• Nou kijk ben harstikke nieuwsgierig naar dat mod-forum en naar het beta-forum.
    En ik ben ook nieuwsgierig wat voor knopjes extra de mods, de beta's en misschien wel de Bemiddelaars hebben.
    Dus mijn vraag: Zouden jullie A.U.B. een prinscreen willen maken? Ik ben namelijk zo nieuwsgierig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    @Maaike, geloof me, dat wil je écht níét! :'D

    Junns schreef:
    Lol, open dag op Q 8D

    @Sevda, wil ik weten wat er voor de rest nog allemaal in dat vreemde hoofd van de omgaat..?

    Niet doen voor je eigen bestwil (;


    Has no one told you she's not breathing?

    270311 schreef:
    Dat zou ik eigenlijk ook wel willen zien.:9~

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Niet doen voor je eigen bestwil (;

    Ik zeg het niet graag, maar lieverd luister naar Sharon D:

    MarleentjeJR schreef:
    Stiekem zou ik dat dus ook wel eens willen weten :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Maar voeren jullie dan net als bij die 1 April grap gewoon eht aantal dagen in, of zitten daar van die bolletjes die je moet aanvinken met:
    '1 dag(en)'
    '21 dag(en)'
    'Permanent'
    etc?


    Zelfde als 1 April formulier :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik wil wel eens weten wat er over mij besproken is allemaal. Want dat zou wel heel wat zijn. Roddelen kan je zoiets ook wel noemen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Ik zeg het niet graag, maar lieverd luister naar Sharon D:

    Ik heb altijd gelijk. -dikkevettewenkbrauwwiebel-


    Has no one told you she's not breathing?

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dat klopt, elke ban, word eerlijk besproken en niet zomaar uitgevoerd. Dus als je de pik hebt op een mod, mag je ze eigelijk allemaal niet, haha :Y) Nee, maar alles word overlegd, behalve spamaccounts ect. Die mogen gelijk weg, en dat is natuurlijk eerder besproken en overlegd dat dat kan.


    Tssk, hebben jullie met zijn allen zitten bedenken dat ik een forum ban moest, mean Ö

    Trouwens, weet je wat ik me toen bedacht? Het was eigenlijk bes stom.. Want de eerste keer dat ik een waarschuwing kreeg voor bumpen wist ik niet wat het was omdat ik nieuw was en wist ik dus ook niet dat het verboden was :'D
    Faail, ik weet het, maar anders had ik maar 2 waarschuwingen gehad en had ik niet 2 dagen zonder Q gezeten (baby) Of naja, zonder Q, ik kon niet reageren of topics maken.. Terwijl ik er toen net achterkwam dat er foutje stond in regelpagina :'D haha en toen kon ik geen topic openen :X (heb het wel al gemeld, don't worry, is alleen nog niks aan gedaan :Y))

    Eigenlijk moet er een soort ezel zijn.. net zoals bij spellen vroeger. De eerste die afging telde niet, omdat die dan de 'ezel' was ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Rick, maar hoe voeren jullie dan in 'Permanent'? D: '9999 dagen'? D:
    @Sharon, niet overdrijven D:

    MarleentjeJR schreef:
    @Rick, maar hoe voeren jullie dan in 'Permanent'? D: '9999 dagen'? D:
    @Sharon, niet overdrijven D:


    gewoon een 0


    "Ignite, my love. Ignite."

    SoulEater schreef:
    (...)

    Tssk, hebben jullie met zijn allen zitten bedenken dat ik een forum ban moest, mean Ö
    -Lang verhaal wat afwijkt van mijn reactie-

    Nu je het zegt!
    Haten jullie me allemaal zó dat ik een forum ban moest?
    -Kruipt in hoekje en begint zachtjes te huilen-

    Hush schreef:
    Ik wil wel eens weten wat er over mij besproken is allemaal. Want dat zou wel heel wat zijn. Roddelen kan je zoiets ook wel noemen.


    uhu. Over mij vast en zeker ook haha :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Nu je het zegt!
    Haten jullie me allemaal zó dat ik een forum ban moest?
    -Kruipt in hoekje en begint zachtjes te huilen-


    Ik heb nog nooit een forum ban of een of andere ban gehad :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    MarleentjeJR schreef:
    @Maaike, geloof me, dat wil je écht níét! :'D


    Whaha, mijn hoofd is al net zo vreemd soms. Ik neem je niks kwalijk.
    Vind het alleen best grappig dat ik eindelijk iemand met ongeveer dezelfde humor tegenkom, echt níemand snapt mijn humor...

    -Nu ga ik weer even braafjes OT-

    Ik begin me wel af te vragen of jullie mods allemaal roddeltopics hebben over de users x)


    #WWED - What Would Emma Do?