• De laatste tijd staat de top vijf én de spotlight vol met 16+ verhalen, iets wat ik eerlijk gezegd niet vind kunnen want er zijn niet echt veel 16+'ers op Q. Mijn mening? Maak een apart deel maar, heel Q volspammen met erotiek en seks? Nee, dat is degoutant. De meeste jonge meisjes hierop moeten al die dingen niet lezen. Dat is gewoon fout.

    Ik heb gewoon mijn mening gegeven.

    'xoxo L.


    Why are you so imperfect?

    Bollocks schreef:
    Nou, blijkbaar zijn genoeg kiddo's hiero erin geïnteresseerd en vinden ze de verhalen leuk, anders zouden ze niet in de top 5 staan.
    En ik lees een paar van die verhalen en dat is écht niet alleen maar seks, seks, seks. (:

    idd


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Someone who understands me!
    Ik snap heel de gekut van 'Ik wil in de top 5!' 'Kudo mij altjeblieft!' 'Omg! Iks ta 5e' dus absoluut niet! Ik schrijf liever voor mezelf en voor de mensen die het lezen, ik heb de titel van mijn story in dat blokje niet nodig om door te gaan met schrijven :Y)


    Dat heb ik ook :') Maar ik vind het wel heel fijn als mensen reacties plaatsen, dat geeft me wel een extra boost. Maar die kudo's maken mij niet veel uit :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook :') Maar ik vind het wel heel fijn als mensen reacties plaatsen, dat geeft me wel een extra boost. Maar die kudo's maken mij niet veel uit :')
    Ik geil niet op kudo's, reacties whatever. Voor mij is het getalletje van aantal lezers al ruim voldoende eigenlijk :)


    Life is hard and then we die