• Toestemming voor schrijfwedstrijd

    Hallo BURRITO,
    Hierbij heb je toestemming om een schrijfwedstrijd te openen. Veel succes en plezier!


    Dus hier is hij dan :'D

    Wat ik nodig heb ;
    * 1 mede-jury lid die wat meer op de spelling gaat letten. Dt-fouten enzovoort.
    * 10 enthousiaste deelnemers.


    Even overlopen;
    -Er zijn 6 rondes en voor elke ronde krijg je tien dagen de tijd. Het zou fijn zijn als je niet midden in de wedstrijd zou gaan afhaken.
    - Je creatie zet je in een aparte story en je zet de link ernaar hier zodat ik en m'n mede-jury lid het kunnen zien.
    -De winnaar krijgt een story naar keuze een maand lang op mijn profiel plus een link naar zijn profielpagina.
    - Je kan uitstel krijgen alléén met een geldige reden. (Niet dat je geen inspiratie hebt, bv.)
    - Elke deelnemer krijgt een punt op tien voor zijn creatie.
    - Bij elke ronde valt er NIEMAND af. Op het einde van de wedstrijd worden al je punten van de andere zes ronden en zo word de winnaar gekozen. Zo kan je ook niet afkomen dat de opdracht jou niet lag.

    Deelnemers:
    1.Belieburx
    2.3AM
    3.Acceptance |8|8,5|
    4.SadismOpdracht 1|8,5
    5.xMystic Opdracht 1 |8
    6.iWeasly Opdracht 1. |8,5
    7. Anarchist. |9|7|
    8. Marvolo | 9 | 8 |
    9.Eurydice | 8,5| 9 |
    10.AngelLovee

    Juryleden:
    1. BURRITO.
    2.Smilie



    Opdracht 3 (:
    Schrijf een 'ode' aan iemand die heel veel voor je betekend, iemand die jou inspireerd, iemand die jou iets speciaals doet, iemand waarmee je leuke momenten hebt meegemaakt. Je beschrijft een speciaal moment voor je met die persoon of je beschrijft jullie relatie of welk gevoel diegene jou geeft.
    Inleverdatum: 18 April (:

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 18:34 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Dit is hem :)
    het verhaal is geinspireerd door een soort volkswijsheid/sprookje

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 21:34 ]


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Kan ik alsjeblieft een dag uitstel krijgen? Ik ben net begonnen op mijn nieuwe stage, en moet nu dus 4 dagen in de week om 6 uur mijn bed uit. Dat is heel zwaar, helemaal omdat ik net hersteld ben van Pfeiffer.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 22:18 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wanneer krijgen we de uitslag [a]?
    [Ja, sorry, nee, ik zeur, weet ik. Maar ik wil gewoon heel graag weten of jullie het goed vonden <3]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Wanneer krijgen we de uitslag [a]?
    [Ja, sorry, nee, ik zeur, weet ik. Maar ik wil gewoon heel graag weten of jullie het goed vonden <3]

    Ik ga morgen pas alles lezen en overleggen met ander jurylid en dan ga ik alels online zetten ;]


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    (...)
    Ik ga morgen pas alles lezen en overleggen met ander jurylid en dan ga ik alels online zetten ;]
    Oh oké, cool ^^
    Take your time, ik was gewoon nieuwsgierig (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    3AM schreef:
    Kan ik alsjeblieft een dag uitstel krijgen? Ik ben net begonnen op mijn nieuwe stage, en moet nu dus 4 dagen in de week om 6 uur mijn bed uit. Dat is heel zwaar, helemaal omdat ik net hersteld ben van Pfeiffer.

    Tot wanneer wil je uitstel?


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik heb mijn punten allemaal ingediend, ik wacht nog op de andere! Ondertussen ga ik de twee opdracht beginnen voorbereiden en die komt er later deze dag op! (:


    all I want is the taste that your lips allow

    ich habe keine liedje ontvangen off had je dat nog niet gedaan, hihi


    Alleen maar tranen van geluk

    Knijster schreef:
    ich habe keine liedje ontvangen off had je dat nog niet gedaan, hihi

    Nee, je moet melden als ik het mag sturen ;d


    all I want is the taste that your lips allow

    Stuur mij maar ;D

    Ohh, ik hoopte al heel erg dat deze opdracht zou komen ! Hopelijk krijg ik een niet te moeilijk nummer ^^
    [aka, stuur maar :Y)]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    awesome opdracht ^^ hoop dat het niet te moeilijk is (lees: dat ik een hekel heb aan het liedje/stijl)

    stuur maar :)


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Zend 'm maar door! (:

    Opdracht 2.


    Alleen maar tranen van geluk

    De laatste drie mensen waar ik niets van heb, als ik morgen niets heb liggen jullie eruit (:


    all I want is the taste that your lips allow