• Ik snap niet echt waarom iedereen haar zo haat hoor. Als ik op youtube kijk na de reacties onder van die video's van haar, zie ik gewoon zo veel haat. En dat ze een slet is geworden, bla bla bla. Echt ik snap het niet. In nederland gaan zoveel meisjes helemaal los op hun 18e, en die zijn toch ook niet meteen sletten?
    Ik bedoel, we blijven toch niet voor altijd braaf en onschuldig en zo heilig als we waren toen we 12 waren ofzo?


    Alleen maar tranen van geluk

    Mee eens!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik was fan van haar vroeger.


    <3

    Kleine meisjes kijken naar haar op door Hannah Montana. En ik denk niet dat zo'n voorbeeld gunstig is in hun opvoeding.
    Zelf vind ik het gewoon ook laag gevallen. Kan ze haar publiek niet entertainen met haar muziek, of is haar muziek dan zo zwak dat ze genoodzaakt is zich half naakt te vertonen in haar videoclips om zo toch nog tot haar nodige aantal fans te komen?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Belieburx schreef:
    Mee eens!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cloudburst schreef:
    Kleine meisjes kijken naar haar op door Hannah Montana. En ik denk niet dat zo'n voorbeeld gunstig is in hun opvoeding.
    Zelf vind ik het gewoon ook laag gevallen. Kan ze haar publiek niet entertainen met haar muziek, of is haar muziek dan zo zwak dat ze genoodzaakt is zich half naakt te vertonen in haar videoclips om zo toch nog tot haar nodige aantal fans te komen?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ze is nogal veel verandert, vind ik. Maar da's mijn mening.


    -

    Cloudburst schreef:
    Kleine meisjes kijken naar haar op door Hannah Montana. En ik denk niet dat zo'n voorbeeld gunstig is in hun opvoeding.
    Zelf vind ik het gewoon ook laag gevallen. Kan ze haar publiek niet entertainen met haar muziek, of is haar muziek dan zo zwak dat ze genoodzaakt is zich half naakt te vertonen in haar videoclips om zo toch nog tot haar nodige aantal fans te komen?


    Dat is ook de rede waarom ze weg is gegaan bij Disney, nu moet ik wel toegeven dat ze zich half naakt vertoond in videoclips, maar er zijn genoeg andere zangeressen die nog véel erger zijn, ooit gehoord van Lady Gaga? En geloof me, kinderen van 5 luisteren ook naar haar muziek en videoclips!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Belieburx schreef:
    Mee eens!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik heb niets tegen der hoor.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind dat ook. (:
    Eminem zei ooit: "Ik zal niet doen alsof ik niet weet dat er kinderen naar mij opkijken, maar ik ben niet verantwoordelijk voor hen."
    En ik vind dat dat voor elke ster telt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik haat haar niet, ik mag haar muziek en attitude gewoon niet. Dat is alles en zo heb ik er altijd over gedacht.


    Olive

    Ach, moet ze zelf weten. Er zijn zo veel zangers en zangeressen aan wie grote groepen een hekel hebben. Ik bemoei me er niet mee, want ik ken ze niet persoonlijk dus kan ik er ook geen mening over hebben.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Cloudburst schreef:
    Kleine meisjes kijken naar haar op door Hannah Montana. En ik denk niet dat zo'n voorbeeld gunstig is in hun opvoeding.
    Zelf vind ik het gewoon ook laag gevallen. Kan ze haar publiek niet entertainen met haar muziek, of is haar muziek dan zo zwak dat ze genoodzaakt is zich half naakt te vertonen in haar videoclips om zo toch nog tot haar nodige aantal fans te komen?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Cloudburst schreef:
    Kleine meisjes kijken naar haar op door Hannah Montana. En ik denk niet dat zo'n voorbeeld gunstig is in hun opvoeding.
    Zelf vind ik het gewoon ook laag gevallen. Kan ze haar publiek niet entertainen met haar muziek, of is haar muziek dan zo zwak dat ze genoodzaakt is zich half naakt te vertonen in haar videoclips om zo toch nog tot haar nodige aantal fans te komen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    BAM.
    Ik had ook ooit ergens een interview met haar gezien waarin ze zegt: 'Well, you can't please everybody'. Eerst vond ik 't echt een stom kind met teveel tandvlees, maar nu vind ik d'r wel stoer omdat ze -ondanks alles- toch nog doet waar zíj zin in heeft.


    It's time to be happy again.