• Nummer 1
    Nummer 2

[url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella, May
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude), Tristan
    Have fun 8D

(p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

SOUNDTRTACK

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 12:37 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

May
    Ik slaak een krijs als ik plots een stem hoorde. In een ruk draai ik me om,mijn hand al op mijn pistool. "Lieverd,steek dat speeltje snel weg. Straks verwond je jezelf nog. Of mij,stel je voor." antwoord ik grijnzend terwijl ik een stuk brood in mijn mond steek. Terwijl zijn gezicht langzaam vertrekt,kan ik het niet laten even uitdagend naar hem te knipogen. "En trouwens,ik stéél niet. Ik léén." grinnik ik geamuseerd. Als hij die blaffer op me blijft richten,duw ik me af van het aanrecht en richt de mijne op hem. "Zin in een spelletje?." zeg ik poeslief.

Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

Felix - Piraat.

'Oh gut, het heeft een grote mond en een pistool,' rol ik met mijn ogen, terwijl ik dichter blijf lopen. Mij maak je niet wijs dat een grietje als dit weet hoe ze een pistool moet laden. En zelfs al wist ze het, ik wil wedden dat ze nooit het lef heeft om de trekker over te halen. Ik daarentegen wel. 'Luister popje, leg dat brood netjes weg en maak je maar klaar om me om vergiffenis te smeken,' zeg ik geïrriteerd terwijl ik mijn duim en wijsvinger over elkaar laat glijden, als teken dat ze me zal moeten betalen om hier ongezien weg te komen. 'Ik speel trouwens geen spelletjes met kleine meisjes. Die kunnen niet tegen hun verlies,' Dreigend span ik de haan van mijn wapen, als teken dat ik het meen.

Frankly my dear, I don't give a damn.

May
    "Oh,je houdt echt van spelletjes!" giechel ik vrolijk. Ik kijk de jongen recht in de ogen. "Wacht,laat me raden. Je denkt nu vast dat ik niet durf schieten?" zeg ik uitdagend. Als hij zijn haan spant,doe ik hetzelfde. Ondertussen blijf ik op het broodje knabbelen. "Zeker dat je het wilt ontdekken of ik de trekker durf over te halen of niet?" vraag ik hem terwijl hij nog maar enkele meters van me af staat. Hij begint te grijnzen. "Oké,dan." zeg ik met eenzelfde grijns. Rustig haal ik de trekker over. De kogel gaat vlak langs zijn oor en boort zich achter hem in het hout. "Ik ben geen klein meisje,maar ik hou wel van spelletjes." gniffel ik tevreden als ik zijn geschrokken gezicht zie.

Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

Felix - Piraat.

Ik moet toegeven dat ze me even van mijn sokken had geblazen door het wapen ook effectief af te vuren. Dat heb ik niet verwacht. Desondanks laat ik me niet uit het veld slaan en schud de verbazing meteen weer van me af.
    'Mis poes,' antwoord ik geamuseerd terwijl ik naar het gat achter me kijk. 'Wat ben jij een slechte schutter zeg,' kritiseer ik terwijl ik razensnel naar haar toeloop. Een ervaren schutter heeft ongeveer vijftien seconden nodig om een pistool opnieuw te laden als hij zijn gerief al uit had gehaald. Ik betwijfel ten zeerste dat zij een ervaren schutter is. Door nu al haar kogel te verspillen, heb ik de touwtjes in handen. 'Hoe ga je nu herladen?' grijns ik dan breed als ik haar hand, met het pistool er in, vast pak en tegen de muur druk. Ik zie haar ogen verwijden. Daar had ze geen rekening mee gehouden. 'Ik win, schatje,'

May
    Ok,daar heeft hij me wel. Even overmant de schrik me,maar ik heb nog een laatste troef achter de hand. Zo hard ik kan boor ik mijn knie in zijn kruis,waarna ik zijn pols met zijn pistool op zijn rug draai en hem met zijn gezicht tegen de muur druk. Ik steek mijn lege pistool achter mijn riem,neem het zijne uit zijn hand met een beleefde en treiterende 'Dankje' en druk dat in zijn onderrug. "Misrekend lieverd? De mannelijke zwakke plek ligt zo bereikbaar voor de vrouwelijke knie." fluister ik treiterend in zijn oor. Ik giechel even. "En trouwens,dat schot was niet mis. Ik mikte op de kakkerlak die net over het hout kroop." Ik werp een razendsnelle blik over mijn schouder en inderdaad,het kakkerlakkenpus is duidelijk te zien op het hout. Jakkes. Ik focus me weer op de jongen die in de meest onmogelijke positie tegen de muur staat gedrukt. "Ik zou zeggen,vol in de roos."

