• Ik was profielen aan het bekijken en toen zag ik dat er iemand in een gastenboek had gevraagd om haar serie te maken. Dat mag toch niet meer? Of mag het nu terug wel?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Nee, normaal mag dat niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    nee mag niet, ze deed het ook bij mij en toen heb ik haar gezegd dat het niet mocht. Of ze zich er iets van aantrekt weet ik niet.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    nee mag niet, ze deed het ook bij mij en toen heb ik haar gezegd dat het niet mocht. Of ze zich er iets van aantrekt weet ik niet.


    Maar dan moet ze toch een waarschuwing krijgen van de mods?
    Kreeg ik ook toen ik niet wist dat het niet meer mocht.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik heb in 1 dag nu al 2 keer reclame gekregen, normaal krijg ik dat nóóit. o.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat mag niet, maar als er op het profiel staat dat diegene reclame wilt, dan mag het geloof ik wel. :]


    You move me ......... Kurt

    Ik heb juist reclame in mn GB gekregen & er staat nergens op mn profiel dat ik dat 'toesta'.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Prankster schreef:
    Dat mag niet, maar als er op het profiel staat dat diegene reclame wilt, dan mag het geloof ik wel. :]


    idd


    We can only learn to love by loving.

    Nee, dat mag niet. Je moet dat bericht melden en dan doen wij daar wat mee.
    Het is niet zo dat als iemand iets doet, dat het dan ineens weer mag. Bij de regels staat het ook nog eens duidelijk, over reclame.

    (N)


    ok

    Nee, mag niet, melden die zooi.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik heb niets gekregen. Maar dat moet je gewoon melden bij een mod, als je reclame hebt.

    Was het echt reclame of was het gewoon een vriendin melden dat ze een nieuw verhaal had?
    Want daar zit toch wel verschil in lijkt mij ^^


    Up to the sky, To win, or die!

    niks va gehoord, maar je mag toch wel aan je vriendin vragen of ze je serie wil maken??

    jeetje waarom is het allemaal zo met regels?! :S
    ik haat dat.
    waarom kun je dat niet gewoon op je profiel zetten dat je niet wil?
    Als ik een topic heb en ik reageer op reacties dan schop ik zogenaamd mijn topic omhoog :S
    al dat gelul van dit mag niet en dat mag niet >.<'
    dat is mijn mening

    nieuwe mensen weten dat misschien nog niet? En sommige mensen hebben reclame wel graag :'D


    -