• echt nog (ik weet niet hoe ik het moet uitdrukken) klein zijn ?
    aan hun reacties te zien op sommige forum's, ik dacht eig. net dat dit een site was voor meer oudere kinderen dan bv op gosupermodel of zo.
    Sorry, maar dit viel me vandaag echt op


    No regrets, just love

    Ze bedoelt qua gedrag mensen en ik snap wat ze bedoelt.
    (Dat zijn ook vaak die mensen die fan zijn van Justin Bieber,
    Selena Gomez etc. Althans, zo lijkt het vind ik :P)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tsja, veel pubertjes van 14 hier.. dat merk je toch wel als je zelf bijna 18 bent x)


    ars moriendi

    TheBoss schreef:
    Ik vind het enorm meevallen tov 2 jaar terug :]
    Maar ja, het hoort bij de leeftijd/ontwikkeling en ik vind dat daar op zich niks mis mee is :]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Poseidon schreef:
    Ik snap wat je bedoeld. En jongens, het gaat niet qua leeftijd maar qua onvolwassen gedrag. En als jullie haar aanspreken op haar leeftijd of een of ander klein spellingsfoutje dan zijn jullie ook 'klein' (:

    Daar ben ik het mee eens. Alsof wat spelfouten erg zijn(cat)

    En ik vind het op zich nog wel meevallen op het forum. Maar topics waarin geruzied wordt of een topic dat nergens over gaat, die klik ik meestal gelijk weer weg. Ik heb er eigenlijk ook niet echt last van. Als die mensen kinderachtig willen doen, dan laat ik ze hun gang gaan.


    To live would be an awfully big adventure

    Tja sommige hier zijn gewoon keihard aan het puberen en dan kom je bij 17/18 jarige inderdaad over als een klein kind :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind het wel meevallen :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ach ik let er niet echt op. Ik vind dat iedereen hier mag zijn als ze dat willen. Jong of oud.
    Alhoewel, de gemiddelde leeftijd is toch wel een beetje 12 tot 15 ongeveer. Dus, eigenlijk kun je het wel verwachten dat er ook jongere mensen op zitten. :"D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    KirstenSnaps schreef:
    Politiek correctie antwoorden bij minderjarige mensen staan bij mij vaak (lees;vaak. Dus niet altijd) gelijk aan 'fake'. Dan heb ik liever dat ze lekker kinderachtig doen dat dat ze ineens de volwassene proberen te spelen met o zo veel levenservaring. Maar, ik snap je punt(nerd).


    Ben het helemaal met je eens.

    Ik ben zelf 13. Maar ik vind dat sommige net iets te kinderachtig of newbie overkomen

    Poseidon schreef:
    Ik snap wat je bedoeld. En jongens, het gaat niet qua leeftijd maar qua onvolwassen gedrag. En als jullie haar aanspreken op haar leeftijd of een of ander klein spellingsfoutje dan zijn jullie ook 'klein' (:


    Dankje!


    No regrets, just love

    Opaque schreef:
    Ik weet niet, ik zit maar sinds heel kort op Quizlet.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Goh... Nog niet gemerkt eigenlijk. Wel dat ik soms denk dat mensen niet nadenken voor ze een post maken of een topic openen, maar voor de rest...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Vind ik ook. Vooral als je van die k#t reacties krijgt of van die kinderachtige topics. -.-


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Idd.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Perish schreef:
    Zegt iemand van 14. (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"