• Okee, iedereen kent dit spel wel :Y) voor die ietwat dommere mensen onder ons, het gaat zo:

    Piet: Ik ga op vakantie en ik neem mee een zonnebril.
    Klaas: Ik ga op vakantie en ik neem mee een zonnebril en badslippers.
    Jan: Ik ga op vakantie en ik neem mee een zonnebril, badslippers en een boek.
    Henk: Ik ga op vakantie en ik neem mee een zonnebril, badslippers, een boek en sokken.


    Enzovoorts, enzovoorts.

    Dus make me proud en maak de langste lijst ever :Y)
    Ik begin met:
    Ik ga op vakantie en ik neem mee een tandenborstel.


    Not all those who wander are lost.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee een tandenborstel en een iPod.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee een tandenborstel, iPod en een laptop.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ik ga op vakantie en ik neem mee een tandenborstel, iPod en een laptop,koffer wat heeft dit voor nut je kan zien wat je moet zeggen


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik ga op vakantie en ik neem mee een tandenborstel, iPod en een laptop,koffer, een boek


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wow, even offtopic: wat moet degene doen die al helemaal bij pagina 10 is? -out-


    We accept the love we think we deserve.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee een tandenborstel, iPod en een laptop,koffer, een boek en mijn groen-geel-paars gestippelde alligator


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee een tandenborstel, iPod en een laptop,koffer, een boek en mijn groen-geel-paars gestippelde alligator, en een twilight boek!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee een tandenborstel, iPod en een laptop,koffer, een boek en mijn groen-geel-paars gestippelde alligator, en een twilight boek! en kleding


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee een tandenborstel, iPod en een laptop,koffer, een boek en mijn groen-geel-paars gestippelde alligator, en een twilight boek! kleding en een dooie vis.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee een tandenborstel, iPod en een laptop,koffer, een boek en mijn groen-geel-paars gestippelde alligator, en een twilight boek! kleding en een dooie vis en mijn badeend.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 21:33 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee een tandenborstel, iPod en een laptop,koffer, een boek en mijn groen-geel-paars gestippelde alligator, en een twilight boek! kleding en een dooie vis en mijn badeend en mijn TotallyTrashicHunk posters.


    Firm believer of all that is magic

    Ik ga op vakantie en ik neem mee een tandenborstel, iPod en een laptop,koffer, een boek en mijn groen-geel-paars gestippelde alligator, en een twilight boek! kleding en een dooie vis en mijn badeend en mijn TotallyTrashicHunk posters en mijn puppy


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Ik ga op vakantie en ik neem mee een tandenborstel, iPod en een laptop,koffer, een boek en mijn groen-geel-paars gestippelde alligator, en een twilight boek! kleding en een dooie vis en mijn badeend en mijn TotallyTrashicHunk posters en mijn puppy. En een mega chocoladereep

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 21:37 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee een tandenborstel, iPod en een laptop,koffer, een boek en mijn groen-geel-paars gestippelde alligator, en een twilight boek! kleding en een dooie vis en mijn badeend en mijn TotallyTrashicHunk posters, mijn puppu, een mega chocoladereep en mijn blackberry!


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik ga op vakantie en ik neem mee een tandenborstel, iPod en een laptop,koffer, een boek en mijn groen-geel-paars gestippelde alligator, en een twilight boek! kleding en een dooie vis en mijn badeend en mijn TotallyTrashicHunk posters, mijn puppu, een mega chocoladereep en mijn blackberry en mijn mascara


    Never give up on the things that make you smile.