Felix - Piraat

Godverdommemiljaardemilledju, dat doet pijn, denk ik als ze haar knie tussen mijn benen plant en ik een heel erg pijnlijke, onaangename snok in mijn onderbuik voel. Een tijdje lang ben ik gewoon doof van de pijn en registreer ik niet wat ze zegt. De sterretjes dansen voor mijn mijn ogen en ik heb veel zin om over te geven, al gun ik haar dat plezier niet. Ik kreun zacht en ruk mijn hoofd los van haar greep zodat ik mijn voorhoofd tegen de muur kan drukken om even te bekomen. Hoewel het ergste over is en de pijn langzaam maar zeker zakt, weet ik uit ervaring dat ik er nog wel enkele uren last van zal hebben. "Ik zou zeggen,vol in de roos." Ik grom. 'Da's een understatement,' mompel ik, denkend dat ze het over de trap had. Ik realiseer me dat ik in een nogal vervelende situatie zit. Lichamelijk ben ik veel sterker dan haar, gewoon al om het feit dat mijn spiermassa groter is, maar aan mijn lege hand te voelen heeft ze mijn vertrouwde compagnon afgepakt en in mijn onderrug gedouwd, waardoor ik me behoorlijk kwetsbaar voel. Ik had haar moeten afschieten toen ik de kans had, bestraf ik mezelf innerlijk terwijl ik mijn arm lost probeer te wringen. Dit is uiterst denigrerend voor mijn ego. Ik ben het helemaal niet gewend om in een houdgreep gehouden te worden door een meisje. Zelfs een man is daar nooit ingeslaagd. Miljaar, wie was zij? En waar had ze zo leren vechten?

May
    Ik grinnik als ik hem voel wringen. Venijnig druk ik mijn nagels in zijn pols,waardoor hij meteen ophoudt en een grom onderdrukt. "Dat had je niet verwacht he? Maarja,een meisje moet zich in deze omgeving kunnen verdedigen." grinnik ik vrolijk. "Dus,ik win,denk je ook niet? En als je me nu beloofd me niet meer te bedreigen en me als een echte gentleman te behandelen,zal ik er eens over nadenken om je los te laten. Ik giechel even en span de haan,als aanmoediging. "Komop,zeg het dan: 'Het spijt me dat ik je bedreigd heb en ik zal het nooit meer doen. Ik zal braaf zijn.'" Ik geniet wel van mijn machtspositie,eerlijk gezegd. Het geeft me een kick,om te weten dat hij geen kant meer opkan.

[ bericht aangepast op 16 april 2011 - 18:34 ]

Felix - Piraat

Damn, ik moet uit deze positie komen, voor de andere piraten me zien. Dan hoor ik voor de rest van mijn tijd niets anders dan gezeik over deze dag. Ik grom als ze haar eisen stelt."Komop,zeg het dan: 'Het spijt me dat ik je bedreigd heb en ik zal het nooit meer doen. Ik zal braaf zijn." Ha! Heb ik even geluk dat ik geen enkel gevoel voor eer heb. Zelfrespect wel, maar hell, ik heb nooit gezegd dat ik een eerlijk man ben. Wat denkt ze nou? Dat ik mijn woord hou? Laat me niet lachen. 'Het spijt me dat ik je bedreigd heb en ik zal het nooit meer doen. Ik zal braaf zijn.' zeg ik haar dan met een heldere stem.

