• echt nog (ik weet niet hoe ik het moet uitdrukken) klein zijn ?
    aan hun reacties te zien op sommige forum's, ik dacht eig. net dat dit een site was voor meer oudere kinderen dan bv op gosupermodel of zo.
    Sorry, maar dit viel me vandaag echt op


    No regrets, just love

    Oh dus je bedoelt klein in de zin van 'onvolwassen' reacties geven? dan snap ik het wel, in die zin heb je gelijk.


    Behind the laughter it actually means something.

    Perish schreef:
    Zegt iemand van 14. (krul)


    hahaha oke jij hebt ook een punt


    No regrets, just love

    Opaque schreef:
    Het is trouwens sommigen.


    neehoor er komt een zelfstandig naamwoord achter, sommigen is toch voor mensen ? Dit is een hoeveelheid


    No regrets, just love

    Kosmos schreef:
    (...)

    neehoor er komt een zelfstandig naamwoord achter, sommigen is toch voor mensen ? Dit is een hoeveelheid


    hier is geen zelfstandig naamwoord (krul)

    Perish schreef:
    (...)

    hier is geen zelfstandig naamwoord (krul)


    Forum is toch een zelfstandig naamwoord? huh nu wordt het verwarrend


    No regrets, just love

    oooh in de titel, ja daar hebben jullie gelijk in. Haha sorry ik kon even niet volgen


    No regrets, just love

    @Kosmos

    Het valt echt op dat sommige hier echt nog (ik weet niet hoe ik het moet uitdrukken) klein zijn ?

    Als ik deze hele zin kloppend zou maken, zou het worden:
    Het valt me op dat sommigen hier echt nog, ik weet niet hoe ik het moet uitdrukken, klein zijn?

    Ga het zelf maar nazoeken. ; )

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 0:20 ]


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Opaque schreef:
    @Kosmos

    Het valt echt op dat sommige hier echt nog (ik weet niet hoe ik het moet uitdrukken) klein zijn ?

    Als ik deze hele zin kloppend zou maken, zou het worden:
    Het valt me op dat sommigen hier echt nog, ik weet niet hoe ik het moet uitdrukken, klein zijn?

    Ga het zelf maar nazoeken. ; )


    Lees even mijn reactie boven de jouwe haha


    No regrets, just love

    Kosmos schreef:
    oooh in de titel, ja daar hebben jullie gelijk in. Haha sorry ik kon even niet volgen


    Juist, die andere zin klopt wel volgens mij :'D, maar idc. Jij begon over kinderlijke reacties op forums.

    @Kosmos

    Deed ik ook, ik wilde alleen even laten zien dat -om serieus genomen te worden- toch wel wat meer voor nodig is dan alleen wat harde woordjes. -kuch- interpunctie -kuch-

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 0:23 ]


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Opaque schreef:
    @Kosmos

    Deed ik ook, ik wilde alleen even laten zien dat -om serieus genomen te worden- toch wel wat meer voor nodig is dan alleen wat harde woordjes. -kuch- interpunctie -kuch-


    Gebruikte ik zoveel harde woordjes dan? Ik probeerde mijn mening te delen, dus sorry als er een fout in de titel staat of ik te weinig komma's heb gezet.


    No regrets, just love

    Ik vind dat hier wel meevallen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    @Kosmos

    Nouja ik vind het best hard om zoiets te zeggen, maar ik ben een forum waarschijnlijk gewoon niet gewend.


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Opaque schreef:
    @Kosmos

    Nouja ik vind het best hard om zoiets te zeggen, maar ik ben een forum waarschijnlijk gewoon niet gewend.


    Het maakt niet uit hoor, ik kan best tegen kritiek. Ik ga waarschijnlijk alleen de komende jaren op quizlet bang zijn om een foute komma te typen. Haha maar nee, je hebt gelijk.


    No regrets, just love

    Uhhmm.. ik ben 14 (dus nog best klein) en ik loop niet zo als een peuter te zeiken op het forum. ;) En jij bent ook 14? Dus ook klein...xD


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!