• Nou kijk ben harstikke nieuwsgierig naar dat mod-forum en naar het beta-forum.
    En ik ben ook nieuwsgierig wat voor knopjes extra de mods, de beta's en misschien wel de Bemiddelaars hebben.
    Dus mijn vraag: Zouden jullie A.U.B. een prinscreen willen maken? Ik ben namelijk zo nieuwsgierig.

"Ignite, my love. Ignite."

Jerusalem schreef:
    (...)

Huh? Rechtstreeks een ban?

Dat kan als je iets doet waarvan wij denken: alleen waarschuwing is hier echt niet genoeg.

I am an idiot, I move.

Jerusalem schreef:
    (...)

Huh? Rechtstreeks een ban?

Volgens sommige mods, heb ik waarschuwingen genoeg gehad. Maar in mijn PB staat er geen eentje. Maar ach, ik heb het er wel naar gemaakt. En zeg nou zelf, je moet alles eens doen/hebben in je leven zo ook een ban.

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

ImAwesome schreef:
    (...)

sorry :'(:'(

Geeft niet lieverd (K)
    Ik ben het gewend om anders genoemd te worden. Om de een of andere zieke reden noemt iedereen me Momo, zelfs mensen die ik neit eens ken O.o

Uhm nog braaf iets OT
    Geef gewoon toe, jullie zijn stiekem over ons aan het praten (huil)

[ bericht aangepast op 6 april 2011 - 19:16 ]

#WWED - What Would Emma Do?

Jerusalem schreef:
    (...)

Ik kreeg een waarschuwing van zogenaamd "bumpen", terwijl iemand me al voor was. Ik was ook nieuw. Helemaal in het begin was dat, ik weet de mod en het topic al niet meer haha.

Eigenlijk moeten ze leden die hun 1e waarschuwing krijgen als het nog in de 1e maand lid zijn is gewoone ven vergeven.. Anders is het meteen van;
    JE OVERTREED DE REGELS!
    En dat is zo zielig als je ene enwbie bent want dan snap je nog niks xd

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Anarchist schreef:
    (...)
    Dat kan als je iets doet waarvan wij denken: alleen waarschuwing is hier echt niet genoeg.

In die tijd had dat inderdaad geen zin bij mij. :Y)

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

>SoulEater

Als newbie, had je ook gewoon de regels kunnen lezen. Dat doe ik altijd voordat ik een account aanmaak op een site.

Poppin' bottles in the ice.

Haha. Dit is mijn eerste waarschuwing:
    Nimf schreef op 8 feb 2010 - 20:27:

Waarschuwing wegens taalgebruik

Hallo Judogirl.
    In dit topic gebruik je nogal ongepaste taal.
    Ik heb het voor deze keer aangepast, maar zou je hier in de toekomst op willen letten?

Groetjes,
    de mods van Quizlet.

Tiepfaudt schreef:
    >SoulEater

Als newbie, had je ook gewoon de regels kunnen lezen. Dat doe ik altijd voordat ik een account aanmaak op een site.

Ik niet, kon ze niet vinden geloof ik en had geen zin om te zoeken, wilde meteen beginnen :Y) En die pagina vond ik zo lang :'D
    En het was niet mijn 1e forum waar ik lid van werd dus dacht dat de regels ongeveer wel hetzelfde waren :Y)

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Tiepfaudt schreef:
    >SoulEater

ik doe dat niet ;D ik kom vanzelf wel achter als ik iets verkeerds doe :P
    [vraag me af of ik al ooit een waarschuwing heb gehad]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

ImAwesome schreef:
    Haha. Dit is mijn eerste waarschuwing:
    Nimf schreef op 8 feb 2010 - 20:27:

Waarschuwing wegens taalgebruik

Hallo Judogirl.
    In dit topic gebruik je nogal ongepaste taal.
    Ik heb het voor deze keer aangepast, maar zou je hier in de toekomst op willen letten?

Groetjes,
    de mods van Quizlet.

Oeh ik heb nog nooit een waarschuwing gehad.
    Ik ben te braaf (baby)

#WWED - What Would Emma Do?

Ik heb er in totaal 1 gehad, voor topic omhoog kicken. :8

Zou ik eens al mijn waarschuwingen hier eens neerzetten, Kunnen jullie je eigen dood lachen

Doe maar :Y) Ik doe met je mee.

[ bericht aangepast op 6 april 2011 - 19:24 ]

Ik zie het al voor me.
    Mod : hou mag ik niet. En jou mag ik niet, En ooh jou ook al niet.
    Ban ban ban ban.
    Dat ging makkelijk XD

Some angels have no wings.

Dat topic 'Lekker roddelen :=)' is gemaakt op 12 september2007, en dat was het allereerste modtopic en het 8ste gemaakte topic op Quizlet.nl. Ik kan je vertellen dat het modzijn toen veel minder serieus was dan nu (:
    En in dat topic werd niet eens geroddeld, maar overlegt =3