May
    Ik glimlach breed. "Kijk nou,zo moeilijk was dat toch niet?" Ik laat hem langzaam los en aai even over zijn hoofd. Dan schiet ik zijn pistool leeg in een muur en overhandig het hem terug. Als waarschuwing,haal ik mijn andere pistool uit mijn riem,het wél nog geladen. "Ik zou het niet wagen om te herladen,of iets anders te proberen,want dan pomp ik je zonder verpinken wat lood in je hersenpan. Ben ik duidelijk?" zeg ik dreigend. Ik richt het tussen zijn ogen en kijk hem strak aan. "Als ik nog maar zié dat je moeite doet om je belofte te breken,vertel ik aan iedereen die het horen wil dat je het hebt moeten afleggen tegen een meisje." Een geamuseerde glimlach speelt om mijn lippen en knipoog hem even toe. "Zullen we ons dan nu fatsoenlijk voorstellen? Maybeline Carter,maar zeg maar May. En jij bent?"

[ bericht aangepast op 16 april 2011 - 19:03 ]

Felix - Piraat.

'Schat. Wie zou je geloven?' Zeg ik dan met een grijns terwijl ik de loop van haar pistool met opgetrokken wenkbrauwen van tussen mijn ogen duw en met een jammer, geïrriteerde blik naar mijn geliefde pistool kijk. Het is de eerste keer dat hij heeft afgedaan. 'Het was dat je me onder schot had, anders had ik je zonder problemen neer gelegd,' vervolg ik minzaam terwijl ik mijn schouder kraak en een stuk van het brood dat ze had gepikt, beet. 'Felix Anthony, zeg maar meneer Anthony,' vervolg ik daarna, op een geamuseerde, maar hooghartige toon terwijl ik tegen de tafel leun en langs mijn littekens streel. 'Dus. May,' zeg ik dan, terwijl ik het meisje van kop tot teen bekijk. 'What the fuck, zoek jij op deze boot? Behalve voedsel stelen - sorry- lénen.' She sure is something. Ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die het ook maar in haar hoofd haalde om me aan te vallen. En haar pittige karakter staat me wel aan, al is er serieus geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om haar dat te vertellen. Ik ben nieuwsgierig naar waar ze vandaan komt en wat haar verhaal is, al besluit ik daar nu niet al te diep op in te gaan. Eerst moet ik Maximes geld zien te stelen voor ik met een ander project begin.

Josephine
    Verbaasd, en een beetje teleurgesteld zie ik hoe Ace weg rent. Ik wil wel achter hem aangaan, maar mijn voeten zijn te moe. De rest van de groep is allemaal zijn eigen kant opgegaan en twijfelend kijk ik even om me heen. Ik heb nog nieuwe kleren nodig, dus misschien kan ik wat rondkijken.. Ineens hoor ik voetstappen achter me, en een paar van de soldaten van net komen op me afgerend. Ik draai me om en schiet snel een winkel in, maar ze hebben me al snel ingehaald. "Laat me los!" Ik probeer me los te wringen, maar het lukt niet. "Ja, dit is haar. Zij was samen met die vuile hond." Ze hebben het over Ace, begrijp ik. Een van de soldaten komt voor me staan en tilt mijn kin op. "Dus, waar heeft hij zich verstopt? En geen geintjes." Ik draai mijn hoofd weg van zijn ruwe hand en haal mijn neus op. Hoe kom ik hier uit? Ik heb geen idee waar Ace is, maar dat zullen ze vast niet geloven...

Olivier
    Verbaasd kijk ik hoe Abby wordt meegesleurd en even later terugkomt als een echte dame. Even staar ik haar aan. Niet te geloven dat het me nooit opgevallen is dat ze een vrouw is. Want zo ziet ze er erg vrouwelijk en aantrekkelijk uit. Ze komt op me aflopen en ik grinnik om haar woorden. "Het staat je prachtig, hoor. Weet je wat, waarom kopen we die jurk er niet bij? Die komt vast nog eens van pas, en ik denk dat je haar hart zou breken als je alleen maar broeken en overhemden zou kopen." zeg ik met een hoofdknik naar de verkoopster. Ik kijk naar haar gezicht en het haar dat de verkoopster heeft opgestoken. Bijna wil ik er met mijn hand langs strijken, maar gelukkig houd ik me net op tijd in. Ik open mijn mond om iets te zeggen maar bedenk me dan en draai me om naar de rest van de kleren. Snel pak ik wat overhemden en broeken in de kleinste maten en geef ze aan Abby. "Waarschijnlijk vallen zelfs deze je te wijd, maar dit zijn de kleinste maten. Zullen we afrekenen, of heb je nog iets anders nodig?"

