• Dat ben ik sowieso al, want wat mijn landje Nederland betreft ben ik nationalistisch.

    Maar als ik dit dan hoor, dan voel je je echt zo trots op je land :'D. Dan heb je echt zoiets van: ja, ik ben een Nederlander, en dit hoort bij mij.



    Normaal ben ik helemaal niet zo van rappers enzo, maar dit lied doet echt wat ^^


    "Het land van rellen tussen Ajax en Feyenoord, maar wanneer Oranje speelt iedereen erbij hoort"


    edit: en uiteraard ging ik er vanuit dat er ook veel mensen niet dit gevoel delen. Dat is oké hoor, maar wel nog een beetje respect svp. Tis niet de bedoeling dat dit een topic wordt om het mooie Nederland te gaan afkraken.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 22:10 ]


    ars moriendi

    Ik word echt warm van binnen door dat liedje. Echt een supergoed liedje (:
    En ja, de regering zuigt, en er is criminaliteit, maar er zijn ook genoeg leuke en speciale dingen ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maryland schreef:
    Ik word echt warm van binnen door dat liedje. Echt een supergoed liedje (:
    En ja, de regering zuigt, en er is criminaliteit, maar er zijn ook genoeg leuke en speciale dingen ^^


    Zoals..? Want ik kan niets leuks/speciaals verzinnen (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Maryland schreef:
    Ik word echt warm van binnen door dat liedje. Echt een supergoed liedje (:
    En ja, de regering zuigt, en er is criminaliteit, maar er zijn ook genoeg leuke en speciale dingen ^^

    Ja, de regering is echt verschrikkelijk. Ze verpesten echt alles.


    ars moriendi

    Voiceless schreef:
    (...)

    Zoals..? Want ik kan niets leuks/speciaals verzinnen (:

    Kom nou, ieder land heeft zijn unieke dingen. (= Wat denk je van de oranjegekte, de stroopwafels, de fietsen, Koninginnedag op het museumplein, onze mooie unieke taal, etc etc


    ars moriendi

    Ik ben belg en zelfs trots op ons land en echt goed zijn we momenteel niet bezig,maar het is wél je nationliteit, je land,cultuur,enz.

    Flawless schreef:
    Ik ben belg en zelfs trots op ons land en echt goed zijn we momenteel niet bezig,maar het is wél je nationliteit, je land,cultuur,enz.

    Dat moet je ook zijn. Vaderlandsliefde is zo belangrijk.. vind ik.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Dat moet je ook zijn. Vaderlandsliefde is zo belangrijk.. vind ik.


    Ik ben trotser op mijn Servische nationaliteit, en dat is mijn moederland..


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kuyt schreef:
    (...)
    Kom nou, ieder land heeft zijn unieke dingen. (= Wat denk je van de oranjegekte, de stroopwafels, de fietsen, Koninginnedag op het museumplein, onze mooie unieke taal, etc etc
    Wat leuk ook dat de helft die unieke dingen geïmporteerd zijn.
    Turkse tulpen, maar als iemand dat zegt worden we kwaad.
    Germaanse taal, maar owee als je dat zegt
    Fietsen zijn Engels, maar wij maken ze "beter"


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Wat leuk ook dat de helft die unieke dingen geïmporteerd zijn.
    Turkse tulpen, maar als iemand dat zegt worden we kwaad.
    Germaanse taal, maar owee als je dat zegt
    Fietsen zijn Engels, maar wij maken ze "beter"


    Oh, honey, you're so right.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Voiceless schreef:
    (...)

    Zoals..? Want ik kan niets leuks/speciaals verzinnen (:

    Luister het liedje, zou ik zeggen ^^
    Gewoon zoals ze zeggen, dat iedereen 1 is als Oranje speelt, koninginnedag, klagen over het weer, tolerantie rond het homohuwelijk en nog meer dingen.
    En ja er zijn altijd mensen die het verzieken, maar het is jouw keuze dat je het ook voor jezelf laat verzieken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Wat leuk ook dat de helft die unieke dingen geïmporteerd zijn.
    Turkse tulpen, maar als iemand dat zegt worden we kwaad.
    Germaanse taal, maar owee als je dat zegt
    Fietsen zijn Engels, maar wij maken ze "beter"


    Hoezo die haat?

    New York was eerst ook van Nederland, maar dat is later ook gejat door de Engelsen en dat heet nu ook New York.

    Daar gaat het toch niet om? Als je nu een Engelsman vraagt of een fiets typisch Engels of typisch Nederlands is, zullen ze sowieso Nederlands zeggen.
    Daarbij wordt in Nederland de fiets vaker gebruikt dan in welk land dan ook.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)

    Hoezo die haat?

    New York was eerst ook van Nederland, maar dat is later ook gejat door de Engelsen en dat heet nu ook New York.

    Daar gaat het toch niet om? Als je nu een Engelsman vraagt of een fiets typisch Engels of typisch Nederlands is, zullen ze sowieso Nederlands zeggen.
    Daarbij wordt in Nederland de fiets vaker gebruikt dan in welk land dan ook.


    Trots zijn op het feit dat we meer fietsen, hoera!

    Nee, ik ben alleen trots op het gedoogbeleid.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Trots zijn op het feit dat we meer fietsen, hoera!

    Nee, ik ben alleen trots op het gedoogbeleid.


    -__- Dat is een voorbeeld, schat.
    Maargoed, als jij haat hebt aan je eigen land, moet je dat vooral hebben.


    ars moriendi

    Dit lied luister ik best wel vaak. Ik vind het een mooie rap, met een mooie betekenis.


    <3

    Kuyt schreef:
    (...)

    Hoezo die haat?

    New York was eerst ook van Nederland, maar dat is later ook gejat door de Engelsen en dat heet nu ook New York.

    Daar gaat het toch niet om? Als je nu een Engelsman vraagt of een fiets typisch Engels of typisch Nederlands is, zullen ze sowieso Nederlands zeggen.
    Daarbij wordt in Nederland de fiets vaker gebruikt dan in welk land dan ook.

    Geruild tegen Suriname,niet bestolen.
    Ik dacht dat vaderlands liefde juist om dingen uit onze geschiedenis,onze eigen dingen en onze dingen van nu?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall