• Nummer 1
    Nummer 2


    [url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella, May
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude), Tristan
    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    SOUNDTRTACK



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 12:37 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mweh fair enough. (:
    Veel plezier!
    *O*


    everything, in time

    Tristan
    Ik kom net onderdeks de trap af wanneer er buiten een schot kinkt. Direct schiet mijn hoofd naar bakboord, in de richting waarvan het schot kwam. Met mijn hand op het gevest van mijn rapier - compleet nutteloos maar toch- storm ik de trap weer op en haast ik me naar die reling van het schip, samen met de rest van de crew op het dek. Er moet een ander schip in de buurt zijn, dat kan niet anders. Maar niemand valt 's nachts aan, dus ik word enorm nieuwsgierig naar wat of wie we gaan aantreffen. We turen in het duister en van ergens daar klinkt er een kreet die nauwelijks boven het geruis van de golven uitkomt. Het schip begint naar in die richting te draaien en na een korte tijd presenteert op ongeveer 30 meter afstand een kleine sloep zich, met daarin iemand die heftig met zijn armen zwaait. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes, maar het licht van de boot werpt zo'n grillige schaduwen op het gezicht dat ik eigenlijk niemand herken. Best stom om te verwachten ook, bedenk ik dan.
    'Ahoi, sloep!' roep ik in een opwelling, 'hulp nodig?'


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Josephine
    "Een paar dagen pas." Ik zucht en denk terug aan thuis. Ineens voel ik me heel moe worden, en ik glimlach slaperig naar May. "Ik ga maar eens een plek zoeken om te slapen." Ineens wordt er een pistool afgevuurd, en geschrokken kijk ik om me heen. De piraten rennen allemaal over het schip heen, en bang ren ik naar binnen. Ik snap niet wat er gebeurd is, en ik hoop maar dat het niets ergs is.

    Olivier
    Nog voordat ik in mijn hut ben aangekomen klinkt er een schot. Verbaasd kijk ik op. Wat is dit nu? Een vijandig schip? Is de Marine ons soms gevolgd? Ik storm naar boven en ren naar de reling, waar een groot aantal piraten al staat. Ik wurm me naar voren en kom naar Tristan uit. "Wat is er aan de hand?" vraag ik haastig. "Is er een vijandig schip?"

    Abby (Abigail) ~ Pirate.
    Iemand liep naar de rand en riep of ik hulp nodig had, ik liet mijn armen zakken. Tuurlijk! Waarom stond ik anders als een idioot te schreeuwen? Ik wilde wel terugschreeuwen, maar had het idee dat hij dat niet zou horen door het geruis van de golven, daarom knikte ik maar, in de hoop dat hij 't zou zien. Nu ik even niks te doen had bekeek ik het schip, het kwam me.. Vaag bekend voor. Mijn blik gleed omhoog, naar de masten, zeilen, de vlag. Mijn ogen werden groot toen ik realiseerde welk schip het was, ik slikte en dacht even dat ik een zonnesteek had opgelopen en het me inbeeldde. Maar nadat ik met mijn ogen had geknipperd was het schip er nog. Mijn tranen zaten hoog, zo blij was ik, God stond blijkbaar aan mijn kant vandaag. Ik had het niet beter kunnen treffen en ik stond bijna te springen aan boord te gaan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tristan
    Het figuurtje laat zijn armen zakken en lijkt naar me te knikken. Ik had ook niets anders verwacht. Hij of zij heeft geluk gehad dat we in de buurt waren en dat de zee zo kalm is vannacht, anders hadden we dat schot waarschijnlijk nooit gehoord. De kapitein dringt zich door de nieuwsgierig roezemoezende menigte piraten heen naar de reling. Hij vraagt me of er een vijandig schip is. Geruststellend kijk ik hem aan en zeg ik: 'Nee, kapitein. Iemand in een sloep.' Nu ziet hij het ook en hij kijkt net zo verrast als ik daarnet. Wat doet iemand in godsnaam midden in de nacht alleen in een sloep op zee?
    'Zullen we een touw gooien, kapitein?' Aangezien ik een positief antwoord verwacht, begin ik al ongeduldig met mijn ogen te zoeken naar een stevig exemplaar en ik vindt er eentje, netjes opgerold net naast mijn voeten. Maar ik wacht beleefd met het op te rapen tot de kapitein zijn beslissing neemt.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 18:47 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    -

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 18:55 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik dacht; Wow, reatie!
    Haha, echt zo'n streepje ineens :'D

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 18:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Veel plezier in Berlin c:

    Felix - Piraat

    Ze geeft me een paar vage antwoorden, waardoor ik moet lachen. Dat lachen vergaat me als snel als er plots een pistoolschot weerklinkt en ik meteen daarna Maxime's hoofd tegen mijn kin krijg. Ze fluistert snel een excuus en vraagt dan wat dat geluid was. 'Geen idee, maar ik ga kijken...' mompel ik afwezig, terwijl ik me uit het bed laat glijden en mijn laarzen aantrek. Gauw gesp ik mijn wapenriem om mijn middel en glip in mijn hemd. 'Ik kom zo snel mogelijk terug,' verzeker ik Maxime voor ik opnieuw de gang op glip en de deur achter me sluit. Hoewel er geen knallen meer geweest waren en mijn eerste gedachte van een aanval daat praktisch mee in het water vallen, ben ik toch om mijn hoede. Een pistoolschot kan nooit veel goeds betekenen, dus hou ik mijn eigen pistool schietsklaar. Getraind baan ik me een weg door het ruim en klauter het dek op, waar ik de kapitein en de havenmeester - wat doet die hier nog?- naar het water zie kijken. 'Wat is er aan de hand?' vraag ik als ik het duo bereikt heb en mijn pistool terug in het holster heb gestoken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Sorry x'D Ik had gepost voor ik iets getypt had --'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    haha, kan gebeuren he? Damn, Els/Vluuv moet komen :'D Die viert vast koningnnedag ;x (Stomme feestdag vind ik 't xd)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wij hebben dat niet hier in Vlaaderen. En zelfs als we het hadden zou ik het nog niet vieren want ik heb geen respect voor de koninklijke familie ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind het wel cool dat België een koninkrijk is. Alleen zouden ze dringend die dotaties moeten inperken. (We denken aan niemand, hé Laurent...)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ach ja. Ik heb gewoon niet de indruk dat ze erg nuttig zijn. Of dat ze ook maar iets om ons geven. Dat blijkt maar weer eens uit Laurent zijn streken de laatste tijd x'D En die dotaties zijn echt veel te hoog. Vooral voor de mensen die niet eens koning of troonopvolger zijn.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nee, nuttig zijn ze niet, maar ik vind dat ze ons land wel een geschiedenis geven. Maar ja :]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Hmm, misschien wel, maar ik weet niet, ik vind ze niet sympathiek. Het koningshuis van Nederland en the UK lijken me veel meer om hun volk te geven dan de mensen die zich de koninklijke familie van België noemen. Maar ik zal me wel weer druk maken om niets c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.