• Aaron Ramsey Lovestory. Jyllina woont met haar ouders op een Ranch, een half uurtje van Londen vandaan. Ze leert Aaron kennen en ze worden verliefd. Hij wil haar helpen haar droom te vervullen. Touren in Australië. Alleen er is één belangrijk ding dat hij nog niet van haar weet, wanneer hij hopeloos verliefd word.

    Ja, gare samenvatting. Ik wou nog niet te veel verklappen enzo ;x

    Rollen:
    BF Jyll ~ Walcott
    WAG's Arsenal ~ choicedown ~ Tuilla ~ Beckham


    Bezet:
    Fàbregas
    Nasri
    Wilshere

    Nodig:
    Rol
    Naam + Achternaam
    Leeftijd
    Uiterlijk + Foto
    Karakter in steekwoorden
    Hobby's
    Relatie
    Extra

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 19:09 ]


    No guts no glory.

    Ik ga bf invullen.

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 12:59 ]


    The best things in life aren't things.

    BF (:
    Naam + Achternaam Victoria Newton
    Leeftijd 19
    Uiterlijk + Foto


    Victoria heeft niet de cliché lange haren, maar is zeer fier op haar korte kapsel. Langs de ene kant heeft ze een bless en zijn haar natuurlijke, bruine haren langer dan aan de andere kant. Van nature heeft ze ook een zeer bruine huid waar er amper oneffenheden op te vinden zijn. Van make-up doet ze heel weinig aan, alleen haar ogen zorgt ze ervoor dat ze mooi uitkomen. Victoria is een zeer ijdel iemand en ook haar nagels gaan altijd perfect gedaan zijn. Enkele fotos van haar kledingstijl ; 1, 2, 3,4. De meeste beschrijven het als simpel, maar stijlvol.
    Karakter in steekwoorden Vrolijk, koppig, lief, stressvol, gevoelig, grappig.
    Hobby's Sinds victoria ooit eens een maand naar Miami op vakantie is geweest heeft ze een hele grote passie voor surfen.
    Relatie Victoria heeft net een tweetal weken met Liam - ik dacht omdat ze bf is ga ik ze niet koppelen aan een voetballer-
    Extra ..


    The best things in life aren't things.

    Rol: WAG David Villa
    Naam + Achternaam: Jelena Zeponi
    Leeftijd: 27
    Uiterlijk + Foto:


    ze heeft een weelderige bos donkerbruine krullen en diepe chocolade bruine ogen. Haar huid heeft een licht getinte kleur en haar lippn zijn zachtroze
    Karakter in steekwoorden: Aardig,vrolijk,verlegen,grappig.
    Hobby's: paaldansen,zingen en acteren.
    Relatie: Anderhalf geleden werden zij en David een koppel
    Extra:

    WAG Jesus Navas
    Naam + Achternaam: Choine Isi Alafouzou
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk + Foto:

    Choine is een mooi meisje. Door twee hele verschillende culturen is ze een bijzondere mix geworden. Haar vader was Egyptisch, daardoor is ze getint en haar moeder is Zweeds, daardoor is ze blond. Choine is 1.64 lang en weegt 40KG. Choine sport veel en daarom is ze ook redelijk gespierd. Choines kledingstijl is te omschrijven als nonchalant en soms iets wat truttig.
    Karakter in steekwoorden: Energiek, nonchalant, sierlijk, temperamentvol, populair, stijlvol en sociaal
    Hobby's: Choine is gek op reizen. Hoe verder hoe beter. Ook is ze gek op tango dansen. Choine kan ook genieten van kleine dingetjes zoals uit eten gaan, lezen, muziek luisteren.
    Relatie: Choine en Jesus zijn al 4 jaar een stelletje. Ze zijn hun bruiloft aan het plannen maar wel in het geheim. Choine en Jesus hebben een twee kindjes: Valencia(2 jaar) en Alessandro(4 maanden).


    Extra: Choine bezoekt vaak haar ouders in Egypte of haar ouders komen naar haar toe.

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 19:46 ]


    You don't know what you got until is gone

    Ik zat net na te denken.. Zal ik het veranderen in een Aaron Ramsey story? Persoonlijk vind ik hem knapper hihi. :9~ Maar wat lijkt jullie leuker? Klik.


    No guts no glory.

    Trevino schreef:
    Ik zat net na te denken.. Zal ik het veranderen in een Aaron Ramsey story? Persoonlijk vind ik hem knapper hihi. :9~ Maar wat lijkt jullie leuker? Klik.


    Doe azza! _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    mag ook WAG van het NL-elftal? (:
    of gewoon van echt alle spelers?
    of van alleen de Barça spelers? (:


    Everything you want comes after you stop looking for it

    choicedown schreef:
    mag ook WAG van het NL-elftal? (:
    of gewoon van echt alle spelers?
    of van alleen de Barça spelers? (:


    Van de Arsenal spelers, ik heb het veranderd in een Aaron Ramsey story =)

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 17:56 ]


    No guts no glory.

    Trevino schreef:
    (...)

    Van de Arsenal spelers, ik heb het veranderd in een Aaron Ramsey story :)


    aaah oke, ja ik snap het nog (:

    dan zal ik maar eens gaan invullen haha
    pff, dat zie je wel in t volgende berichtje, als ik een beetje inspiratie heb x'D


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Deeeem! Mag ik meneer Fabregas? _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Naam + Achternaam: Julietta Shore
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk + Foto: Julietta is een mooie meid, met een eigen stijl van kleren. Ze houd zich wel aan de mode, maar toch weer op haar eigen manier. Ze is ook niet heel erg lang. Om precies te zijn 1.67. Haar mooie lange bruina haren, kunnen wel eens niet zo zitten als zij wil, en heeft dus regelmatig een 'bad hair day'. Ze is ook verslaafd aan make-up, je zou haar nooit zonder make-up op straat zien lopen.
    Karakter in steekwoorden: aardig, kan gemeen zijn, druk, sociaal.
    Hobby's: Shoppen, met Cesc naar een wedstrijd gaan, luieren op de bank.
    Relatie: (Fran)cesc Fabregas. Ze hebben elkaar ontmoet tijdens een vakantie in Turkije. (:
    Extra: Ze heeft een sterke band met haar familie, en kan soms ook helemaal tegen je tekeer gaan als je er iets gemeens over zegt.


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Nicklas schreef:
    Deeeem! Mag ik meneer Fabregas? _O_


    Hij is al bezet ! =S


    No guts no glory.

    Trevino schreef:
    (...)

    Hij is al bezet ! =S


    Pfff. ¬¬
    Dan Bendtner of Wilshere.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Heb je nog mensen nodig?


    Not all those who wander are lost.

    Nicklas schreef:
    (...)

    Pfff. ¬¬
    Dan Bendtner of Wilshere.


    Vul maar in chica! ;D


    No guts no glory.