• Gisteren na gym had een jongen uit mijn klas, M, een deobus en een aansteker bij elkaar gehouden. Niet zo slimme zet maar er is niks in de fik gegaan ofzo. Een nieuwe jongen in onze klas (hij zit nu een maand bij ons in de klas en was bij zijn oude school weg gepest en hier vonden we hem aardig) die had hem verraden bij de school.
    Dus nou word M misschien geschorst. En omdat iedereen M aardig vind, vindt bijna niemand de nieuwe jongen nog aardig. Dat is nog niet het ergste. De nieuwe jongen heeft ook bijna alles verzonnen.
    Zei hij zo: 'Ja hier heb ik een brand wond.' -wijst hij naar rechter schouder. 'Ohnee hier.' -wijst hij naar linker schouder- En hij wilde het niet laten zien want de brand wond was al weg.
    En nu willen een stel jongens bij mij uit de klas de nieuwe jongen in elkaar slaan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is niet erg slim van hem


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Geen wonder dat 'ie op z'n vorige school is weggepest.(cat)


    Numbers.

    TheBoss schreef:
    Ja, dan ben je het behoorlijk aan het verprutsen voor jezelf.


    Food.

    wel gemeen van die jongen
    hij maakt het er idd zo niet beter op :0

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 15:15 ]

    Ja, want in elkaar slaan maakt het allemaal beter. >.<


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    xRadio schreef:
    Gezellige boel daar.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Niet erg aardig van die nieuwe, zeker niet als hij er dingen bij verzint. Maar hem in elkaar slaan zal echt niet helpen. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    TheBoss schreef:
    Ja, dan ben je het behoorlijk aan het verprutsen voor jezelf.


    Firm believer of all that is magic

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Hij is weggepest omdat hij iedereen verlinkte.
    En we hebben al zo vaak gezegd dat hij op moet houden maar dat doet hij niet. So what? Zijn probleem niet de mijne, dan kun je verwachten dat niemand je aardig vind.

    Daar moet hij zijn lesje maar uittrekken.
    Als hij niet leuk gevonden wordt, is dat ergens zijn eigen schuld -niet helemaal hoor-. Hij had er gewoon uit geleerd moeten hebben en moeten weten dat hij niet altijd iemand moet verraden.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zou het echt een naaistreek vinden, maar in elkaar slaan?
    gaat een beetje ver.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben nou niet echt een voorstander van geweld, maar ik zou geen medelijden met dat nieuwe ventje hebben als hij binnenkort met een blauw oog rond zou lopen ofzo. Iemand vernaaien vind ik gewoon zó ontzettend triest.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat is geen slimme zet van hem indeed.


    Life is hard and then we die

    Ruocco schreef:
    Ik zou ook pissig op die nieuwe gast zijn, maar in elkaar slaan gaat wel heel ver. Lekker volwassen ook :')


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ruocco schreef:
    Ik zou ook pissig op die nieuwe gast zijn, maar in elkaar slaan gaat wel heel ver. Lekker volwassen ook :')


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    vet lullig :O


    Don't serch to love, love will find you.