ik zie een eh foto, en daarbij houdt 't op? :Y)


    Het is veel meer dan een foto, vind ik :9~