• Ik snap niet echt waarom iedereen haar zo haat hoor. Als ik op youtube kijk na de reacties onder van die video's van haar, zie ik gewoon zo veel haat. En dat ze een slet is geworden, bla bla bla. Echt ik snap het niet. In nederland gaan zoveel meisjes helemaal los op hun 18e, en die zijn toch ook niet meteen sletten?
    Ik bedoel, we blijven toch niet voor altijd braaf en onschuldig en zo heilig als we waren toen we 12 waren ofzo?


    Alleen maar tranen van geluk

    Moet ze dan altijd hetzelfde blijven? Zoals, 'het meisje met de gitaar'? Alle sterren veranderen. En Miley Cyrus is daarbij niet zo'n heel sterk voorbeeld. Neem idd Lady Gaga ofzo. Dan stelt dit nog niks voor.

    Cloudburst schreef:
    Kleine meisjes kijken naar haar op door Hannah Montana. En ik denk niet dat zo'n voorbeeld gunstig is in hun opvoeding.
    Zelf vind ik het gewoon ook laag gevallen. Kan ze haar publiek niet entertainen met haar muziek, of is haar muziek dan zo zwak dat ze genoodzaakt is zich half naakt te vertonen in haar videoclips om zo toch nog tot haar nodige aantal fans te komen?

    Dit. En ik snap ook best wel dat ze uit het Disney wereldje probeert te komen, maar dat had ook op een andere manier gekund in plaats van zichzelf te vertonen in een halfnaakte outfit. Het klopt wel dat meisjes van 18 zich hier ook helemaal uit leven maar, dat zijn niet allemaal sterren, en als ster moet je, je nou eenmaal een beetje inhouden. Vooral als je ook kleinere fans hebt / gehad.


    Everything is worse without music.

    Gedeeltelijk mee eens.
    Ze kan ook mensen entertainen ZONDER dat ze halfnaakt op het podium gaat staan enzo.
    Maar mensen veranderen ook.
    Ik weet eigenlijk niet wat ik hierop moet zeggen.


    We accept the love we think we deserve.

    ze is wel een beetje wer 'wild'.
    maar oké, wie had dan verwaht dat ze altijd zo'n praaf persoontje zou blijven?


    It's amazing what you can hide, just by putting on a smile.

    Ik ben fan geworden van miley door hannah montana
    ik vond het wel spijtig dat hannah montana gestopt is en dat miley verandert is maar kom op ze is wel al 18 e geen kleuter van 6
    -raar genoeg- kijk ik nog altijd op naar haar

    leave her alone plzz ze heeft het al moeilijk met de scheiding van aar ouders en nu dit nog laat haar met rust

    ik geloof altijd in miley


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ik vind haar leuk. xd


    None but ourselves can free our minds.

    Adeline schreef:
    Ze is nogal veel verandert, vind ik. Maar da's mijn mening.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Inderdaad. Miley Cyrus is en blijft mijn rolmodel. Ik vind der gewoon geweldig.


    Forever.

    Stubby schreef:
    Ik ben fan geworden van miley door hannah montana
    ik vond het wel spijtig dat hannah montana gestopt is en dat miley verandert is maar kom op ze is wel al 18 e geen kleuter van 6
    -raar genoeg- kijk ik nog altijd op naar haar

    leave her alone plzz ze heeft het al moeilijk met de scheiding van aar ouders en nu dit nog laat haar met rust

    ik geloof altijd in miley

    De scheiding gaat niet door (;


    Forever.

    Mee eens xD
    schattig plaatje trouwens :3


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Within schreef:
    Inderdaad. Miley Cyrus is en blijft mijn rolmodel. Ik vind der gewoon geweldig.

    Jacker schreef:
    Ik haat haar niet, ik mag haar muziek en attitude gewoon niet. Dat is alles en zo heb ik er altijd over gedacht.


    Ik vindt Miley gewoon ontzettend verwend en arrogant overkomen.
    Misschien is ze in het echt wel heel aardig, maar daar zal ik nooit achterkomen, dus zal dit wel altijd mijn mening blijven.
    Ik vindt dat als je een disney ster bent, je niet gelijk half naakt rond hoeft te lopen om uit het disney wereldje te komen. Selena Gomez loopt ook niet halfnaakt rond, en gebruikt ook geen wiet -volgens mij- , en zij komt bij mij ook als een volwassen ster over.
    En andere zeggen; "Lady Gaga loopt ook halfnaakt rond en is ook geen slet".
    Sorry, maar ik vindt dit toch wel een beetje slettig overkomen(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Go Dominique! So right. Ze is gewoon haarzelf en wil van haar brave 'Hannah Montana' look af, wat ik overigens perfect begrijp.


    live the life you love

    Mijn zus las dit topic mee, en ze vindt dit eigenlijk belachelijk.
    Zo hoort het nou eenmaal in de 'zangeressenwereld.'
    En het is misschien ook niet eens dat ze dat kíest.
    Hebben jullie al naar de clip Lady Gaga - Telephone gekeken? Ahum, sorry, maar dat is een misdaad tegenover Miley.
    Laat haar gewoon met rust.

    &Dominique, heilig topic, zegt mijn zus. _O_


    We accept the love we think we deserve.

    Indian schreef:
    BAM.
    Ik had ook ooit ergens een interview met haar gezien waarin ze zegt: 'Well, you can't please everybody'. Eerst vond ik 't echt een stom kind met teveel tandvlees, maar nu vind ik d'r wel stoer omdat ze -ondanks alles- toch nog doet waar zíj zin in heeft.


    To infinity and beyond •