• Okee, rare titel. Maar hoe reageerden jullie toen jullie hoorden hoe jullie uit je moeder kwamen? en hoe dat ging? - laat ik het zo zeggen. & hebben jullie ouders het echt persoonlijk verteld of ben je er zelf achter gekomen? wou ik even weten, haha (:
    Ik reageerde volgensmij heel normaal..


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Volgens mij heb ik et nog nooit gevraagd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik wist het al dankzij de joepie, maar toen mijn pa erover begon ben ik gillend weggelopen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Dat kan ik me niet echt herinneren, ik kan me niet herinneren dat ik het niet wist.
    Maar ik ben er waarschijnlijk zelf achter gekomen, dat heb ik met zo'n beetje alles.

    Wel kwam ik er pas drie weken geleden achter waar de uitdrukking 'bloemetjes en bijtjes' vandaan. Ik moest lachen, dat ik al die tijd dacht dat dat gewoon een zinloze uitdrukking was. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Lol, ze heeft me ooit een boek gegeven, maar misschien komt het grote gesprek nog. :')


    wth.

    Echo schreef:
    Dat kan ik me niet echt herinneren, ik kan me niet herinneren dat ik het niet wist.
    Maar ik ben er waarschijnlijk zelf achter gekomen, dat heb ik met zo'n beetje alles.

    Wel kwam ik er pas drie weken geleden achter waar de uitdrukking 'bloemetjes en bijtjes' vandaan. Ik moest lachen, dat ik al die tijd dacht dat dat gewoon een zinloze uitdrukking was. (:


    ik denk dat ik nog steeds denk dat het een uitdrukking is.. fck ... leg uitXD want anders ga ik heel moeilijk denken XD volgens mij weet ik et een beetje maar leg uit XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    hahaha, ik weet niet. Net alsof ik het altijd al wist? Toen ik 8/9 was legde mijn beste vriendin uit wat Anale seks was -Slecht-

    Ze hebben het nooit verteld, ik kwam er op school achter. :'D


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Sadism schreef:
    hahaha, ik weet niet. Net alsof ik het altijd al wist? Toen ik 8/9 was legde mijn beste vriendin uit wat Anale seks was -Slecht-


    een vriend van me legde 2 jaar terug ff aan mijn broertje uit wat beffen is XD ik dacht echt omg hoe kun je hem dat aan doenXD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sadism schreef:
    hahaha, ik weet niet. Net alsof ik het altijd al wist? Toen ik 8/9 was legde mijn beste vriendin uit wat Anale seks was -Slecht-

    ik weet nog steeds niet wat dat is? :'D wel eens van gehoord


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik was. 10 11 jaar toen ik het er voor het eerst met mijn moeder over had. En dat is allemaal wel goed. Want je wordt als jong kind voorbereid op de dingen die gaan komen of die zouden kunnen gebeuren. Ik vroeg er zelf naar. Want kinderen uit mijn klas hadden het erover, ik wist niet precies wat het was. Ik wilde het weten en mijn moeder was er gelukkig heel open over. En ook over menestruatie enalles. Ik wilde alles weten en ze heeft me er goed op voorbereid. Ik ken de gevaren en alle dingetjes die ik moet weten. Al voor de sexuele voorlichting op school. Dat vond ik ook alleen maar handig.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dreamwalker schreef:
    Mijn ouders gingen voor de subtiele aanpak. Op een dag (toen ik zes was) kreeg ik namelijk zo maar ineens het boek 'Mama, waar komen baby's vandaan?'
    Ik kan me niet herinneren of ik d'r daarvoor al aan had gedacht. Aan mijn ouders heb ik het in ieder geval nooit gevraagd, maar waarschijnlijk wist ik al wel genoeg door school enzo.


    dat boek heb ik ook gehad.. maar toen mijn ouders erover begonnen moest ik telkens lachen.. en vooral toen ik dat kreeg op school O.o

    mijn LERAAR ging dus met een paraplu tussen z'n benen een condoom erover rollen O.o

    ik en een vriendin moesten toen echt keihard lachen:P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    NotSoMySelf schreef:
    (...)
    ik weet nog steeds niet wat dat is? :'D wel eens van gehoord


    :'D Omg, Dat is zegmaar hoe homo's seks hebben (:

    nerveus schreef:
    Ik was. 10 11 jaar toen ik het er voor het eerst met mijn moeder over had. En dat is allemaal wel goed. Want je wordt als jong kind voorbereid op de dingen die gaan komen of die zouden kunnen gebeuren. Ik vroeg er zelf naar. Want kinderen uit mijn klas hadden het erover, ik wist niet precies wat het was. Ik wilde het weten en mijn moeder was er gelukkig heel open over. En ook over menestruatie enalles. Ik wilde alles weten en ze heeft me er goed op voorbereid. Ik ken de gevaren en alle dingetjes die ik moet weten. Al voor de sexuele voorlichting op school. Dat vond ik ook alleen maar handig.


    Nouhouu niet eerlijk XD ik moest aan me zus vragen over et menstruatie XD maar me zus die vertikte et XD dus ik kreeg alleen van me ma te horen dat ik om de paar uur dat ding moet verwisselen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sadism schreef:
    (...)

    :'D Omg, Dat is zegmaar hoe homo's seks hebben (:


    Oew nee dat wou ze weten XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)

    een vriend van me legde 2 jaar terug ff aan mijn broertje uit wat beffen is XD ik dacht echt omg hoe kun je hem dat aan doenXD


    Hahaha. Arm broertje x'D
    Ik ben altijd degene die dingen moet uitleggen. :'D Is opzich wel leuk, als je met nog een vriendin bent, en de derde weet best simpele dingen niet (':