• Nou kijk ben harstikke nieuwsgierig naar dat mod-forum en naar het beta-forum.
    En ik ben ook nieuwsgierig wat voor knopjes extra de mods, de beta's en misschien wel de Bemiddelaars hebben.
    Dus mijn vraag: Zouden jullie A.U.B. een prinscreen willen maken? Ik ben namelijk zo nieuwsgierig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stiekem zou ik dat dus ook wel eens willen weten :Y)

    Dat zou ik eigenlijk ook wel willen zien.:9~


    Opgeven is geen optie.

    Wil heel q dat niet weten dan?:Y)


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Daar hadden wij het laatst over, weet je dat 8-)
    overlegtijd (:


    Life is hard and then we die

    lol
    De beta's hebben tussen geduchten en forum een extra tabblad staan that's it:Y)

    We hebben in het modforum enkele dagen terug ook voorgelegd om misschien iets te maken waarin onze werking wordt uitgelegd met natuurlijk enkele fototjes van alles. Dat is wel positief ontvangen, dus ik hoop dat het er komt voor jullie. :3


    Let the Night embrace you

    Dat vroeg ik me laatst ook al af. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als bemiddelaar kon ik alleen het MOD forum gebruiken, voor de rest niks extra's.


    I live for the applause, you will die for it.

    Remington schreef:
    lol
    De beta's hebben tussen geduchten en forum een extra tabblad staan that's it:Y)


    Nou en, gewoon nieuwsgierigheid.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stelt weinig voor, voor bemiddelaar zijnde. Je kan op het modforum, maar uiteraard geen topicnamen veranderen en usernamen, bannen ed :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat zou ik ook wel eens willen zien, waarom niet een dagje dat je het mag bezoeken -je mag dan wel geen reactie's achterlaten-


    (Be)lieve in (you)rself

    Wil ik inderdaad ook wel weten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    270311 schreef:
    Dat zou ik eigenlijk ook wel willen zien.:9~


    effort never betrays you

    Faceless schreef:
    Dat zou ik ook wel eens willen zien, waarom niet een dagje dat je het mag bezoeken -je mag dan wel geen reactie's achterlaten-

    Open dag bij de mods :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maryland schreef:
    (...)
    Open dag bij de mods :3

    En beta's


    (Be)lieve in (you)rself