• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Olaya - Elena - WAG van Samir Nasri & David Villa.
    Francesc - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Busquets - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Gonzalo Higuain.
    Gracious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Kuyt - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.


    Navasinator - Larissa - WAG van Jesús Navas.
    H0USE - Lotte - WAG van Iker Casillas.
    Lindsbeest - Lindsey - WAG van Sergio Canales.
    Armin - Rose - gebande WAG van Cristiano Ronaldo, forever in our hearts.



    sexy Dirk is sexy! _O_

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 11:58 ]


    ars moriendi


    Ik had dus echt nooit verwacht dat beide plaatjes Shakira zouden zijn.

    Zitten er eigenlijk nog Torres supporters hier ? Want ik herinnerde me nog dat rond het moment dat ik minder op Q kwam 95% Torres supporterde


    The soul needs autumn.

    lindsbeest schreef:
    Zitten er eigenlijk nog Torres supporters hier ? Want ik herinnerde me nog dat rond het moment dat ik minder op Q kwam 95% Torres supporterde

    Ja, klopt. Rond het EK in 2008 was iedereen fan van Fernando, daarna stierf ook alles gelijk weer weg. Maar ja, ik ben fan, nou ja, fan. Ik vind hem knap, maar ik ben niet zo'n supporter van hem zoals ik bij Wesley Sneijder ben.

    Zaida schreef:
    (...)
    Als je eerder komt kunnen we wel even gaan shoppen idd? Maar daarna gaan we naar m'n huis en dan gewoon party'en en praten enzo. Random weetjewel.
    Dus ga naar beneden, jank wat af en let me know _O_
    + ze mogen altijd bellen hé.


    Als je dan ff tegen je vader of moeder zegt dat wij kunnen bellen kunnen ze daar rekenschap meehouden. Ik zal het zo gaan vragen ik ga nu naar beneden _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sneijder schreef:
    (...)
    Ja, klopt. Rond het EK in 2008 was iedereen fan van Fernando, daarna stierf ook alles gelijk weer weg. Maar ja, ik ben fan, nou ja, fan. Ik vind hem knap, maar ik ben niet zo'n supporter van hem zoals ik bij Wesley Sneijder ben.

    Ah, en nu heeft hij in het algemeen bijna al zijn supporters verloren. Ergens vind ik het erg voor hem, maar het is ook zijn eigen schuld^^


    The soul needs autumn.

    Francesc schreef:
    (...)

    Als je dan ff tegen je vader of moeder zegt dat wij kunnen bellen kunnen ze daar rekenschap meehouden. Ik zal het zo gaan vragen ik ga nu naar beneden _O_

    Ze zijn nu niet thuis, mijn moeder is even mijn vader ophalen want die heeft motorpech. Maar ik zal het zeggen dat ze er op kunnen rekenen en anders neem ik wel op HAHA.


    Hope goes lost but never dies.

    Yeah, ik heb een 7 voor GS. *doet blij*
    Maar ik wil nu gaan schrijven. Ik wil vandaag nog 3 one-shots schrijven. Van Nick, Samir en Jack.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zal ik eens vertellen ik heb een mega ruzie gehad. Er kwam het volgende uit: ''je regelt het maar dat je er komt, het kan me ook helemaal niets schelen. Als je zo'n grote meid wilt wezen en alles zelf maar wil regelen doe je het maar. Houd er wel rekening mee dat ik je niet ophaal of heen breng, dat ik niets voor je betaal en dat als je in problemen komt het maar lekker zelf oplost.''


    Everything is worse without music.

    @Anne-
    Goedzo!

    @Malissa-
    Op zich is dat goed toch? Dan kan je gewoon met de trein ofzo, of als Lien gaat kan je met haar mee?


    Hope goes lost but never dies.

    Villalicious schreef:
    @Malissa, die foto is keileuk! _O_

    Hihi, dankje. _O_


    Everything is worse without music.

    Zaida schreef:
    @Anne-
    Goedzo!

    @Malissa-
    Op zich is dat goed toch? Dan kan je gewoon met de trein ofzo, of als Lien gaat kan je met haar mee?

    Het mooie van dit hele plan is: Ik ben zo blut als wat, en ik heb nog nooit met de trein gereisd laat staan dat ik alleen ga. En ik heb de rest van de maand kwaaie ouders. Heeft lien al toestemming?


    Everything is worse without music.

    Gracious schreef:
    (...)
    Het mooie van dit hele plan is: Ik ben zo blut als wat, en ik heb nog nooit met de trein gereisd laat staan dat ik alleen ga. En ik heb de rest van de maand kwaaie ouders. Heeft lien al toestemming?

    Als je met de trein gaat hoef ik geen cadeau, want dan vind ik het al een cadeau dat je komt.
    + Dat is waar. Zeg anders dat ze ff met mijn ouders bellen ofzo?
    + Lien is nu aan het vragen, geloof ik.


    Hope goes lost but never dies.

    En wanneer is het ook alweer en hoelaat?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zaida schreef:
    (...)
    Als je met de trein gaat hoef ik geen cadeau, want dan vind ik het al een cadeau dat je komt.
    + Dat is waar. Zeg anders dat ze ff met mijn ouders bellen ofzo?
    + Lien is nu aan het vragen, geloof ik.

    - Ik wil een cadeau voor je omdat ik het wil.
    - Het gaat erom dat ze me niet willen brengen, de rest vinden ze niet erg.
    - Zucht.


    Everything is worse without music.

    16 april van 16:00 tot ongeveer 22:00


    Hope goes lost but never dies.