• Okee, rare titel. Maar hoe reageerden jullie toen jullie hoorden hoe jullie uit je moeder kwamen? en hoe dat ging? - laat ik het zo zeggen. & hebben jullie ouders het echt persoonlijk verteld of ben je er zelf achter gekomen? wou ik even weten, haha (:
    Ik reageerde volgensmij heel normaal..


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik was toen iets te jong om me dat nu nog te herinneren.


    Life is hard and then we die

    Niet bijzonder gek... volgens mij vond ik het best wel logisch.
    Oké vroeger dacht ik dat ik uit een ei kwam, maar dat vergeten we even.


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik begon te gillen dat me moeder wel mocht ophouden toen ze begon te vertellen lol

    Haha, oke. Nooit gehad. Ik kwam er gewoon meteen achter.


    SLOAN.

    Dat heb ik niet echt gehad zeg maar.. Als mijn ouders het over sex willen hebben dan doen ze dat en zoiezo keek ik al op jonge leeftijd naar films waar dat soort dingen inkwamen enzo xd Ook als ze het er nu over hebben reageer ik gewoon heel normaal (:


    Forever.

    Ik heb serieus geen flauw idee hoe ik achter al die dingen ben gekomen (krul)


    -

    Héél erg rood hoofd..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik heb ze betrapt op mijn vier jaar en ik dacht dat mijn vader mijn moeder pijn deed :'D Uiteindelijk vroeg ik op mijn acht jaar wat ze daar aan het doen waren. Ik reageerde er eigenlijk heel normaal op; ik was iets te volwassen voor mijn leeftijd toen :'D


    Olive

    Ik kwam der zelf achter en school heeft ook een deel geholpen.

    KingJonghyun schreef:
    Niet bijzonder gek... volgens mij vond ik het best wel logisch.
    Oké vroeger dacht ik dat ik uit een ei kwam, maar dat vergeten we even.
    Ik dacht dat mijn moeders buik werd opengesneden ofzo, ghehe.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    PUKKELxDING schreef:
    Ik was toen iets te jong om me dat nu nog te herinneren.


    Life is a beautiful struggle

    Jacker schreef:
    Ik heb ze betrapt op mijn vier jaar en ik dacht dat mijn vader mijn moeder pijn deed :'D Uiteindelijk vroeg ik op mijn acht jaar wat ze daar aan het doen waren. Ik reageerde er eigenlijk heel normaal op; ik was iets te volwassen voor mijn leeftijd toen :'D
    omyngod, wel heel erg volwassen kindje dan. haha D:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Mijn ouders gingen voor de subtiele aanpak. Op een dag (toen ik zes was) kreeg ik namelijk zo maar ineens het boek 'Mama, waar komen baby's vandaan?'
    Ik kan me niet herinneren of ik d'r daarvoor al aan had gedacht. Aan mijn ouders heb ik het in ieder geval nooit gevraagd, maar waarschijnlijk wist ik al wel genoeg door school enzo.


    effort never betrays you

    Ik dacht altijd dat kinderen uit de navel kwamen. Grote shock toen ik er achter kwam dat dat niet het geval was.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb echt geen idee meer :')


    As travars