• Okee, rare titel. Maar hoe reageerden jullie toen jullie hoorden hoe jullie uit je moeder kwamen? en hoe dat ging? - laat ik het zo zeggen. & hebben jullie ouders het echt persoonlijk verteld of ben je er zelf achter gekomen? wou ik even weten, haha (:
    Ik reageerde volgensmij heel normaal..


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    ROSEISHOT schreef:
    Ik betrapte mijn ouders op neuken. :Y) Nee grapje, ik weet het niet eens meer.

    pfff,.. da heb k eens gehad toen k n jaar of 9/10 was? xD
    da vergeet je nie -.- :c
    xD


    Only those who listen can hear

    Pfuh, als ik me dat nog kon herinneren kan je echt lachen zeg.
    Geen idee dus (':


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    PUKKELxDING schreef:
    Ik was toen iets te jong om me dat nu nog te herinneren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vond het allemaal geweldig. whaha. x]


    Smile and live.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik was toen iets te jong om me dat nu nog te herinneren.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Geen idee. Volgens mij las ik het eens in een speciaal boek erover. Ik was toen 8 denk ik. Vond het wel normaal?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    PUKKELxDING schreef:
    Ik was toen iets te jong om me dat nu nog te herinneren.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    PUKKELxDING schreef:
    Ik was toen iets te jong om me dat nu nog te herinneren.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 23:44 ]


    Hope goes lost but never dies.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik was toen iets te jong om me dat nu nog te herinneren.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik dacht dat ik uit de navel van mijn moeder kwam o.o

    Ik weet niet hoe ik erachter ben gekomen xd


    Me so good.

    Ik was nog echt heel erg jong volgens mij, ik ging altijd met oudere kinderen om en die hadden het er wel eens over, mijn ouders vroegen me wel eens of ik die dingen wel wist, maar ik wist ze al lang dus hoefde ze niet met me om de tafel haha.


    Everything is worse without music.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik was toen iets te jong om me dat nu nog te herinneren.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Op school. Ik zat op een montessori school en in de middenbouw (groep 3,4,5) hadden we gemengde groepen. Dus ik zat in groep 3 en er waren een aantal in groep 5 die het al wisten. En zo gaven ze dat zegmaar aan iedereen door x'D Oké, dat klinkt net alsof wij hele vieze gesprekken hadden:Y)
    En toen ik in groep 8 was, was er bloed in de wc gevonden, maar niemand van de meiden wilde zeggen wie het was. Dus toen moesten de meiden in de pauze blijven en ging mijn juf vragen wie er al ongesteld was. Ik schaamde me er nog voor, want ik was 1 van de eersten, en zei niks, maar ze wist het wel en een ander meisje had hetzelfde. En toen ging ze dat gewoon even zeggen >.< Dus wij een rood hoofd, haha. En toen ging ze dat allemaal uitleggen. En al die meiden zaten daar echt zo van: 'hou je mond, NU!'. En de jongens waren nieuwsgierig en omdat ze mij en dat andere meisje had genoemd met die ongesteldheid, dachten ze dat het 1 van ons was. Nou bedankt. Ik was het geeneens!
    Maar die heeft dus ook nog eens voorlichting gegeven.

    Oh ja, en tijdens verzorging in de eerste kregen we het pas over 'het voorspel' enzo x'D En in de eerste was dat natuurlijk nog heel beschamend en iedereen zag echt enorm op tegen die lessen. Maar een vriendin en ik hebben zo'n lol gehad toen we tampons moesten testen x'D

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 7:49 ]


    To live would be an awfully big adventure

    Genius schreef:
    Ik heb serieus geen flauw idee hoe ik achter al die dingen ben gekomen (krul)


    #WWED - What Would Emma Do?

    iloveminke schreef:
    Héél erg rood hoofd..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.