• Nou kijk ben harstikke nieuwsgierig naar dat mod-forum en naar het beta-forum.
    En ik ben ook nieuwsgierig wat voor knopjes extra de mods, de beta's en misschien wel de Bemiddelaars hebben.
    Dus mijn vraag: Zouden jullie A.U.B. een prinscreen willen maken? Ik ben namelijk zo nieuwsgierig.

"Ignite, my love. Ignite."

Hush schreef:
    (...)
    Meegeband worden met anderen, en nog een keer waar ik de reden niet meer van weet. Maar gelukkig hebben ze die toen weer ongedaan gemaakt.

Hoe kwamen ze erachter dat het onterecht was? Ik bedoel.. je kon moeilijk op je gebande account om het even te melden o-o''

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

SoulEater schreef:
    Dude, ik heb mijn 1e waarschuwing gedelete :'D
    Ik ging door mijn inbox bladeren.. 3 pagina's met PB's van pickWick, hahax xd
    Had waarschuwingen op;
    12 januari, 6 maart en 6 april. Voor bumpen :Y)

MIJN FORUM BAN WAS ONTERECHT O-O
    Er stond namelijk; 'Voor het 3 keer bumpen in 3 maanden.
    januari, februari, maart, april.. Dat is geen 3 maanden! :X

Haha, nouja, foutje kan gebeuren toch? :'D.

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

SoulEater schreef:
    (...)

Hoe kwamen ze erachter dat het onterecht was? Ik bedoel.. je kon moeilijk op je gebande account om het even te melden o-o''

Lang leve msn :Y)

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Foei(N)

@Hush; Dan had je mazzel, anders zat je met probleem xo

[ bericht aangepast op 6 april 2011 - 19:34 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ik heb een waarschuwing gehad voor flooden, ongewenst taalgebruik, spammen, berichtjes doorgeven van Rose en andere Users lastig vallen.
    Ik vind het knap want ik heb maar 3 waarschuwingen gehad (krul)

Maar die periode heb ik al een tijdje afgesloten.
    -Ga me nu niet verkeerd begrijpen, als iemand een grote bek tegen me op trekt zal ik precies zo tegen diegene terug reageren, waarschwuing of niet. Dus ik ben geen 'super braaf mens' geworden :'D-

EDIT: Dat zeiden ze althans toen ik mijn forum ban kreeg, en ze hebben per waarschuwing maar één onderwerp behandelt :'D

[ bericht aangepast op 6 april 2011 - 19:37 ]

SoulEater schreef:
    Dude, ik heb mijn 1e waarschuwing gedelete :'D
    Ik ging door mijn inbox bladeren.. 3 pagina's met PB's van pickWick, hahax xd
    Had waarschuwingen op;
    12 januari, 6 maart en 6 april. Voor bumpen :Y)

MIJN FORUM BAN WAS ONTERECHT O-O
    Er stond namelijk; 'Voor het 3 keer bumpen in 3 maanden.
    januari, februari, maart, april.. Dat is geen 3 maanden! :X

Dat is wel 3 maanden. Van 12 jan - 12 feb, 1 maand; 12 feb - 12 maart, 2 maand, 12 maart - 12 april, 3 maand. Niks onterecht.

I am an idiot, I move.

Anarchist schreef:
    (...)
    Dat is wel 3 maanden. Van 12 jan - 12 feb, 1 maand; 12 feb - 12 maart, 2 maand, 12 maart - 12 april, 3 maand. Niks onterecht.

En al waren het 4 maanden, ik denk dat degene die een ban gaf bedoelde in de afgelopen 3 maanden :'D

Anarchist schreef:
    (...)

Ooowh, kijken jullie zo n____n Bijna onterecht, ik had even 6 dagen moeten wachten :'D

hierzo:

Nimf schreef op 8 feb 2010 - 20:27:

Waarschuwing wegens taalgebruik

Hallo Judogirl.
    In dit topic gebruik je nogal ongepaste taal.
    Ik heb het voor deze keer aangepast, maar zou je hier in de toekomst op willen letten?

Groetjes,
    de mods van Quizlet.

Exorcist schreef op 20 dec 2010 - 20:21:

(geen titel)

Hallo WBitch,

Je weet vast wel waar die berichtje over gaat. Gelieve direct te stoppen met overal 'woef' in topics neer te zetten. Het is niet grappig, en behoorlijk irritant voor de andere users. + het is offtopic, en dat is verboden.

