• Okee, rare titel. Maar hoe reageerden jullie toen jullie hoorden hoe jullie uit je moeder kwamen? en hoe dat ging? - laat ik het zo zeggen. & hebben jullie ouders het echt persoonlijk verteld of ben je er zelf achter gekomen? wou ik even weten, haha (:
    Ik reageerde volgensmij heel normaal..


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Incognito schreef:
    (...)

    Oew nee dat wou ze weten XD


    Hee, het is deel van de opvoeding dat ze dat weet. :'D

    Ik denk niet dat er echt een moment was dat ze zeiden 'nu gaan we het eens vertellen', mijn ouders zijn daar altijd erg open over geweest. (Té open, vond ik soms, je weet niet hoe vaak ik me gegeneerd heb voor wat ze zeiden. Toen ik ongeveer 12 was, dan toch. )


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sadism schreef:
    (...)

    Hee, het is deel van de opvoeding dat ze dat weet. :'D


    Wrm wist ik zulke dingen dan al zonde ruitleg =O wtf


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)

    Wrm wist ik zulke dingen dan al zonde ruitleg =O wtf


    Omdat je misschien uit ervaring spreekt :Y)

    Sadism schreef:
    hahaha, ik weet niet. Net alsof ik het altijd al wist? Toen ik 8/9 was legde mijn beste vriendin uit wat Anale seks was -Slecht-

    Haha, precies hetzelfde hier (krul)


    effort never betrays you

    Mijn ouders hebben 't mij nooit echt verteld? :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sadism schreef:
    (...)

    Omdat je misschien uit ervaring spreekt :Y)


    Ik ben nog fcking maagd =O welke ervaring XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)

    Ik ben nog fcking maagd =O welke ervaring XD


    Oke, dan heb ik niks gezegd (A)

    Ik kwam er zelf achter met mijn -vorige- seksistische klas! (A) En van een leraar omdat ze zwanger was op de basisschool in groep 7 dacht ik? (lol)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Zou het echt niet meer weten. ;D

    Nou eh ik heb toen mijn zus betrapt dus ik maar naar me moeder gegaan en gevraagd wat mijn zus deed en zei legde het toen aan me uit.. Ik zo dus ik kom echt niet uit de bloemkolen? xD Dacht ik het xD


    What is youre favo scary movie?

    Ik betrapte mijn ouders op neuken. :Y) Nee grapje, ik weet het niet eens meer.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dreamwalker schreef:
    Mijn ouders gingen voor de subtiele aanpak. Op een dag (toen ik zes was) kreeg ik namelijk zo maar ineens het boek 'Mama, waar komen baby's vandaan?'
    Ik kan me niet herinneren of ik d'r daarvoor al aan had gedacht. Aan mijn ouders heb ik het in ieder geval nooit gevraagd, maar waarschijnlijk wist ik al wel genoeg door school enzo.


    We accept the love we think we deserve.

    ROSEISHOT schreef:
    Ik betrapte mijn ouders op neuken. :Y) Nee grapje, ik weet het niet eens meer.


    HAHA dat zou een jeugdtrauma zijn :'D

    ik heb geen id hoe of wanneer ik er8er kwam,.. xD


    Only those who listen can hear