• Er staat hier een knopje bij mij van; Persoon bannen. Eh heeft iemand anders dit ook?


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    Ik geloof er echt helemaal niks van :'D
    Het ziet er best nep uit


    Even serieus, dat is ons officiele ban formulier, en dat is net zoals dat lek in het systeem geen grapje O.o

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 9:21 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Even serieus, dat is ons officiele ban formulier, en dat is net zoals dat lek in het systeem geen grapje O.o


    Echt niet. :'D Er staat maximaal 60 dagen terwijl Gaby eens voor 3 maanden geband was, 90 dagen dus.
    Je kan niet kiezen of het een IP-ban word of alleen een forumban.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 9:22 ]


    Your make-up is terrible

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Even serieus, dat is ons officiele ban formulier, en dat is net zoals dat lek in het systeem geen grapje O.o


    Yeah, right. Vorig jaar zeiden jullie precies hetzelfde. (Y:

    Het verwijderen van de top 5 was misschien een geloofwaardigere/hardere grap geweest. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Het verwijderen van de top 5 was misschien een geloofwaardigere/hardere grap geweest. :'D
    Oh god. Ik zie het al voor me =/


    Today will be Girl's Day party with you~

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Even serieus, dat is ons officiele ban formulier, en dat is net zoals dat lek in het systeem geen grapje O.o



    Je doet teveel je best en een formulier is makkelijk na te maken. n.n
    Ik ga het op mezelf uitproberen, als ik zo ineens geband ben voor de rest van de dag ... weten jullie waarom.



    Edit: Nee, ik kan mezelf niet bannen.
    Krijg inderdaad niks te zien.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 9:24 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    GD schreef:
    (...)Oh god. Ik zie het al voor me =/


    Ja echt ... Hahahaha, ik zou de hele dag in een deuk liggen denk ik om wat er op het forum zou gebeuren.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Assassin schreef:
    Ja. x'D Ik heb er net een mod over gb'ed.


    ik zit nu pas te bedenk dat het wss een 1 april grap is.. ik had het ook gevraagd :P

    maar wrm zouden ze dat doen?? ik bedoel nu kunnen we gewoon iedereen bannen die we willen :8:8


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    MissRathbone schreef:
    (...)

    ik zit nu pas te bedenk dat het wss een 1 april grap is.. ik had het ook gevraagd :P

    maar wrm zouden ze dat doen?? ik bedoel nu kunnen we gewoon iedereen bannen die we willen :8:8


    Nee hoor, probeer mij maar te bannen voor 1 dag. Just try it. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Nee hoor, probeer mij maar te bannen voor 1 dag. Just try it. (krul)


    owwkee :'D xD!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    gelukkig het werkt niet :P

    hoop ik :X:X


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    We zijn wel aardig dat we allemaal niemand willen bannen. _O_


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    We zijn wel aardig dat we allemaal niemand willen bannen. _O_


    idd:P

    ik zat echt zo van O.o ik wil niemand bannen.. wat is dit...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Some schreef:
    Het zal vast de 1 april grap van dit jaar zijn..


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.