Ik zou ook graag meedoen (:
    (ik heb het al aan Vluuv gevraagd en ze is akkoord (krul) )

Naam: Tristan Wright
    Roepnaam: Tristan
    Leeftijd: 21
    Geslacht: man
    Uiterlijk: Klik.
    Tristan laat zijn bruine haar groeien tot het bijna aan zijn schouders komt en laat het dan weer erg kort knippen, dus de lengte varieert. Hij heeft groene ogen en een baardje. Twee grote lange littekens lopen recht over zijn rug. Tristan heeft een normale lengte, niet abnormaal groot en niet abnormaal klein en is ook maar gemiddeld gespierd.
    Hij draagt gewoon laarzen en een zwarte broek, een rood hemd, een riem met een pistool en een rapier aan, een gouden ringetje in zijn rechteroor en meestal een rode sjaal om zijn haar uit zijn ogen te houden
    Karakter: Tristan heeft een vlotte babbel (soms gewoon een grote mond) en een messcherp verstand, maar dat laatste laat hij niet opvallen. Hij kan situaties goed beoordelen en heeft het talent om zichzelf uit onaangename situaties te helpen/praten, waar hij een beetje te veel naar zijn zin in verzeilt raakt. Hij is plichtsbewust, nobel en charmant, niet in te schatten en op zichzelf, slordig en onhandig (behalve met zijn rapier), een optimistische levensgenieter en een goede leugenaar. Hij geloofd in een god, niet diegene waar brave burgers in geloven, maar de Naamloze. Tristan is bijna verslaafd aan gevaar. Mensen voelen zich snel op hun gemak bij hem, maar hij trekt problemen aan en is niet extreem geduldig. Tristan heeft het hart op de juiste plaats. Meestal.
    Likes: Drank, dronken zijn, zijn rapier ‘Jane’, winnen, avontuur, vrouwen, uitdagingen, lachen
    Dislikes: Verveling, verliezen, wachten, koude, zeurende mensen, slecht eten
    Liefde: Tristan zou alles doen voor het meisje waar hij van houdt, maar tot nu toe is hij nog nooit echt verliefd geworden. Hij kende wel meisjes, maar die trokken hem geen van allen romantisch aan en gezien zijn verleden wil hij zich niet meer te hard aan iemand hechten.
    Verleden; Tristan is wees geworden op zijn vijfde, door de pest. Hij is gelukkig niet bij slavenhandelaars terechtgekomen, maar in het huis van een rijke, jonge weduwe die zich over hem heeft ontfermt. Ze verplichtte hem lessen te volgen in talen, wiskunde en leerde hem zelf fijne manieren. (Nu heeft hij dat laatste wel een beetje verwaarloost.) Daar is hij tot zijn 16e gebleven, tot ze hertrouwde met de eigenaar van een katoenplantage in Guyana en naar daar verscheepte. Tristan kon de man niet uitstaan en liep weg terwijl ze inscheepten. Daarna kwam hij terecht bij een niet-alledaagse, supergesofisticeerde dievenbende, the brothers of deception, waar hij naast zakkenrollen ook een beetje worstelen en messenwerpen leerde, niet meer, omdat hij helemaal tegen geweld was. Van het leven op zee weet Tristan bijna niets, waardoor hij (samen met zijn aangeboren onhandigheid) waarschijnlijk een van de slechtste piraten ooit aan boord is. Tristan had bij de bende naast een vriendengroep ook een god gevonden, namelijk de Naamloze. De Naamloze is er voor iedereen die buiten de wet staat; hij geeft en neemt en is prima als je een houvast nodig hebt. Hij is tot zijn 18e in de bende gebleven, tot ze werden verraden en allemaal opgehangen. Behalve Tristan dus, omdat de verrader nog bij hem in de schuld stond. Toen de bende was opgerold, is Tristan het fortuin van de bende gaan ophalen in hun geheime kluis. Door dit voorval is hij nogal op zichzelf geworden. Daarna is hij beginnen rondtrekken, maakte hier en daar vrienden, smokkelde en stal soms nog eens wat om zo uiteindelijk met een paar bevriende smokkelaars in Tortuga te strandden.
    Extra: Tristan heeft in die jaren van smokkelen en zwendelen één man tot aartsvijand gemaakt: luitenant Edward Henry Haugh. Hij was degene die the brothers of deception oprolde: hij kende de leider van zijn jeugd en wilde hem kapotmaken. Haugh kon het ook niet kon verkroppen dat er blijkbaar één lid meer was dan het aantal dat hij had doorgespeeld gekregen van de verrader, want dat maakt zijn werk incompleet en als er iets is waar hij niet tegen kan… Ook Tristans illegale praktijken na de bende, maakten hem een doorn in het oog van de luitenant.
    Toevallig liep Haugh Tristan tegen het lijf tijdens het enteren van een smokkelaarschip. Haugh bezorgde hem toen de 2 wonden op zijn rug (hetgeen wat misliep was dat Tristan, die zich naar goede gewoonte altijd uit problemen uitpraatte, voor de eerste keer geen gehoor kreeg en zich nog niet kon redden met een zwaard). Tristan heeft Haugh op het laatste moment nog kunnen afstraffen (eigenlijk geheel toevallig, door uit te glijden op het natte dek) met een litteken in zijn hals, net voor hij zichzelf overboord wierp/struikelde. Sindsdien zit Haugh achter hem aan, om finaal met Tristan af te rekenen, zoals hij “in het begin al had moeten doen.”
    Toen Tristan maanden later weer hersteld was, is hij als een gek beginnen oefenen met een rapier om nooit meer zoiets mee te maken en ondertussen is hij zijn gelijke nog niet tegengekomen.
    Tristan Wright is ook niet zijn echte naam, maar de naam die hij van de weduwe kreeg. Zijn echte naam heeft hij nooit tegen iemand willen zeggen, net zoals wie zijn ouders precies waren en wat ze deden.

