• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen die zich van niks aantrekken en gewoon doen waar ze zin in hebben zijn egoïstisch

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens,als ze echt van niets aantrekken wel ja,maar als ze zich ook maar een beetje van iets aan trekken oneens.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    eens.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Eens.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Eens, vooral als ze zich niets van anderen aantrekken en perse willen hebben wat ze op het oog hebben...


    Your make-up is terrible

    yup(Y)


    blijf van mijn koekie af,Danie! :D

    Niet eens, mensen moéten zich gewoon van niks aantrekken wat anderen over en ofzo zeggen, ze moeten doen waar zij zin in hebben en wat zij leuk vinden. Nuja, ik bedoel niet dat je daarom je vrienden moet achterlaten ofzo.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Eens, en asociaal. Ik bedoel, natuurlijk moet je doen wat je leuk vind en niet te veel aantrekken van wat anderen vinden, maar er is een grens.


    wth.

    oneens, waarom mag je niet doen wat je zelf wilt? Soms is dat beter dan luisteren.

    Eens. Maar er zijn altijd weer situaties waarin er uitzonderingen zijn. Als je bijvoorbeeld heel erg gepest wordt is het juist goed als je je niets van die anderen aantrekt, en niemand zou je in dat geval egoïstisch noemen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Quixotic schreef:
    Eens, en asociaal. Ik bedoel, natuurlijk moet je doen wat je leuk vind en niet te veel aantrekken van wat anderen vinden, maar er is een grens.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Quixotic schreef:
    Eens, en asociaal. Ik bedoel, natuurlijk moet je doen wat je leuk vind en niet te veel aantrekken van wat anderen vinden, maar er is een grens.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    oneens. ligt eraan of het pest gedrag is ofniet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quixotic schreef:
    Eens, en asociaal. Ik bedoel, natuurlijk moet je doen wat je leuk vind en niet te veel aantrekken van wat anderen vinden, maar er is een grens.


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have ♥

    Eens


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Eens, de definitie van egoïsme is: Uit egocentrisme geen oog hebben voor de ander. Als je alleen doet waar je zelf zin in hebt zonder aan een ander te denken ben je dus een egoïst.


    Have you ever been alone in a crowded room?