• Gisteren na gym had een jongen uit mijn klas, M, een deobus en een aansteker bij elkaar gehouden. Niet zo slimme zet maar er is niks in de fik gegaan ofzo. Een nieuwe jongen in onze klas (hij zit nu een maand bij ons in de klas en was bij zijn oude school weg gepest en hier vonden we hem aardig) die had hem verraden bij de school.
    Dus nou word M misschien geschorst. En omdat iedereen M aardig vind, vindt bijna niemand de nieuwe jongen nog aardig. Dat is nog niet het ergste. De nieuwe jongen heeft ook bijna alles verzonnen.
    Zei hij zo: 'Ja hier heb ik een brand wond.' -wijst hij naar rechter schouder. 'Ohnee hier.' -wijst hij naar linker schouder- En hij wilde het niet laten zien want de brand wond was al weg.
    En nu willen een stel jongens bij mij uit de klas de nieuwe jongen in elkaar slaan

"Ignite, my love. Ignite."

Infinitum schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad. Straks was er wel wat in de fik gegaan. Al vind ik het wel een naaistreek dat hij er vanalles bij ging verzinnen(cat)

Hij had ook tegen de leraren kunnen zeggen: 'Iemand heeft een deo bus bij een aansteker gehouden maar ik noem geen namen ofzo.'
    Maar dit is ook niet de eerste keer dat hij zo iets flikt blijkbaar

Dat is niet zo slim. (krul)

ImAwesome schreef:
    (...)

Hij had ook tegen de leraren kunnen zeggen: 'Iemand heeft een deo bus bij een aansteker gehouden maar ik noem geen namen ofzo.'
    Maar dit is ook niet de eerste keer dat hij zo iets flikt blijkbaar
    Dan konden ze niemand erop aanspreken en dan heeft de waarschuwing geen nut.
    En als hij het vaker doet, zeg dan gewoon: "Hé joh, we vinden het niet fijn wat je doet. Wil je dat de volgende keer niet meer doen?"
    Misschien weet hij niet wat hij fout doet. Hij is immers gepest en weet misschien niet meer hoe hij met anderen om moet gaan.

Today will be Girl's Day party with you~

GD schreef:
    (...)Dan konden ze niemand erop aanspreken en dan heeft de waarschuwing geen nut.
    En als hij het vaker doet, zeg dan gewoon: "Hé joh, we vinden het niet fijn wat je doet. Wil je dat de volgende keer niet meer doen?"
    Misschien weet hij niet wat hij fout doet. Hij is immers gepest en weet misschien niet meer hoe hij met anderen om moet gaan.

Hij is weggepest omdat hij iedereen verlinkte.
    En we hebben al zo vaak gezegd dat hij op moet houden maar dat doet hij niet. So what? Zijn probleem niet de mijne, dan kun je verwachten dat niemand je aardig vind.

TheBoss schreef:
    Ja, dan ben je het behoorlijk aan het verprutsen voor jezelf.

Alleen maar tranen van geluk

Infinitum schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad. Straks was er wel wat in de fik gegaan. Al vind ik het wel een naaistreek dat hij er vanalles bij ging verzinnen(cat)

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

ImAwesome schreef:
    (...)

Hij is weggepest omdat hij iedereen verlinkte.
    En we hebben al zo vaak gezegd dat hij op moet houden maar dat doet hij niet. So what? Zijn probleem niet de mijne, dan kun je verwachten dat niemand je aardig vind.
    Jullie zijn toch een klas of niet? Als iemand uit je klas gepest wordt wil je hem toch helpen? Desnoods ga je naar de zorgteam of jouw mentor en bespreek je een paar dingen over de jongen. Wat hij doet heeft gevolgen voor zichzelf en voor die jongen die geschorst wordt.

Today will be Girl's Day party with you~

GD schreef:
    (...)Jullie zijn toch een klas of niet? Als iemand uit je klas gepest wordt wil je hem toch helpen? Desnoods ga je naar de zorgteam of jouw mentor en bespreek je een paar dingen over de jongen. Wat hij doet heeft gevolgen voor zichzelf en voor die jongen die geschorst wordt.

Ja maar hij heeft zo wat iedereen er bij genaaid. EN ook vrienden van mij. Hele goeie vrienden

Nicholas schreef:
    Dan is 't wel zijn eigen schuld.

None but ourselves can free our minds.

TheBoss schreef:
    Ja, dan ben je het behoorlijk aan het verprutsen voor jezelf.

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Het is wel een beetje dom van die jongen, zo word die natuurlijk nergens geaccepteerd. Maar om hem nu in elkaar te gaan slaan verlagen ze zich zelf nogal meee.

real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

Deliciouss schreef:
    Gezellige boel daar.

It's going to be difficult, but not impossible.

Zo zielig maar wel dom dat hij dingen gaat lopen verzinnen.

«´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

Dat is écht wel heel dom van die nieuwe jongen. Had hij beter echt niet kunnen doen. Zo werkt hij zich zelf in de problemen.

Sometimes it's best not to care.

Ruocco schreef:
    Ik zou ook pissig op die nieuwe gast zijn, maar in elkaar slaan gaat wel heel ver. Lekker volwassen ook :')

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.