SoulEater schreef:
(...)
Tssk, hebben jullie met zijn allen zitten bedenken dat ik een forum ban moest, mean Ö
Trouwens, weet je wat ik me toen bedacht? Het was eigenlijk bes stom.. Want de eerste keer dat ik een waarschuwing kreeg voor bumpen wist ik niet wat het was omdat ik nieuw was en wist ik dus ook niet dat het verboden was :'D
Faail, ik weet het, maar anders had ik maar 2 waarschuwingen gehad en had ik niet 2 dagen zonder Q gezeten Of naja, zonder Q, ik kon niet reageren of topics maken.. Terwijl ik er toen net achterkwam dat er foutje stond in regelpagina :'D haha en toen kon ik geen topic openen (heb het wel al gemeld, don't worry, is alleen nog niks aan gedaan )
Eigenlijk moet er een soort ezel zijn.. net zoals bij spellen vroeger. De eerste die afging telde niet, omdat die dan de 'ezel' was ;p
Ik kreeg een waarschuwing van zogenaamd "bumpen", terwijl iemand me al voor was. Ik was ook nieuw. Helemaal in het begin was dat, ik weet de mod en het topic al niet meer haha.
Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.