• Dat ben ik sowieso al, want wat mijn landje Nederland betreft ben ik nationalistisch.

    Maar als ik dit dan hoor, dan voel je je echt zo trots op je land :'D. Dan heb je echt zoiets van: ja, ik ben een Nederlander, en dit hoort bij mij.



    Normaal ben ik helemaal niet zo van rappers enzo, maar dit lied doet echt wat ^^


    "Het land van rellen tussen Ajax en Feyenoord, maar wanneer Oranje speelt iedereen erbij hoort"


    edit: en uiteraard ging ik er vanuit dat er ook veel mensen niet dit gevoel delen. Dat is oké hoor, maar wel nog een beetje respect svp. Tis niet de bedoeling dat dit een topic wordt om het mooie Nederland te gaan afkraken.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 22:10 ]


    ars moriendi

    Als ik dat lied hoor dan denk ik dat niet. Ik vind Nederland niet zo geweldig fzo (bat)


    -

    ik ben ook trots dat ik nederlands ben hoor,
    en iedereen mag het weten, ik ben ook nationalistisch :'DD
    samen nationalistisch x'D


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik ben trots op België, niet op Vlaanderen, op België.=) Ook al zijn we het best aan het verkloten met die 'regering' van ons :'D. Mensen zijn gewoon te kopig tegenwoordig en staan niet meer open voor andere ideeën.
    Spijtig want dat zou ons land veel beter maken =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik ben wel trots dat wij vlaming mogen zijn , ookal hebben wij in tegenstelling tot jullie nog altijd geen regering :Y)
    wij hebben ook zotgoede bandjes :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H


    Dit was het land van... vind ik ook zo mooi.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:

    Dit was het land van... vind ik ook zo mooi.

    Die is inderdaad ook mooi, zeg!


    ars moriendi

    Ik hou van dat lied. Hij is echt zo mooi. En ja, ik ben best trots op Nederland (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tragically schreef:
    Ik ben ook trots op Nederland en op het feit dat ik een Nederlander ben. :Y)


    I´m nothing special.