• Er staat hier een knopje bij mij van; Persoon bannen. Eh heeft iemand anders dit ook?


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    Ik heb wel zin om het uit te proberen, maar dat is alleen zo gemeen voor de persoon die je dan uitkiest. x'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Ik heb wel zin om het uit te proberen, maar dat is alleen zo gemeen voor de persoon die je dan uitkiest. x'D
    Ik ook,ik heb bijna zin om een nieuw account aan te maken maar dat is tegen de regels


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Some schreef:
    (...)

    Ik kan er wel op klikken en dan kom ik uit bij een scherm dat ik een naam, reden en een aantal dagen in kan geven. Maar verder weet ik niet of het werkt, want ik ben niet iemand die dat voor de lol bij een willekeurige gebruiker gaat proberen.


    Dat heb ik ook. :Y)

    Hmm. Het is best vreemd. Hopen dat Rutger het snel oplost. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    RESURGAM schreef:
    Ik heb wel zin om het uit te proberen, maar dat is alleen zo gemeen voor de persoon die je dan uitkiest. x'D

    Het werkt toch niet ;]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oh lol ze hebben het er best wel ongeloofwaardig uit laten zien.
    Met die;? $_is_moderator
    trololol


    Oh what to do with all the trollkids

    Bah, ik dacht 'laten we 0 in voeren om het uit te proberen, dan doet het niemand kwaad.' Staat er onder: voer 0 in voor permanente ban.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ah, als je het wilt proberen doen jullie het maar bij mij. Er zijn al meerdere die dat gedaan hebben en ik ben er nog steeds, dus. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Ah, als je het wilt proberen doen jullie het maar bij mij. Er zijn al meerdere die dat gedaan hebben en ik ben er nog steeds, dus. (krul)


    Echt? Dus het werkt niet echt? Goed, dan is het mysterie van minn bestaan ook alweer opgelost. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    (...)

    Echt? Dus het werkt niet echt? Goed, dan is het mysterie van minn bestaan ook alweer opgelost. :Y)


    Probeer maar


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Probeer maar

    Ik heb geprobeerd -Oké, nu voel ik me gemeen.
    Maar d'r gebeurt echt niets ;'D


    effort never betrays you

    Het werkt niet.


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Ik durf er niet op te klikken. x) Ik geloof nooit iets op 1 april. :X


    They were never in fact homeless

    dude, ik ga mezelf bannen =D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Werkt niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hè shit x'D Jammer... zou wel grappig zijn geweest als die het echt deed....

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 14:15 ]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.