• echt nog (ik weet niet hoe ik het moet uitdrukken) klein zijn ?
    aan hun reacties te zien op sommige forum's, ik dacht eig. net dat dit een site was voor meer oudere kinderen dan bv op gosupermodel of zo.
    Sorry, maar dit viel me vandaag echt op


    No regrets, just love

    I know what you mean :c


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Ik ben zelf ook nog jong


    "Ignite, my love. Ignite."

    misschien heb je daar ook wel een beetje gelijk in....want ik ben et best met je eens


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik snap wel wat je bedoeld..


    Everything is worse without music.

    Ik weet niet, ik zit maar sinds heel kort op Quizlet.


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    ImAwesome schreef:
    Ik ben zelf ook nog jong


    Ja maar ik denk niet dat je onvolwassen bent want als je onvolwassen was geweest had je wss gezegd 'Rot op iedereen mag hier zijn etc.' terwijl ik een mening probeer te geven, dat bedoel ik :x


    No regrets, just love

    Ik voel me soms heel volwassen hier ja :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben 21, dus ik voel me niet aangesproken. Maar ik snap wel wat je bedoelt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Zegt iemand van 14. (krul)

    Ik zelf ben ook nog kind (';

    Maar ik snap wat je bedoeld, je merkt het veel in het forum..


    Me so good.

    Het is trouwens sommigen.


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Ik vindt het wel meevallen

    je bent 14? o_O en dan zeg je van dat mensen hier klein zijn wtf zeg dat maar als je 18 bent dan ben je volwassen dan kun je ons klein noemen

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 23:58 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik ben klein maar oud. (krul)
    Bijna 19 en 1m54. Ik vind het zo erg nog niet, wel vervelend op concerten en stuff.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Politiek correctie antwoorden bij minderjarige mensen staan bij mij vaak (lees;vaak. Dus niet altijd) gelijk aan 'fake'. Dan heb ik liever dat ze lekker kinderachtig doen dat dat ze ineens de volwassene proberen te spelen met o zo veel levenservaring. Maar, ik snap je punt(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Als je nou eigenlijk had geschreven i.p.v. eig had ik je serieus kunnen nemen. Maar ergens heb je wel gelijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall