• Oké, even het verhaal vanaf het begin.

    Onze leerkracht van LO (lichamelijke opvoeding) is echt een oen. De helft van de leerlingen zit altijd aan de kant omdat ze geen zin hebben om mee te doen, en dat laat hij telkens maar weer begaan.
    Een vriendin en ik waren het echt beu, dus we besloten om gewoon niet op te dagen op de les en te studeren voor een inhaaltest (die we dan na deze twee uren LO zouden moeten gaan maken). Hij heeft er nooit iets van gemerkt dat we toen weg waren. Dat was vorige week.
    Deze week hebben we dat weer gedaan. Helaas is hij deze keer de namenlijst (dat hij anders nooit doet) afgegaan en viel het dus op dat wij er niet waren. De school heeft toen naar onze ouders gebeld en ook naar ons. We zijn dan maar teruggekeerd en morgen moeten we met de directrice praten en zullen we onze straf krijgen.

    Dus ik vroeg me af... Wie heeft er hier al eens gebrosst en welke straf heb je toen gekregen? (:


    En nee, ik ben geen rebel of iemand die het cool vind om te brossen (want ik veronderstel dat een "cool" iemand niet zou brossen om te gaan studeren). Ik vraag me gewoon af wie het al eens gedaan had en ik ben vooral nieuwsgierig naar welke straf je toen kreeg, zodat ik min of meer weet wat ons te wachten zal staan.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Bij ons heet dat 'brossen' gewoon 'spijbelen' lol. :') Maar nee, ik heb nog nooit 'gebrosst' (:


    wth.

    Dat zou ik ook eens moeten doen. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mayfly schreef:
    Bij ons heet dat 'brossen' gewoon 'spijbelen' lol. :') Maar nee, ik heb nog nooit 'gebrosst' (:


    Opgeven is geen optie.

    Mayfly schreef:
    Bij ons heet dat 'brossen' gewoon 'spijbelen' lol. :') Maar nee, ik heb nog nooit 'gebrosst' (:


    Ik heb geen zin in al het gezeur wat erna komt.


    Food.

    Crowd schreef:
    (...)

    Ik heb geen zin in al het gezeur wat erna komt.


    Welk gezeur?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nee, tenminste ik ben nooit 'gepakt', aangezien ik alleen soms niet naar gym ging, maar daar deden ze niks aan.


    As travars

    ikke wel xD op woensdag ben ik laatst 4 uur weg gebleven en ze merkten NIKS...
    dat was zo funny(dance)

    Mayfly schreef:
    Bij ons heet dat 'brossen' gewoon 'spijbelen' lol. :') Maar nee, ik heb nog nooit 'gebrosst' (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    één keer per ongeluk, omdat mijn hele klas mij niet had verteld dat er een uurtje verschoven was.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb wel eens gespijbeld, maar had die keren wel een briefje geregeld (vriendinnen, hè ^^), dus ik heb geen straf gekregen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Toen ik je titel zag, dacht ik aan chocola.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik nog niet, ben het ook niet van plan


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik spijbel nooit :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja, ik spijbel erg vaak. Maar bij ons doen ze er niet veel aan, dus is het gewoon te makkelijk om niet te doen. Ook sta ik er goed voor, qua cijfers, dus mijn ouders vinden het best. Ik moet alleen de gevolgen zelf ondergaan, maar die zijn er eigenlijk niet bij mij. Dus ik ben nog nooit gestraft. (:

    In 5 havo wel een paar keer ja. Maar ik was lid van de schoolkrant en daarvoor mocht je uren opnemen. Uiteindelijk schreven we die gespijbelde uren op de lijst, die doorgevoerd werd bij de absentie. Ik heb uiteindelijk ooit één uur moeten nakomen voor spijbelen.


    No growth of the heart is ever a waste