• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Olaya - Elena - WAG van Samir Nasri & David Villa.
    Francesc - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Busquets - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Gonzalo Higuain.
    Gracious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Kuyt - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.


    Navasinator - Larissa - WAG van Jesús Navas.
    H0USE - Lotte - WAG van Iker Casillas.
    Lindsbeest - Lindsey - WAG van Sergio Canales.
    Armin - Rose - gebande WAG van Cristiano Ronaldo, forever in our hearts.



    sexy Dirk is sexy! _O_

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 11:58 ]


    ars moriendi

    Reina blijven, jij hoort hier!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gracious schreef:
    (...)
    Nou, ze begonnen met ManU (wat beledegend was volgens Lindsey) en toen naja, kregen ze een beetje minder respect voor elkaar, fockte ze elkaar op en nu ineens is de hel los, en wil iedereen uit het topic. Naja zoiets, niet kwaad worden op mij ik help alleen amber een beetje.

    Ik snap het geloof ik. Eigenlijk zouden we gewoon niemand meer aan de gang toe moeten voegen, al die focked op bezoekers opflikkeren enzo want er komen toch alleen maar bitchfights van en met de gang zijn we ten minste wél gezellig. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Reina, nu zijn we eindelijk weer compleet omdat Lynn back is en nu moet jij blijven, anders moeten we weer verdrietig zijn.


    Everything is worse without music.

    Zaida schreef:
    (...)
    Ik snap het geloof ik. Eigenlijk zouden we gewoon niemand meer aan de gang toe moeten voegen, al die focked op bezoekers opflikkeren enzo want er komen toch alleen maar bitchfights van en met de gang zijn we ten minste wél gezellig. (cat)
    Ja! De negen eerste Q-WAGGIES waren de beste!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    RVertonghen schreef:
    Ja lekker dan. Nu ben ik zeker weer de schuldige.
    Nou weet je wat ik peer hem wel.
    Blijf jij maar lekker hier het topic verzieken.

    Als jij weg gaat kom ik je persoonlijk halen. En dat wil je niet want ik bedelf je net zo lang onder Feyenoord spullen tot je terugkomt.

    Je bent gewaarschuwd, madame.


    Hope goes lost but never dies.

    Volgende EC-topic is voor Lynn right? Dan zeg ik Lynn:

    Aan jou de eer de échte gang in het topic te zetten.


    Hope goes lost but never dies.

    Carbonero schreef:
    (...)Ja! De negen eerste Q-WAGGIES waren de beste!

    Wie waren de negen dan, er zijn toch tien? (cat)


    Everything is worse without music.

    Gracious schreef:
    (...)
    Wie waren de negen dan, er zijn toch tien? (cat)

    Bovenste 9.


    Hope goes lost but never dies.

    Gracious schreef:
    (...)
    We hoeven hier toch helemaal niet zo'n mega probleem van te maken, laten we het gewoon leuk houden, we zitten niet voor niets in het topic dat over voetbal te gaan. Toon een beetje begrip voor de mening van een ander.

    Het punt is niet dat ze het woord gebruiken, maar wel dat ze weten waarvoor het staat en het dan nog steeds gebruiken. Hoe zou jij je voelen als half je team zou sterven op het hoogstepunt en dat dan mensen je gewoon zitten uit te lachen en beledigende liedjes zitten te maken ?


    The soul needs autumn.

    Ik heb ze niet eens geteld haha!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zaida schreef:
    Volgende EC-topic is voor Lynn right? Dan zeg ik Lynn:

    Aan jou de eer de échte gang in het topic te zetten.


    I agree. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Gracious schreef:
    Ik heb niet echt 1 club. Ik vind mezelf best raar, mijn clubs zijn Real en Barça en Arsenal ik ben gewoon fan van twee rivalen in de la liga waar zit de logica? :')

    Ik ben fan van FC Utrecht en Inter Milaan. Dat is het, zal ook zo blijven. Oké, ook het Nederlandse NT maar dat spreekt voor zich.

    lindsbeest schreef:
    (...)
    Het punt is niet dat ze het woord gebruiken, maar wel dat ze weten waarvoor het staat en het dan nog steeds gebruiken. Hoe zou jij je voelen als half je team zou sterven op het hoogstepunt en dat dan mensen je gewoon zitten uit te lachen en beledigende liedjes zitten te maken ?


    Het lijkt me niet leuk, natuurlijk niet. Maar het is gewoon een manier waarop iemand iets zegt. Het gaat toch niet om het beledigende liedje? Ik snap iedereen zijn point of view, maar laten we gewoon vriendjes blijven?


    Everything is worse without music.

    lindsbeest schreef:
    (...)
    Het punt is niet dat ze het woord gebruiken, maar wel dat ze weten waarvoor het staat en het dan nog steeds gebruiken. Hoe zou jij je voelen als half je team zou sterven op het hoogstepunt en dat dan mensen je gewoon zitten uit te lachen en beledigende liedjes zitten te maken ?

    What the fock! We lachen ze toch helemaal niet uit of zingen er liedjes over? Als de helft van Barça sterft ga ik ook niet mekkeren dat mensen geen "Barça" meer mogen zeggen!
    Jezus, doe effe normaal..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Moet ik me nu opflikkeren. Nou aardig zeg. (cat)


    SLOAN.