• Dat ben ik sowieso al, want wat mijn landje Nederland betreft ben ik nationalistisch.

    Maar als ik dit dan hoor, dan voel je je echt zo trots op je land :'D. Dan heb je echt zoiets van: ja, ik ben een Nederlander, en dit hoort bij mij.



    Normaal ben ik helemaal niet zo van rappers enzo, maar dit lied doet echt wat ^^


    "Het land van rellen tussen Ajax en Feyenoord, maar wanneer Oranje speelt iedereen erbij hoort"


    edit: en uiteraard ging ik er vanuit dat er ook veel mensen niet dit gevoel delen. Dat is oké hoor, maar wel nog een beetje respect svp. Tis niet de bedoeling dat dit een topic wordt om het mooie Nederland te gaan afkraken.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 22:10 ]


    ars moriendi

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Dat ook nog. Daar lijdt ons gezin ook best wel onder. I mean c'mon. M'n pa werkt echt hard, en staat de helft af aan de belastingsdienst. Echt zware naaiers daar.


    Dat gevoel heb ik ook. Mijn moeder wordt keihard genaaid gewoon. Werkt sinds haar 17de en is nu haar baan kwijt. Krijgt 27.000 euro van haar baas mee, wat doet die balen belasting hier, pakt de helft af. Daar kan ik echt heel pissig om worden. En daarom ga ik hier later weg. Ik weiger te werken voor mensen die op hun kont zitten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kuyt schreef:
    Dat ben ik sowieso al, want wat mijn landje Nederland betreft ben ik nationalistisch.

    Maar als ik dit dan hoor, dan voel je je echt zo trots op je land :'D. Dan heb je echt zoiets van: ja, ik ben een Nederlander, en dit hoort bij mij.



    Normaal ben ik helemaal niet zo van rappers enzo, maar dit lied doet echt wat ^^


    (...)


    edit: en uiteraard ging ik er vanuit dat er ook veel mensen niet dit gevoel delen. Dat is oké hoor, maar wel nog een beetje respect svp. Tis niet de bedoeling dat dit een topic wordt om het mooie Nederland te gaan afkraken.


    ars moriendi

    Ramsey schreef:
    (...)

    Dat gevoel heb ik ook. Mijn moeder wordt keihard genaaid gewoon. Werkt sinds haar 17de en is nu haar baan kwijt. Krijgt 27.000 euro van haar baas mee, wat doet die balen belasting hier, pakt de helft af. Daar kan ik echt heel pissig om worden. En daarom ga ik hier later weg. Ik weiger te werken voor mensen die op hun kont zitten.
    Dat is zo klote hier. De regering hier pakt altijd geld af en dan zeuren dat we in een crisis zitten.
    We zijn het rijkste land van Europa en zitten niet in een crisis.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Kuyt schreef:
    (...)

    edit: en uiteraard ging ik er vanuit dat er ook veel mensen niet dit gevoel delen. Dat is oké hoor, maar wel nog een beetje respect svp. Tis niet de bedoeling dat dit een topic wordt om het mooie Nederland te gaan afkraken.


    Ik vind Nederland een mooi land hoor. Er zijn hier genoeg goede dingen, zoals dat wij altijd mensen helpen die in nood zitten, zoals met Japan. Dat vind ik persoonlijk heel mooi aan Nederlanders.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nouja, Mijn ouders zijn marokkanen, maar ik ben véél trotser op Nederland dan op Marokko.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik hou meer van mijn land dan dat ik er trots op ben, af en toe gaat er iets mis en ja met het regering enzo.. maar toch ben ik gewoon dol op Nederland<3


    I will be.

    Ik voel me zwaar genaaid in dit kutland door de belasting, (52 %, MAG IK EVEN KLAGEN, AMERIKA IS 6 % OFZO? lol oke) dus, zodra ik het geld heb, is het koffers inpakken en naar de states. Maar toch, hou ik wel een beetje van me kleine kikkerlandje hoor :W

    bluelist schreef:
    Ik voel me zwaar genaaid in dit kutland door de belasting, (52 %, MAG IK EVEN KLAGEN, AMERIKA IS 6 % OFZO? lol oke) dus, zodra ik het geld heb, is het koffers inpakken en naar de states. Maar toch, hou ik wel een beetje van me kleine kikkerlandje hoor :W

    Nou, maar "the States" is zwaaaar overgewaardeerd, kan ik je vertellen. 1 op de 4 is arm, en er is nieteens een ziektewet.


    ars moriendi

    ik hou van nederland, maar de regering moet echt oprotten


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Wel mooi lied. Maar trots op Nederland,niet echt. Er is veel geweld de laatste tijd.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Kuyt schreef:
    (...)
    ohhh man, ik ook! :W Het Wilhelmus.. echt.. kippenvel <3


    Even dit quoten, om het nog een beetje positief te houden, ha.


    It ain't broke, so don't fix it.

    bluelist schreef:
    Ik voel me zwaar genaaid in dit kutland door de belasting, (52 %, MAG IK EVEN KLAGEN, AMERIKA IS 6 % OFZO? lol oke) dus, zodra ik het geld heb, is het koffers inpakken en naar de states. Maar toch, hou ik wel een beetje van me kleine kikkerlandje hoor :W

    Als jij je hele leven wilt sparen om je kinderen te laten studeren en je hele leven een huis wil huren omdat het te duur is om te kopen, ziek te zijn en de kosten amper kunt betalen... go ahead :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben trots wel op Nederland en Friesland :') Af en toe..


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik ben wel trots op het land maar de laaste tijd zijn er veel mensen dood geschoten 0o


    Shoganai i ne~

    Ik ben wel trots op nederland, in zijn meeste doen en laten. Maar soms raak ik ook wel eens teleurgesteld in Nederland, maar toch is dit mijn thuis en ik houd van de makkelijke mensen. En uiteindelijk zijn we een keigezellig volk als we willen. Maar toch zou ik hier niet willen blijven.. en iedere keer als ik dit lied hoor, krijg ik bijna tranen in mijn ogen, gewoon omdat ik het zo mooi vind.

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 12:33 ]


    Everything is worse without music.