• ik ben een 14 jarige jongen en kreeg vandaag 22/06/11 een mailtje van een hele goede vriendin van mij.
    er in stond dat ze nu een vriendje heeft en dus weinig tijd heeft, ze schreef ook dat ze de contact wou verbreken, nu ben ik eigenlijk best wel depressief en weet niet wat ik moet doen


    You're amazing the way you are, never give up!

    Maar dat is belachelijk? Waarom zou ze dat in godsnaam doen?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ah, dat is niet zo fijn om te horen te krijgen van een mailtje. Maar waarom? Als jullie vrienden zijn vind ik het onlogisch dat ze geen contact meer wil omdat ze een vriendje heeft ):


    Alleen maar tranen van geluk

    Als een vriendin jou dumpt voor haar vriendje, dan is ze jou vriendschap niet waard. Dus ik zou, hoe moeilijk het ook mag klinken en effectief zijn, afstand van haar nemen. Zoek andere vrienden of vriendinnen (: En als het gedaan is met haar vriendje, wat goed mogelijk is op jullie leeftijd, moet je het haar laten voelen dat ze jou toen heeft laten vallen. En dat je haar niet zomaar kan/wil terugnemen. Ze heeft je gekwetst en dat mag ze weten ook.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 15:43 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sapphira schreef:
    Maar dat is belachelijk? Waarom zou ze dat in godsnaam doen?


    Firm believer of all that is magic

    Haha zij gaat afzien als het uit is en met hangende pootjes terug komen :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Heb ik ook gehad, alleen bij mij liep het wat anders.
    Haar vriend had haar zo in zijn macht dat ze onze vriendschap verbrak. (joehoe)
    Nu het uit is, zag ze haar fouten in en hoe rot ze tegen mij gedaan heeft.

    Ik weet dat het niet slim is dat ik weer vriendinnen ben, vooral wat ze bij mij gedaan had.

    Maar dat gebeurt vaker als meisjes een vriend hebben.
    Vraag haar om de rede waarom ze geen contact meer wilt.
    En ik weet dat het moeilijk is, maar laat haar maar even met rust.

    Succes ermee!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 15:51 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Occlumens schreef:
    Heb ik ook gehad, alleen bij mij liep het wat anders.
    Haar vriend had haar zo in zijn macht dat ze onze vriendschap verbrak. (joehoe)
    Nu het uit is, zag ze haar fouten in en hoe rot ze tegen mij gedaan heeft.

    Ik weet dat het niet slim is dat ik weer vriendinnen ben, vooral wat ze bij mij gedaan had.

    Maar dat gebeurt vaker als meisjes een vriend hebben.
    Vraag haar om de rede waarom ze geen contact meer wilt.
    En ik weet dat het moeilijk is, maar laat haar maar even met rust.

    Succes ermee meid!

    'Ik ben een 14-jarige jongen'

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 15:48 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    'Ik ben een 14-jarige jongen'


    Ochh.. sorry!
    Ik ben altijd gewent om met meiden te praten. ;$
    Excuses!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 15:52 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Tranquillity schreef:
    Als een vriendin jou dumpt voor haar vriendje, dan is ze jou vriendschap niet waard. Dus ik zou, hoe moeilijk het ook mag klinken en effectief zijn, afstand van haar nemen. Zoek andere vrienden of vriendinnen (: En als het gedaan is met haar vriendje, wat goed mogelijk is op jullie leeftijd, moet je het haar laten voelen dat ze jou toen heeft laten vallen. En dat je haar niet zomaar kan/wil terugnemen. Ze heeft je gekwetst en dat mag ze weten ook.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Occlumens schreef:
    Heb ik ook gehad, alleen bij mij liep het wat anders.
    Haar vriend had haar zo in zijn macht dat ze onze vriendschap verbrak. (joehoe)
    Nu het uit is, zag ze haar fouten in en hoe rot ze tegen mij gedaan heeft.

    Ik weet dat het niet slim is dat ik weer vriendinnen ben, vooral wat ze bij mij gedaan had.

    Maar dat gebeurt vaker als meisjes een vriend hebben.
    Vraag haar om de rede waarom ze geen contact meer wilt.
    En ik weet dat het moeilijk is, maar laat haar maar even met rust.

    Succes ermee meid!



    dat heb ik dus ook mee gemaakt, alleen ik wijger nog contact met haar te hebben. en daarbij is het volgensmij nogsteeds niet uit tussen hen, al weet ik wel dat ze er spijt van heeft om wat ze gedaan heeft.

    maar stephen, ze is je vriendschap niet waard. besteed je aandacht maar gewoon aan mensen die het wel verdienen :)


    Beter 10 kikkers in de vijver als 1 in de hand.

    Tranquillity schreef:
    Als een vriendin jou dumpt voor haar vriendje, dan is ze jou vriendschap niet waard. Dus ik zou, hoe moeilijk het ook mag klinken en effectief zijn, afstand van haar nemen. Zoek andere vrienden of vriendinnen (: En als het gedaan is met haar vriendje, wat goed mogelijk is op jullie leeftijd, moet je het haar laten voelen dat ze jou toen heeft laten vallen. En dat je haar niet zomaar kan/wil terugnemen. Ze heeft je gekwetst en dat mag ze weten ook.


    zal wel kunnen, maar we hebben al 2 geleden geen contact meer gehad, toen opeens iemand haar e-mail adress wist( ze woont in gronau en ik in enschede)
    en toen hadden we zo goed contact dat ik haar leuk begon te vinden, dus ben nu wel depressief


    You're amazing the way you are, never give up!

    inloggen schreef:
    (...)


    dat heb ik dus ook mee gemaakt, alleen ik wijger nog contact met haar te hebben. en daarbij is het volgensmij nogsteeds niet uit tussen hen, al weet ik wel dat ze er spijt van heeft om wat ze gedaan heeft.

    maar stephen, ze is je vriendschap niet waard. besteed je aandacht maar gewoon aan mensen die het wel verdienen :)


    okay ik zal het proberen.
    thanx(Y)
    maar het andere probleem is( goh wat ben ik toch weer een problemen kind:P)
    ik heb bijna geen vrienden om mijn aandacht op te richten.
    wel een vriendinnetje sinds eergisteren:X
    waar ik goed mee kan praten


    You're amazing the way you are, never give up!

    Occlumens schreef:
    (...)

    Ochh.. sorry!
    Ik ben altijd gewent om met meiden te praten. ;$
    Excuses!


    maakt niet uit


    You're amazing the way you are, never give up!

    Tranquillity schreef:
    Als een vriendin jou dumpt voor haar vriendje, dan is ze jou vriendschap niet waard. Dus ik zou, hoe moeilijk het ook mag klinken en effectief zijn, afstand van haar nemen. Zoek andere vrienden of vriendinnen (: En als het gedaan is met haar vriendje, wat goed mogelijk is op jullie leeftijd, moet je het haar laten voelen dat ze jou toen heeft laten vallen. En dat je haar niet zomaar kan/wil terugnemen. Ze heeft je gekwetst en dat mag ze weten ook.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Marshmellow schreef:
    Haha zij gaat afzien als het uit is en met hangende pootjes terug komen :'D.


    haha dat hoop ik dan maar hé.
    maar alsnog thanx_O__O_


    You're amazing the way you are, never give up!