• Ja ik had een super leuke story gevonden
    Maar hij staat nu ineens niet meer tussen mijn favorieten ik weet ongeveer nog waar die over ging:
    Het ging om een meisje en die was verkracht door Andreas toen is ze gevlucht toen hebben ze haar op gespoord toen kwam ze bij Bill en Tom in huis en elke keer als ze vluchte vond Tom haar weer, verder was ik nog niet :(
    Weet iemand welk verhaal ik bedoel? :$


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    nee, sorry :X

    Nee, geen idee. Sorry.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    sorry.:X ik weet niet..:X

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 19:17 ]

    Lekker dan :(


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Kan je terugkijken in je geschiedenis op de computer.


    Think before you act.

    Weet je misschien nog een stuk van de titel of een stuk van de ontwerper haar/zijn naam? Of de volledige username?

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 19:29 ]


    You'll never dream alone. <3

    weetje niet de usernaam[/die het gemaakt heeft] nog, ofzo?(cat)

    Nee ik weet helemaal niks meer de naam niet van de story ook niet die van de schrijven ik weet ook nog dat de achtergrond helemaal paars was en de omrandingen enzo zwart!
    En als je op dat ding van de hoofdstukken klikt je helemaal niks in beeld kreeg maar dat kan ook aan mijn internet enzo liggen


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Kijk dan bij je resultaten? Daar moet 'ie normaal toch tussenstaan?

    Conspiracy schreef:
    Kijk dan bij je resultaten? Daar moet 'ie normaal toch tussenstaan?


    Het is een story :(


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    geen idee :X


    -

    hoe ben je op die story gekomen? zo moet je er toch weer op komen toch..? (cat)

    Matix schreef:
    (...)

    Het is een story :(


    Aah, damn, dat is ook niet fijn. En als je in je geschiedenis kijkt op de computer?


    You'll never dream alone. <3

    Whipple schreef:
    hoe ben je op die story gekomen? zo moet je er toch weer op komen toch..? (cat)


    Niet altijd, het kan zijn dat je hem tussen de 'laatste uitkomsten' hebt gezien toen dat het vroeger nog een serie was of dat je op willekeurige stories hebt geklikt, dan kun je moeilijk weer klikken en klikken tot je zoiets vind, want daar zit je volgens mij een eeuw aan.


    You'll never dream alone. <3

    je kan kijken bij geschiedenis bij internet.
    of hier op je account bij mijn resultaten en anders geen ideee, ik weet ook niet hoe die serie heet