Het kan nog wel even duren voor ik hem laat opduiken, want ik ga hem niet gewoon het schip laten opwandelen, zoals May (:

[ bericht aangepast op 16 april 2011 - 19:22 ]

Home is now behind you. The world is ahead!

Laat hem langs de winkel lopen en de Kapitein & Abby zien?
    Of hij ziet Josephine in de problemen?
    Of hij kente de kapitein van verhalen en hij wilt mee ofzo xd

Dunno, verzin wat 8D

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Abby ~ Pirate.
    Hij zei dat het me prachtig stond en ik schudde licht mijn hoofd.
    "Kijk dan nog maar eens goed, want er moet wel iets heel speciaals zijn wil ik dit nog eens aantrekken." Fluistrde ik, bang dat ik de vrouw zou kwetsen als ik het hardop zei. Met tegenzin knikte ik toen om zijn idee het maar te kopen. Ik keek toe hoe hij ineens wat kleren in de kleinste maakt greep.
    "Afrekenen is goed en nee, meer heb ik niet nodig." Ik glimlachte kort en liep met de kleren naar de kassa. Ik wilde in mijn zakken tasten maar ik realiseerde me al gauw dat ik natuurlijk mijn eigen kleren niet droeg..
    "Waar zijn mijn kleren?" Vroeg ik aan de verkoopster die inmiddels aan was komen zetten om af te rekenen. Ze lachtte me vriendelijk toe.
    "Bij het vuilnis lieffie, die oude vodden was je toch niet meer van plan te dragen?" Ik kreeg het nog net voor elkaar mijn mond dicht te houden. Bij het vuilnis..? Ik voelde woede opborrelen maar hield me in, ze had gelijk dat ze niet meer als nieuw waren, maar om het nou zo weg te sodemieteren.. Ik beet op mijn onderlip en bedacht me toen dat mijn geld nog op het schip lag in plaats van in de zakken van mijn broek die nu dus bij het vuilnis lag. Ik zuchtte opgelucht, maar realiseerde me meteen dat ik dus niet kon afrekenen.
    "Kapitein..?" Vroeg ik en draaide me om. "Kunt U.. Naja, me voorschieten?" Vroeg ik, dit was de eerste keer dat ik zelf geen geld had en dat ik het aan iemand anders moest vragen.

Endure schreef:
    Laat hem langs de winkel lopen en de Kapitein & Abby zien?
    Of hij ziet Josephine in de problemen?
    Of hij kente de kapitein van verhalen en hij wilt mee ofzo xd

Dunno, verzin wat 8D

Ik ga hem Josephine laten helpen (:

Home is now behind you. The world is ahead!