• Nou kijk ben harstikke nieuwsgierig naar dat mod-forum en naar het beta-forum.
    En ik ben ook nieuwsgierig wat voor knopjes extra de mods, de beta's en misschien wel de Bemiddelaars hebben.
    Dus mijn vraag: Zouden jullie A.U.B. een prinscreen willen maken? Ik ben namelijk zo nieuwsgierig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Noemme gemeen maar ik zie ons daar echt voor aan :'D

    je bent niet de enigen:')


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Faceless schreef:
    Remington schreef:
    (...)
    (...)
    (...)
    En wat is dat Beta actions?, plaatje? -grapje-

    Nu nog van de mods


    Haha, wil je echt weten wat het is, of is het een grapje?
    Dat is namelijk het aantal aanvragen dat elke beta heeft afgewerkt (:
    Shit, dit staat in een quote, maar ik heb geen idee hoe ik het moet veranderen :'D

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 18:38 ]


    Never run out of reasons to smile...

    zo geheim zijn de forums niet, tenminste niet die van de bèta's wat de moderators allemaal uitspoken weten wij ook niet, want dat is bijna staatsgeheim xD

    Optimistic schreef:
    (...)
    Haha, wil je echt weten wat het is, of is het een grapje?
    Dat is namelijk het aantal aanvragen dat elke beta heeft afgewerkt (:


    Ja daar was ik benieuwd naar, de rest eigelijk ook haha.
    Staat dat topic dan niet al heel vol


    (Be)lieve in (you)rself

    Cool.

    Remington schreef:
    zo geheim zijn de forums niet, tenminste niet die van de bèta's wat de moderators allemaal uitspoken weten wij ook niet, want dat is bijna staatsgeheim xD


    Het wordt beter bewaakt dan de staatsgeheimen. Al die plannen om de wereld over te nemen mogen natuurlijk niet zomaar geopenbaard worden (cat)

    Maar even serieus, daar hadden wij het een paar dagen geleden ook al over met zijn allen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Faceless schreef:
    (...)

    Ja daar was ik benieuwd naar, de rest eigelijk ook haha.
    Staat dat topic dan niet al heel vol


    Nee, het eerste post staat hoeveel aanvragen we behandeld hebben, en op welke dag de laatste aanvraag is die we behandeld hebben. De andere 18,19 pagina's zijn alleen maar geklets, net zoals in de gewone topics

    Nou, dr is een bepaald forum, met topics die alleen mods kunnen lezen.

    Tenminste, toen ik een paar jaar geleden mod was, was dat zo:P.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Remington schreef:
    (...)

    Nee, het eerste post staat hoeveel aanvragen we behandeld hebben, en op welke dag de laatste aanvraag is die we behandeld hebben. De andere 18,19 pagina's zijn alleen maar geklets, net zoals in de gewone topics


    Oooow


    (Be)lieve in (you)rself

    Faceless schreef:
    (...)

    Ja daar was ik benieuwd naar, de rest eigelijk ook haha.
    Staat dat topic dan niet al heel vol

    Nee, alle namen van de beta's staan er, en het wordt automatische bijgewerkt wanneer een aanvraag is afgewerkt. Er staan dus bijvoorbeeld:
    Optimistic: ... aanvragen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Courtesan schreef:
    (...)

    Het wordt beter bewaakt dan de staatsgeheimen. Al die plannen om de wereld over te nemen mogen natuurlijk niet zomaar geopenbaard worden (cat)

    Maar even serieus, daar hadden wij het een paar dagen geleden ook al over met zijn allen :Y)

    De grootste reden waarom ik ooit mod zou worden, is op dit moment:
    'Ik wil weten wat er in jullie forums om gaat?' D:

    Maar bespreken jullie daar ook het aantal dagen van een ban, of word dat door de mod die in dat zaakje de touwtjes in handen heeft zelf bepaalt?

    Optimistic schreef:
    (...)
    Nee, alle namen van de beta's staan er, en het wordt automatische bijgewerkt wanneer een aanvraag is afgewerkt. Er staan dus bijvoorbeeld:
    Optimistic: ... aanvragen (:


    Kunnen de mods het beta-forum eigenlijk zien?


    Opgeven is geen optie.

    270311 schreef:
    (...)

    Kunnen de mods het beta-forum eigenlijk zien?


    Ja dat kunnen ze, naar mijn mening nog steeds overbodig gezien het alleen maar over spelling en grammatica gaat, maar als ze over ons praten in het mod forum kunnen wij het niet zien xD

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    De grootste reden waarom ik ooit mod zou worden, is op dit moment:
    'Ik wil weten wat er in jullie forums om gaat?' D:

    Maar bespreken jullie daar ook het aantal dagen van een ban, of word dat door de mod die in dat zaakje de touwtjes in handen heeft zelf bepaalt?


    Mods bespreken echt alles voor ze wat doen xD

    Oh oh, Deze vraag komt in me op:
    De reacties die je zet in mod of Beta topic telt dat ook op bij je FB?


    "Ignite, my love. Ignite."