• Er staat hier een knopje bij mij van; Persoon bannen. Eh heeft iemand anders dit ook?


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    Ik denk gewoon dat het een 1 april grap is...
    Ik vind het namelijk té toevallig.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 9:08 ]

    Sadistic schreef:
    Heeft niemand de moeite genomen een profiel aan te maken om het uit te proberen? :')

    Ban je dan niet je IP-adres?
    Dan kan je zelf ook niet meer op quizlet komen? ;P

    EmpireAngel schreef:
    (...)
    Ban je dan niet je IP-adres?
    Dan kan je zelf ook niet meer op quizlet komen? ;P


    Als je perma ban neemt alleen toch?
    Ik weet niet, ik wil het straks wel op mijn werk proberen ... Als iemand een acc voor mij kan aanmaken om het te proberen, aangezien ik zelf niet veel tijd over heb/geen email.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Gelukkig denken de meesten dat het een 1 april grap is, zo lijkt de lek in het systeem niet al te erg.:Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Gelukkig denken de meesten dat het een 1 april grap is, zo lijkt de lek in het systeem niet al te erg.:Y)


    Ik vertrouw je niet. :'D
    En ik heb zwaar de neiging het te testen, al is het op m'n eigen account of een nieuwe ... Maar ik vertrouw het gewoon geen van beiden. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb het getest bij een vriendin van mij (die never nooit op Q zit), maar het werkt niet.

    Ik geloof het echt niet meer. Toevallig dat het 0:00 uur begonnen is en sinds wanneer gebruiken de mods van die rare smileys? De meesten doen dat nooit.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik vertrouw je niet. :'D
    En ik heb zwaar de neiging het te testen, al is het op m'n eigen account of een nieuwe ... Maar ik vertrouw het gewoon geen van beiden. :'D

    Haha, heb ik ook :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    GD schreef:
    Ik geloof het echt niet meer. Toevallig dat het 0:00 uur begonnen is en sinds wanneer gebruiken de mods van die rare smileys? De meesten doen dat nooit.


    Echt hè. Weet je, ik ga het ook niet uitproberen ook. Ik dacht dat al, maar nu jij het zegt weet ik het echt zeker. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Confused schreef:
    Ik heb het getest bij een vriendin van mij (die never nooit op Q zit), maar het werkt niet.


    Wat gebeurde er?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat gebeurde er?

    Ik heb alles ingevuld en toen op bannen geklikt. Ga ik naar haar profiel, is er niks mee gebeurd.

    Confused schreef:
    (...)
    Ik heb alles ingevuld en toen op bannen geklikt. Ga ik naar haar profiel, is er niks mee gebeurd.


    Heb je haar perma geband? x'D

    Ik geloof het trouwens niet want je kan niet invullen of je een forumban wilt geven of iets anders.


    Your make-up is terrible

    Ik dacht echt: huh?
    Ik hoop maar dat niemand hier anderen gaat bannen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Assassin schreef:
    (...)

    Heb je haar perma geband? x'D

    Ik geloof het trouwens niet want je kan niet invullen of je een forumban wilt geven of iets anders.

    Jupp, gedaan. (': Nee inderdaad, het is gewoon een 1 april grap. Als je op 'bannen' klikt krijg je ook geen melding, dat het succesvol is gebeurd ofzo.

    Ik geloof er echt helemaal niks van :'D
    Het ziet er best nep uit :Y)