• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Olaya - Elena - WAG van Samir Nasri & David Villa.
    Francesc - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Busquets - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Gonzalo Higuain.
    Gracious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Kuyt - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.


    Navasinator - Larissa - WAG van Jesús Navas.
    H0USE - Lotte - WAG van Iker Casillas.
    Lindsbeest - Lindsey - WAG van Sergio Canales.
    Armin - Rose - gebande WAG van Cristiano Ronaldo, forever in our hearts.



    sexy Dirk is sexy! _O_

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 11:58 ]


    ars moriendi

    lindsbeest schreef:
    (...)
    Wij gebruiken daarom ook al sinds 1958 Man United or Man Untd


    En als iemand Man U wilt zeggen, doen ze dat.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    lindsbeest schreef:
    (...)
    Wij gebruiken daarom ook al sinds 1958 Man United or Man Untd

    Man United, gebruik ik vaak als ik het over ze heb. Maar goed ik ben niet partijdig ofzo, als je Man U wil blijven zeggen doe je dat lekker, ik heb er verder niet zoveel problemen mee.


    Everything is worse without music.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    En de rest van de wereld gebruikt ManU..

    nee jullie.
    Ik ken genoeg mensen, die dat nooit gebruiken. Voetbal heeft met respect te maken en als je niet eens 1 woord kan veranderen omdat het mensen kwets ben je het niet eens waardig om een voetbal supporter genoemt te worden.


    The soul needs autumn.

    Okay, einde onderwerp. _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    lindsbeest schreef:
    (...)
    nee jullie.
    Ik ken genoeg mensen, die dat nooit gebruiken. Voetbal heeft met respect te maken en als je niet eens 1 woord kan veranderen omdat het mensen kwets ben je het niet eens waardig om een voetbal supporter genoemt te worden.
    Wel, misschien hebben wij dan gewoon geen respecht voor ManU. Het kan me echt niet schelen of ManU onrespectvol is. Ik blijf het zeggen, en ik ga echt niet veranderen omdat jij het onrespectvol vindt. Learn live with it..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    INTER <3
    MIJN CLUB.

    Denk je dat als je in Milaan bent, een T-shirt van Inter zou kunnen kopen? Ik vroeg me dat af aangezien ik in 2012 hoogst waarschijnlijk naar Milaan ga met mijn ouders (op mijn verzoek)

    Btw, mijn bompa is een hevige ManU supporter, en ook hij zegt ManU!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Sneijder schreef:
    INTER <3
    MIJN CLUB.

    Denk je dat als je in Milaan bent, een T-shirt van Inter zou kunnen kopen? Ik vroeg me dat af aangezien ik in 2012 hoogst waarschijnlijk naar Milaan ga met mijn ouders (op mijn verzoek)


    Lijkt me wel.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Sneijder schreef:
    INTER <3
    MIJN CLUB.

    Denk je dat als je in Milaan bent, een T-shirt van Inter zou kunnen kopen? Ik vroeg me dat af aangezien ik in 2012 hoogst waarschijnlijk naar Milaan ga met mijn ouders (op mijn verzoek)

    waarschijnlijk wel hoor, en zoniet kan je het altijd via de website doen^^


    The soul needs autumn.

    Ik heb niet echt 1 club. Ik vind mezelf best raar, mijn clubs zijn Real en Barça en Arsenal ik ben gewoon fan van twee rivalen in de la liga waar zit de logica? :')


    Everything is worse without music.

    Sneijder schreef:
    INTER <3
    MIJN CLUB.

    Denk je dat als je in Milaan bent, een T-shirt van Inter zou kunnen kopen? Ik vroeg me dat af aangezien ik in 2012 hoogst waarschijnlijk naar Milaan ga met mijn ouders (op mijn verzoek)
    Tuurlijk (:
    Je zit in de stad van die club dan, dan lijkt het me redelijk normaal als je daar een shirt kan kopen..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Oke, jij komt hier binnen vallen en denkt zo maar even dit hele topic naar de pleuris te brengen?
    Ik blijf zeggen wat ik wil, niet omdat een of andere opdonder denkt dat ze alles is en alles kan maken.
    Jij weet niet hoe ik ben, dus zeg alsjeblieft niet dat ik geen waardige supporter ben.
    Serieus, jij bent een van de oorzaken dat mensen uit dit topic gaan. JIJ VERPEST DE SFEER HIER.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Gracious schreef:
    Ik heb niet echt 1 club. Ik vind mezelf best raar, mijn clubs zijn Real en Barça en Arsenal ik ben gewoon fan van twee rivalen in de la liga waar zit de logica? :')
    Ik ben vooral voor Barça, maar ik ben opgegroeid met Real. (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    bekijk het maar zonder me dan, ik heb geen zin om met mensen om te gaan die geen respect kunnen tonen.


    The soul needs autumn.

    RVertonghen schreef:
    Oke, jij komt hier binnen vallen en denkt zo maar even dit hele topic naar de pleuris te brengen?
    Ik blijf zeggen wat ik wil, niet omdat een of andere opdonder denkt dat ze alles is en alles kan maken.
    Jij weet niet hoe ik ben, dus zeg alsjeblieft niet dat ik geen waardige supporter ben.
    Serieus, jij bent een van de oorzaken dat mensen uit dit topic gaan. JIJ VERPEST DE SFEER HIER.

    Calm down reina, je bent een waardige supporter. I know it! :Y)


    Everything is worse without music.