• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Olaya - Elena - WAG van Samir Nasri & David Villa.
    Francesc - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Busquets - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Gonzalo Higuain.
    Gracious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Kuyt - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.


    Navasinator - Larissa - WAG van Jesús Navas.
    H0USE - Lotte - WAG van Iker Casillas.
    Lindsbeest - Lindsey - WAG van Sergio Canales.
    Armin - Rose - gebande WAG van Cristiano Ronaldo, forever in our hearts.



    sexy Dirk is sexy! _O_

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 11:58 ]


    ars moriendi

    Op een Zaterdag? Want die dag daarna hebben we familie gedoetje.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gracious schreef:
    (...)
    - Ik wil een cadeau voor je omdat ik het wil.
    - Het gaat erom dat ze me niet willen brengen, de rest vinden ze niet erg.
    - Zucht.

    Than i guess we're hoping for some carpool, en anders word het trein of niks denk ik..
    + wanneer is jouwe nouuu?


    Hope goes lost but never dies.

    Francesc schreef:
    Op een Zaterdag? Want die dag daarna hebben we familie gedoetje.

    Ja, zaterdag 16 april..


    Hope goes lost but never dies.

    - Gaat naar beneden en begint met vraag: "Mammmaaaaa?" - HAHA


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Francesc schreef:
    - Gaat naar beneden en begint met vraag: "Mammmaaaaa?" - HAHA

    Good luck + they can call!


    Hope goes lost but never dies.

    Nou, ik zit nog in twijfelfase, aangezien mijn ouders zondag mijn verjaardag voor familie wil doen. -zucht-


    Everything is worse without music.

    Gracious schreef:
    Nou, ik zit nog in twijfelfase, aangezien mijn ouders zondag mijn verjaardag voor familie wil doen. -zucht-

    Hmm okee, maar laat me wel op tijd weten ja? Mijn ouders kennende willen ze namelijk 'er even over nadenken' -__-


    Hope goes lost but never dies.

    Zaida schreef:
    (...)
    Hmm okee, maar laat me wel op tijd weten ja? Mijn ouders kennende willen ze namelijk 'er even over nadenken' -__-

    Ik denk dat het dan naar de jouwe word hoor, aangezien de week naar mijn verjaardag jou verjaardag is.


    Everything is worse without music.

    Gracious schreef:
    (...)
    Ik denk dat het dan naar de jouwe word hoor, aangezien de week naar mijn verjaardag jou verjaardag is.

    Oh okee, dat helpt wss want hopelijk hebben ze jou dan al gezien enzo ;D


    Hope goes lost but never dies.

    Antwoord: "Dat ligt niet naast de deur, en we weten niet wie Amber is en we kennen haar ouders niet." Ik: "Ja daarom wouden we eerst gaan meeten in de stad en dan naar haar huis." Mama: "Dan wil ik eerst contact met haar ouders en alles."


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik weet zeker dat je dan wel mag, aangezien ik de heilige maagd Maria ben. (A)


    Everything is worse without music.

    Francesc schreef:
    Antwoord: "Dat ligt niet naast de deur, en we weten niet wie Amber is en we kennen haar ouders niet." Ik: "Ja daarom wouden we eerst gaan meeten in de stad en dan naar haar huis." Mama: "Dan wil ik eerst contact met haar ouders en alles."

    Beter antwoord dan de mijne :')


    Everything is worse without music.

    lindsbeest schreef:
    (...)
    Wil je volgende keer 'ManU' niet meer gebruiken alstublieft, het is nogal beledigend en respectloos :)

    Eh, ik heb de home 2010/2011 gekozen omdat ik niet meer zoveel geld had en met een naam erop is bijna 15 euro duurder.
    Voor Barça ga ik Villa kiezen of een gewone home 2010/2011 ik weet nog niet goed.
    Ik heb 1 van Spanje, een niet officieel, dus het was mr 10 euro ofzo, en 1 van Real Madrid van Canales (wel officiëel), omdat ik de Santander jerseys niet zo mooi vind , eigenlijk wou ik geen RM jersey kopen mr ik wou persé 1 van Canales dus :')


    About that first part, I didn't know, so sorry, en ik voel me nu best schuldig dat daardoor een hele ruzie is gekomen ;$
    Ik ben namelijk geen fan van Man Untd soo, I didn't know dt het respectloos ofzo was...

    en ik wil serieus een hele serie Jesús shirts gheheh :9~

    en about dt iedereen al die dagdromen heeft, niets raar aan hahah dt doe ik nou de hele dag in de les, dat hij me komt ophalen idd en dat iedereen jaloers is en blablabla, maarjaa dt hoort bij het menszijn, toch ?:9~


    Y'all been to Nashville?

    Gracious schreef:
    (...)
    Beter antwoord dan de mijne :')


    Dus Amber misschien kan mijn moeder morgen bellen want ze hebben nu nog visite, en jij bent vanaaf naar Bieber.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Francesc schreef:
    Antwoord: "Dat ligt niet naast de deur, en we weten niet wie Amber is en we kennen haar ouders niet." Ik: "Ja daarom wouden we eerst gaan meeten in de stad en dan naar haar huis." Mama: "Dan wil ik eerst contact met haar ouders en alles."

    Morgen is iedereen wel werken, alleen m'n zusje en ik zijn thuis haha. Maar je kan vanavond wel bellen, dan ben alleen ik er niet.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 15:01 ]


    Hope goes lost but never dies.