• Nou kijk ben harstikke nieuwsgierig naar dat mod-forum en naar het beta-forum.
    En ik ben ook nieuwsgierig wat voor knopjes extra de mods, de beta's en misschien wel de Bemiddelaars hebben.
    Dus mijn vraag: Zouden jullie A.U.B. een prinscreen willen maken? Ik ben namelijk zo nieuwsgierig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Junns schreef:
    (...)

    Whaha, mijn hoofd is al net zo vreemd soms. Ik neem je niks kwalijk.
    Vind het alleen best grappig dat ik eindelijk iemand met ongeveer dezelfde humor tegenkom, echt níemand snapt mijn humor...

    -Nu ga ik weer even braafjes OT-

    Ik begin me wel af te vragen of jullie mods allemaal roddeltopics hebben over de users x)
    Waarschijnlijk. Vroeger stond het modforum tussen de forumindex, maar kon je hem gewoon niet zien. Onder "Modforum" stond: Lekker roddelen! (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Hush schreef:
    (...)
    Dat heeft er jaren gestaan.

    Aahhaha falers :'D

    Nu vraag ik em ook af of het ongeveer zo gaat:

    Mod 1: Sevda irriteerd me, goed als ik haar ban?

    Mod 2: Ah ja doe maar. Zijn we daar ook weer even vanaf.
    Mod 3: Maar dat is gemeen! Ik wil haar zelf bannen:Y)

    Mod 1: Nee ze is van mij! AF!

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 19:12 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Roddelen is leugens verspreiden, just saying (: Dat is de echte definitie van roddelen.


    Olive

    ImAwesome schreef:
    Ik stel mijn vraag nu nog maar een keer:
    Hoeveel waarschuwingen moet je hebben voor een Ban?

    Ik heb nooit een waarschuwing gekregen, maar wel een ban.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    @Meike hahaha


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Ik stel mijn vraag nu nog maar een keer:
    Hoeveel waarschuwingen moet je hebben voor een Ban?


    Ik heb net geantwoord :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jacker schreef:
    Roddelen is leugens verspreiden, just saying (: Dat is de echte definitie van roddelen.

    Maar niet mijn definitie. :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    SoulEater schreef:
    (...)

    Tssk, hebben jullie met zijn allen zitten bedenken dat ik een forum ban moest, mean Ö

    Trouwens, weet je wat ik me toen bedacht? Het was eigenlijk bes stom.. Want de eerste keer dat ik een waarschuwing kreeg voor bumpen wist ik niet wat het was omdat ik nieuw was en wist ik dus ook niet dat het verboden was :'D
    Faail, ik weet het, maar anders had ik maar 2 waarschuwingen gehad en had ik niet 2 dagen zonder Q gezeten (baby) Of naja, zonder Q, ik kon niet reageren of topics maken.. Terwijl ik er toen net achterkwam dat er foutje stond in regelpagina :'D haha en toen kon ik geen topic openen :X (heb het wel al gemeld, don't worry, is alleen nog niks aan gedaan :Y))

    Eigenlijk moet er een soort ezel zijn.. net zoals bij spellen vroeger. De eerste die afging telde niet, omdat die dan de 'ezel' was ;p


    Ik kreeg een waarschuwing van zogenaamd "bumpen", terwijl iemand me al voor was. Ik was ook nieuw. Helemaal in het begin was dat, ik weet de mod en het topic al niet meer haha.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    3 waarschuwing in 3 maanden haha :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    @Meike hahaha


    Het is Maaike dude


    #WWED - What Would Emma Do?

    Haha. Weet jij dat ik dit gisteren ook zat te hopen? :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Haha. Weet jij dat ik dit gisteren ook zat te hopen? :9~


    Ik toen straks


    (Be)lieve in (you)rself

    Hush schreef:
    (...)
    Ik heb nooit een waarschuwing gekregen, maar wel een ban.


    Huh? Rechtstreeks een ban?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Junns schreef:
    (...)

    Het is Maaike dude


    sorry :'(:'(


    "Ignite, my love. Ignite."