MVG, De Moderators.
    Anarchist schreef op 29 dec 2010 - 10:36:

Waarschuwing wat betreft pesten!

Hallo,

In het Zijn moderators te streng?-topic heb jij iemand nogal negatief geantwoord wat betreft haar username. Wij hebben dit opgevat als pesten, aangezien zij aangaf dat ze het echt niet leuk vond. Dit staan wij op Quizlet.nl niet toe en daarom krijg je er ook een waarschuwing voor.
    Associaties met andere dingen naar aanleiding van de username van iemand anders kunnen altijd in je opkomen, maar als ze beledigend over kunnen komen, houd ze dan voor jezelf. Dit scheelt heel wat gedonder op het forum, en kunnen topics als Zijn moderators te steng? gewoon openblijven.
    Bij voorbaat dank.

MVG, de mods van Quizlet.nl
    Ruocco schreef op 31 jan 2011 - 18:36:

Sussen van ruzie/off-topic gaan

Hallo VIPpas,
    Dit is geen waarschuwing, maar meer gewoon een mededeling.
    Wij hebben gezien dat jij in dit topic een aantal reacties hebt geplaatst die off-topic zijn. Dit gelieve de volgende keer niet te doen bij een ruzie. Vaak zorgen off-topic reacties alleen maar voor nog meer irritatie.
    Wij, de moderators, willen je wel bedanken voor het feit dat je probeerde te helpen de ruzie als het ware te sussen (:
    MVG, De moderators.
    Exorcist schreef op 18 feb 2011 - 19:22:

Waarschuwing voor gedrag

- Surprise, surprise -

Hallo Tricia,

Je zat hier vast al op te wachten, dus hier ben ik! Ik stuur jou hierbij een waarschuwing voor jouw gedrag in dat topic van net. Ten eerste ga je in op iemand anders zijn reactie in 't topic zelf. Dit hoeft niet in 't topic zelf, maar kan 't in diegene zijn gastenboek en ten tweede heb ik liever dat je er he-lemaal niet op reageert. Daarna negeerde je mijn waarschuwing ook nog eens en je beledigde de andere user. Ook wil ik je er nog even op wijzen dat 't niet nodig is om gebande users naar voren te brengen. We weten nu wel dat diegene verbannen is en als je er problemen mee hebt, dan mail je maar een moderator! En ik hoef geen reden als 'Ik stop pas als zij ook stopt'. Jij moet zelf zo wijs zijn om er niet op te reageren. Probeer je de volgende keer in te houden.

M.v.g.,

Nazgul & de moderators
    Jacker schreef op 12 maart 2011 - 23:51:

Username

Hallo Sarita,

we vinden dat je huidige username toch iets te seksistisch is voor deze site. Ik heb je naam gereset en je kunt hem nu veranderen in iets anders.
    Er valt niet over te discussiëren. Hierbij heb je dus een waarschuwing.

- De mods van quizlet.

SoulEater schreef:
    (...)

Ooowh, kijken jullie zo n____n Bijna onterecht, ik had even 6 dagen moeten wachten :'D

Sukkeltje D:

Waarschuwing voor gedrag

- Surprise, surprise -

Hallo Tricia,

haha, geweldig!

hier nog een:

PUKKELxDING schreef op 5 april 2011 - 16:50:

Over je bericht in het uitleg over Gaby topic

Hoi Sarita!

Rustig maar hoor, dit is geen waarschuwing o.i.d.
    Wij hebben vernomen dat jij namens Gaby praat op het forum, ik heb het dan over dit berichtje:
    ImAwesome zei op 5 april 2011 - 16:47: ip

Dumbledore schreef:
    (...)

Gaby: Ik lees het wel hoor

Het is echter volgens de huisregels verboden om namens een gebande op quizlet een bericht te plaatsen.
    Let je er op in het vervolg ?

Groetjes,
    de moderators van Quizlet.

MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Sukkeltje D:

Ja he? Laatste tijd doe ik allemaal domme dingen en begrijp ik alles verkeerd :P

@Sarita, ZO ONEERLIJK Jij hebt wel 4 bannen in minder als 3 maanden tijd gekregen, amar niet eens een Forum-Ban?
    DAT IS ZOOOOOOO MEAN DDDDD:

@Sarita, PukkelXDing wil jij mij voortaan waarschuwen? Jij ben liewf D:
    -Slijmerige stem-

[ bericht aangepast op 6 april 2011 - 19:40 ]