hierzo:
Nimf schreef op 8 feb 2010 - 20:27:
Waarschuwing wegens taalgebruik
Hallo Judogirl.
In dit topic gebruik je nogal ongepaste taal.
Ik heb het voor deze keer aangepast, maar zou je hier in de toekomst op willen letten?
Groetjes,
de mods van Quizlet.
Exorcist schreef op 20 dec 2010 - 20:21:
(geen titel)
Hallo WBitch,
Je weet vast wel waar die berichtje over gaat. Gelieve direct te stoppen met overal 'woef' in topics neer te zetten. Het is niet grappig, en behoorlijk irritant voor de andere users. + het is offtopic, en dat is verboden.
MVG, De Moderators.
Anarchist schreef op 29 dec 2010 - 10:36:
Waarschuwing wat betreft pesten!
Hallo,
In het Zijn moderators te streng?-topic heb jij iemand nogal negatief geantwoord wat betreft haar username. Wij hebben dit opgevat als pesten, aangezien zij aangaf dat ze het echt niet leuk vond. Dit staan wij op Quizlet.nl niet toe en daarom krijg je er ook een waarschuwing voor.
Associaties met andere dingen naar aanleiding van de username van iemand anders kunnen altijd in je opkomen, maar als ze beledigend over kunnen komen, houd ze dan voor jezelf. Dit scheelt heel wat gedonder op het forum, en kunnen topics als Zijn moderators te steng? gewoon openblijven.
Bij voorbaat dank.
MVG, de mods van Quizlet.nl
Ruocco schreef op 31 jan 2011 - 18:36:
Sussen van ruzie/off-topic gaan
Hallo VIPpas,
Dit is geen waarschuwing, maar meer gewoon een mededeling.
Wij hebben gezien dat jij in dit topic een aantal reacties hebt geplaatst die off-topic zijn. Dit gelieve de volgende keer niet te doen bij een ruzie. Vaak zorgen off-topic reacties alleen maar voor nog meer irritatie.
Wij, de moderators, willen je wel bedanken voor het feit dat je probeerde te helpen de ruzie als het ware te sussen (:
MVG, De moderators.
Exorcist schreef op 18 feb 2011 - 19:22:
Waarschuwing voor gedrag
- Surprise, surprise -
Hallo Tricia,
Je zat hier vast al op te wachten, dus hier ben ik! Ik stuur jou hierbij een waarschuwing voor jouw gedrag in dat topic van net. Ten eerste ga je in op iemand anders zijn reactie in 't topic zelf. Dit hoeft niet in 't topic zelf, maar kan 't in diegene zijn gastenboek en ten tweede heb ik liever dat je er he-lemaal niet op reageert. Daarna negeerde je mijn waarschuwing ook nog eens en je beledigde de andere user. Ook wil ik je er nog even op wijzen dat 't niet nodig is om gebande users naar voren te brengen. We weten nu wel dat diegene verbannen is en als je er problemen mee hebt, dan mail je maar een moderator! En ik hoef geen reden als 'Ik stop pas als zij ook stopt'. Jij moet zelf zo wijs zijn om er niet op te reageren. Probeer je de volgende keer in te houden.
M.v.g.,
Nazgul & de moderators
Jacker schreef op 12 maart 2011 - 23:51:
Username
Hallo Sarita,
we vinden dat je huidige username toch iets te seksistisch is voor deze site. Ik heb je naam gereset en je kunt hem nu veranderen in iets anders.
Er valt niet over te discussiëren. Hierbij heb je dus een waarschuwing.
- De mods van quizlet.
"Ignite, my love. Ignite."