Rickjuh schreef:
(...)
Dat klopt, elke ban, word eerlijk besproken en niet zomaar uitgevoerd. Dus als je de pik hebt op een mod, mag je ze eigelijk allemaal niet, haha Nee, maar alles word overlegd, behalve spamaccounts ect. Die mogen gelijk weg, en dat is natuurlijk eerder besproken en overlegd dat dat kan.
Tssk, hebben jullie met zijn allen zitten bedenken dat ik een forum ban moest, mean Ö
Trouwens, weet je wat ik me toen bedacht? Het was eigenlijk bes stom.. Want de eerste keer dat ik een waarschuwing kreeg voor bumpen wist ik niet wat het was omdat ik nieuw was en wist ik dus ook niet dat het verboden was :'D
Faail, ik weet het, maar anders had ik maar 2 waarschuwingen gehad en had ik niet 2 dagen zonder Q gezeten
Of naja, zonder Q, ik kon niet reageren of topics maken.. Terwijl ik er toen net achterkwam dat er foutje stond in regelpagina :'D haha en toen kon ik geen topic openen
(heb het wel al gemeld, don't worry, is alleen nog niks aan gedaan
)
Eigenlijk moet er een soort ezel zijn.. net zoals bij spellen vroeger. De eerste die afging telde niet, omdat die dan de 'ezel' was ;p
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.