• Ik zoek rollen voor mijn nieuwe story My Immortal(A)
    Hier is de inleiding:

    Lynns beste vriend Alex is overleden bij een auto ongeluk, recht voor haar ogen. Ze heeft zich altijd schuldig voor zijn dood gevoeld en legde voor zijn begrafenis een ketting met een hart in zijn kist. Na een jaar van rouw en verdriet besluit ze de draad weer op te pakken en verder te gaan met haar leven. Dan ontmoet ze een jongen en wordt verliefd op hem. Ze was bijna helemaal gelukkig, totdat ze de ketting terugvond en iemand zag, van wie ze dacht dat hij voor altijd verdwenen was.

    Ik heb nog rollen nodig zoals de ouders, eventuele broers/zussen, vrienden en misschien leraren(mogen evil zijn(duivel)). Ook moet ik nog een vriendje hebben die Lynn later krijgt. Ik heb ook nog geen achternamen voor Lynn en Alex dus als je familie van hun bedenkt, leef je uit op de achternamen xD

    Vul in:

    Naam:
    Achternaam:
    Hele naam:
    Leeftijd:
    Rol in het verhaal:
    Uiterlijk (foto):
    Karakter:
    Familie situatie:
    Eventuele extra's:


    Thankyouu
    xx(H)(flower)

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 21:45 ]


    The time you enjoy wasting is not wasted time.

    Ik wil wel de zus van Alex maken ;D
    Maar ik kan nu niet invullen omdat ik bijna moet gaan slapen.
    Morgen zal ik proberen
    (flower)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    okee dankjee(H)


    The time you enjoy wasting is not wasted time.

    Ik wil morgen ook wel een rol invullen. Maar ik zit nu op iPod, gaat wat moeilijk nu ;D


    Forlife.

    Naam: Daniel

    Achternaam: Agons

    Hele naam: Daniel Chales Agons.

    Leeftijd: 18

    Rol in het verhaal: Jongen op wie Lyn verliefd word?

    Uiterlijk (foto): foto 1 foto 2. Daniel heeft blond haar en bruin groenige ogen. Hij is vrij lang 1.89 en goed gebouwd. Rond zijn neus heeft hij een paar sproeten en zijn huid is normaal en bruin in de zomer.

    Karakter: Daniel is een spontane jongen, hij is erg musicaal en geeft veel om zijn vrienden en familie. Hij kan soms wat opvliegend overkomen maar kan in de buurt van het meisje dat hij leuk vind ook gevoelig zijn. Verder is hij erg koppig en soms wat naif.

    Familie situatie: Zijn ouders zijn gescheiden en hij woont bij zijn moeder. Hij spaart om op zichzelf te kunnen wonen. Zijn vader ziet hij niet vaak die is meestal op zakenreis. Wel betaald hij altijd voor alles wat Daniel doet.

    Eventuele extra's: Daniel wil naar de muziek school. Hij speelt piano en gitaar.

    meld je als je hem gebruikt?

    Naam: Alice
    Achternaam: Brandson
    Hele naam: Alice Maria Brandson
    Leeftijd: 17
    Rol in het verhaal: Vriendin Lynn
    Uiterlijk (foto): Alice heeft blond haar dat op sommige stukken wat donkerder is. Meestal hangt dit los over haar schouders, ze heeft er namelijk een hekel aan als het vast moet in een staart. Ze heeft blauwe ogen die altijd een vrolijke glans hebben. Alice wenst vaak dat haar rondingen wat beter ontwikkeld zouden zijn, maar zoveel problemen heeft ze er niet mee. Haar kleding stijl is zoals zij het wilt, het maakt haar niets uit wat mensen van haar denken.


