• Hadden jullie ooit een weddenschap die je hebt verloren of waar je écht spijt van hebt. Ik heb nu echt super spijt van eentje. ;x


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Niet echt, ik maak enkel weddenschappen als het niet te erg is of als ik er zeker van ben dat ik ze win.


    Olive

    ik maak NOOIT een weddenschap XD


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik doe niet aan wedden. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Haahaha, dat ik dacht dat Soundos de mol was.
    Maar nooit ergens heel erg spijt van gehad.

    Nee, nooit echt waar ik erge spijt van had maar wel van die domme weddenschappen waarbij ik uiteindelijk de lul was en iets stoms moest gaan doen


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ik verlies elke weddenschap, ik ben iemand nog een tomato cheese wrap schuldig, en ben in 1 maand als 2 chocoladerepen armer geworden :(

    Nee ik wed meestal alleen maar om grappige en domme dingen. haha ;D -Ik wed iniedergeval nooit om geld!


    Forever.

    Ik doe niet aan weddenschappen, al heb ik eergister wel 50 cent verdiend door een propje papier op te eten. :')

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 21:10 ]


    wth.

    Nee wand ik maak ze nooit x'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik en vriendin..
    Wie het eerst ja zei moest de ander trakteren op zakje snoep.

    Impossible!
    Je kan niet geen ja zeggen o_O echt freaking moeilijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nou, ik heb soms wel weddenschappen met m'n zus en dan win ik, maar wil ze nog geen geld geven (cat)
    maar ik heb dus nog nooit spijt gehad van een weddenschap ofzo :')


    As travars

    Ja met een vriendin, maar ik verloor haha.


    SLOAN.

    ik heb een keer om 1 euro gewed xD en ik won :Y)
    t was namelijk of Nederland van Braziliëe zou winnen op het WK xD