• Hé Allemaal!
    Ik wou een schrijfwedstrijd houden!
    Het is wel een beetje specifiek, want voor deze schrijfwedstrijd wil ik dat jullie een verhaal schrijven over een jongen, of een meisje. Je personage mag net zo vreemd of gek zijn als je zelf wilt. Er is ook iets aan de hand met dit personage. Hij of zij is namelijk verdwaald. je mag zelf bedenken waar hij of zij verdwaald is.
    Behalve dat je personage verdwaald moet zijn mogen jullie zelf bepalen hoe het afloopt, vind hij zijn huis terug? wil hij juist verdwaald zijn? word hij opgegeten door een wilde muis. Maak het zo serieus, realistisch, gek of fantasievol als je zelf wilt!

    De enige regel is eigenlijk dat het verhaal niet langer mag zijn dan 1000 woorden. (anders is het lezen zo'n werk:P)

    Als je verhaal af is, stuur hem dan in een pb naar mij toe. met als onderwerp: "Imagine schrijfwedstrijd" als je hem hieronder neerzet kunnen mensen namelijk misschien afkijken.

    De wedstrijd eindigt op de 30ste, dus voor die datum wil ik je verhaal binnenhebben!
    Als je geinteresseerd bent om te jureren schrijf dan even een reactie hieronder waarin je het zegt en je motivatie. aan de hand van de hoeveelheid inschrijvers kies ik een bepaalde hoeveelheid juryleden.
    Als je een verhaal instuurt kan je natuurlijk geen jury zijn
    Waar gaan we als jury op letten?
    Schrijfstijl, "Hoe schrijf je? gebruik je veel dezelfde woorden? zijn er spelfouten?"
    Originaliteit, "Is dit verhaal of de uitkomst vernieuwend? zijn we verbaasd over het einde"
    Plezier, "Was dit verhaal leuk om te lezen? of vielen we in slaap"
    Personage, "Is je personage goed duidelijk voor ons? weten we hoe hij of zij eruitziet en denkt?"
    Afsluiting, "Was het een goede afsluiting? Spannend, verassend of shockerend? hebben we het idee dat het verhaal echt afgelopen is of hebben we het gevoel dat we er middenin zitten"

    Voor elke van deze dingen kan je 10 punten krijgen, 10 voor supergoed, 1 voor superslecht. het max is dus 50 punten. de schrijver met de meeste punten heeft gewonnen!


    What’s your existence measured by?

    heb je toestemming?


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Ehm, heb je toestemming gevraagd bij een van de wedstrijdmods?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Arrow schreef:
    Ehm, heb je toestemming gevraagd bij een van de wedstrijdmods?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.