    Karakter: Alice heeft zoals iedereen haar goede en haar slechte kanten. Ze kan erg lief zijn, aardig en klaarstaan voor iedereen die het nodig heeft. Maar ze kan soms ook een echte bitch zijn, maar dit heeft ze zelf vaak niet door. Dan heeft ze iemand aan het huilen gemaakt en dan kijkt ze je aan van: "Wat heb ik nu weer fout gedaan?". Wat Alice wel snel doet, en een nadeel is, is dat ze mensen snel vertrouwd. Maar als je dan haar vertrouwen beschaamd, kan ze je negeren en is het erg lastig om haar vertrouwen terug te winnen.
    Familie situatie: Alice woont samen met haar moeder in een normaal huis. Haar vader is twee jaar geleden overleden, en broertjes of zusjes heeft ze nooit gehad. Ze is erg close met haar enige huisdier, een parkiet, en ze vind het gefluit van de vogel heerlijk om naar te luisteren.
    Eventuele extra's: Alice heeft een talent voor tekenen, en doet dit vaak om haar gedachten ergens vanaf te halen.

    Meld je als er iets bij moet?
    Of als het verhaal online staat?
    ^^


    Love, Live, Laugh

    ik moet nog een achternaam voor Lynn en Alex (ben ik heel slecht in xD)
    xx
    laat maar al gevonden(A)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 20:00 ]


    The time you enjoy wasting is not wasted time.

    Naam: Dione
    Achternaam: Alex's achternaam
    Hele naam: Dione Maya (Alex's achternaam)
    Leeftijd: 16
    Rol in het verhaal: Zus van Alex
    Uiterlijk (foto):


    Dione is zeker geen lelijk meisje. Ze heeft grote groenblauwe ogen en een prachtig lichaam,wat haar tot een gewild speelobject maakt. Ze heeft een nogal dure smaak,wat haar rekening niet echt goed uitmaakt. Ze draagt altijd rokjes,hoge hakken en topjes met een lederen vestje.
    Karakter: Dione is altijd al een beetje schuchter geweest. Ze zegt niet veel tegen vreemden en zal nooit initiatief nemen. Maar eens je haar beter kent,is ze een vrolijk meisje dat wel eens van een feestje houdt.
    Ook is ze een beetje goedgelovig. Als je haar iets goed genoeg wijsmaakt,gaat ze er helemaal in mee. Dat heeft al wel voor problemen gezorgd. Zie extra voor meer uitleg.
    Familie situatie: Dione woont samen met haar ouders in een klein rijtjeshuisje in een buitenwijk van de stad. Ze hebben een kat,Sparkle,en een hond,Madman.
    Eventuele extra's: Dione had een heel hechte band met haar broer Alex. Ze waren echt twee handen op één buik. Hij verdedigde en beschermde haar steeds en zij deed hetzelfde voor hem. Hij heeft haar altijd op het rechte pad gehouden,maar dat is na zijn dood verandert. Ze begon met de verkeerde jongens om te gaan,veel te drinken en drugs te nemen. Nu is ze in de handen van een loverboy,Brandon. Ze moet hem en zijn vrienden 'bedienen' in alles wat ze vragen. Ze haat het dat ze dom is geweest in zijn verleidingen te trappen,maar nu is het te laat. Ze kon met niemand praten,bij niemand aankloppen. Tot Lynn erachter kwam via een vriend van Brandon die toevallig naast haar woont. Ze zag Dione bij hem naar binnen gaan. Toen ze haar ernaar vroeg,is Dione in huile uitgebarsten en heeft ze alles opgebiecht.

    Is het zo goed?
    Laat je me iets weten of ik de rol heb?

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 21:18 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Naam: Hayley
    Achternaam: Kendrick
    Hele naam: Hayley Taylor Kendrick
    Leeftijd: 18
    Rol in het verhaal: zus van Lynn
    Uiterlijk (foto):


    Karakter: lief,slim,behulpzaam,vooruitdenkend,romantisch,houdt veel van vrienden en familie. Muziekfreak
    Familie situatie:Hayley woont samen met haar zusje en ouders in een huis.

    Eventuele extra's:


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ik vul later in


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague