• Nou kijk ben harstikke nieuwsgierig naar dat mod-forum en naar het beta-forum.
    En ik ben ook nieuwsgierig wat voor knopjes extra de mods, de beta's en misschien wel de Bemiddelaars hebben.
    Dus mijn vraag: Zouden jullie A.U.B. een prinscreen willen maken? Ik ben namelijk zo nieuwsgierig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    We zijn jullie verzoek bijvoorbeeld nu zelfs aan het bespreken, ghehehe (cat)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    We zijn jullie verzoek bijvoorbeeld nu zelfs aan het bespreken, ghehehe (cat)


    Cool


    "Ignite, my love. Ignite."

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    De grootste reden waarom ik ooit mod zou worden, is op dit moment:
    'Ik wil weten wat er in jullie forums om gaat?' D:

    Maar bespreken jullie daar ook het aantal dagen van een ban, of word dat door de mod die in dat zaakje de touwtjes in handen heeft zelf bepaalt?


    Nee, dat doet een mod niet zelf. Zulke dingen worden altijd eerst overlegt ^^

    @ ImAwesome, dat weet ik niet. Ik zal zo eens kijken ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ImAwesome schreef:
    Oh oh, Deze vraag komt in me op:
    De reacties die je zet in mod of Beta topic telt dat ook op bij je FB?

    Ja :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Is er niet ooit iemand ont-mod omdat ze een printscreen had gemaakt?


    Has no one told you she's not breathing?

    Remington schreef:
    (...)

    Mods bespreken echt alles voor ze wat doen xD


    Dat klopt, elke ban, word eerlijk besproken en niet zomaar uitgevoerd. Dus als je de pik hebt op een mod, mag je ze eigelijk allemaal niet, haha :Y) Nee, maar alles word overlegd, behalve spamaccounts ect. Die mogen gelijk weg, en dat is natuurlijk eerder besproken en overlegd dat dat kan.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Woestynbloem schreef:
    Is er niet ooit iemand ont-mod omdat ze een printscreen had gemaakt?
    Nop ;)


    Life is hard and then we die

    Remington schreef:
    (...)

    Mods bespreken echt alles voor ze wat doen xD

    -Denkt, Topic:-
    Wat zal ik doen?
    Moet ik mn kont afvegen met het stukje wcpapier in mijn linker- of rechterhand?
    Xx Mod1

    -Reacties:-
    Mod2
    Ben je links of rechts?

    Mod1
    Rechts.

    Mod2
    Doe dan maar je linker, want anders word je hand waarmee je alles doet zo vies!

    Mod3
    Maar je handen moet je zowiezo wassen? Beter doe je je rechter, voor je het weet veeg je schuin af!


    Dat waren dan weer mijn interresante, rare gedachtes, over het Modforum bij deze reactie (cat)

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 18:48 ]

    @MarleentjeJR; Hahahaha XD


    Life is hard and then we die

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dat klopt, elke ban, word eerlijk besproken en niet zomaar uitgevoerd. Dus als je de pik hebt op een mod, mag je ze eigelijk allemaal niet, haha :Y) Nee, maar alles word overlegd, behalve spamaccounts ect. Die mogen gelijk weg, en dat is natuurlijk eerder besproken en overlegd dat dat kan.

    Maar voeren jullie dan net als bij die 1 April grap gewoon eht aantal dagen in, of zitten daar van die bolletjes die je moet aanvinken met:
    '1 dag(en)'
    '21 dag(en)'
    'Permanent'
    etc?

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nop ;)
    Sem toch? Alleen was zij geen moderator, maar bemiddelaar.

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 18:53 ]


    Only losers can act the way you do

    Fera schreef:
    (...)Sem toch? Alleen was zij geen moderator, maar bemiddelaar.

    Dat waren volgens mij geen Print Screens, maar ze vertelde het gewoon door, dacht ik? D:

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    De grootste reden waarom ik ooit mod zou worden, is op dit moment:
    'Ik wil weten wat er in jullie forums om gaat?' D:

    Maar bespreken jullie daar ook het aantal dagen van een ban, of word dat door de mod die in dat zaakje de touwtjes in handen heeft zelf bepaalt?

    Haha nee lol, dan is het wel mooi makkelijk om als mod iemand te bannen omdat je gewoon een schijthekel hebt aan die user x]


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    (...)
    Haha nee lol, dan is het wel mooi makkelijk om als mod iemand te bannen omdat je gewoon een schijthekel hebt aan die user x]

    ... Er zijn users die gewoon vijandelijkheid bij alle Mods vandaan weten te halen, en ik kan de Mods geen ongelijk geven ...
    Sommige mensen weten gelijk al over wie ik het heb (cat)

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 18:56 ]

    Lol, open dag op Q 8D

    @Sevda, wil ik weten wat er voor de rest nog allemaal in dat vreemde hoofd van de omgaat..?


    #WWED - What Would Emma Do?