• ik zit op een katholieke sgool,, da betekent tog dat de leerkrachte eerst luistere naar de leerlinge die probleeme hebbe?! by my dus nii!! de meester sleurde my gwn op de grond,, da is nuu 3weeke geleje en ik heb nogalty last van myn arm!!

    dees is tog nii normaal?!
    en hy doet ok studie maar ik wil daar nii naartoe?! wat moet ik doen!!?? help me!!


    don't be afraid for something you can't see

    Tegen je ouders zeggen ><


    ' niks is wat het zijn moet '

    Waarom sleurde hij je op de grond? o.o'


    ok

    wtf? Ö
    waarom deed hij dat?


    You're a star in heaven.

    omg hij is gek
    ik zouw het tegen mijn ouders zeggen of naar iemand vab school gaan


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    BlackQueen schreef:
    Tegen je ouders zeggen ><


    ze hebben mn ouders al gebelt toen maar mn ma vind dat het mn eige sguld is --'


    don't be afraid for something you can't see

    Ik zou hem gewoon beginnen uitschelden en naar de directie gaan ofzo ;3.


    None but ourselves can free our minds.

    TINSELTOWNx schreef:
    wtf? Ö
    waarom deed hij dat?


    omdak over een lyn ging --'


    don't be afraid for something you can't see

    FoxxShadow schreef:
    (...)

    ze hebben mn ouders al gebelt toen maar mn ma vind dat het mn eige sguld is --'

    Hy mag je toch niet zomaar op de grond sleuren ? & op een katholieke school dan nog. >,<


    None but ourselves can free our minds.

    FoxxShadow schreef:
    (...)

    omdak over een lyn ging --'


    normaal stuur je die leerling naar de directeur, maar je gooit toch niemand op de grond? o.o
    rare vent


    You're a star in heaven.

    Wat deed je dan dat je over een lijn ging..?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Naar je mentor en naar je ouders. heb ik ook gedaan over mijn AK leraar die nogal kut is. nu gaan er mensen naar de baas van ons scholengemeensschap.


    We can only learn to love by loving.

    leraren mogen leerlingen niet zomaar aanraken,en al zeker geen pijn doen,dus ga ermee naar de directie of bel een of ander jongerenhulpcentrum,en als anderen het hebben gezien,moet je ze meenemen naar de directie,zodat je sterker staat,dan zullen ze je eerder geloven.


    everybody needs a song.

    Braindamage schreef:
    (...)
    Hy mag je toch niet zomaar op de grond sleuren ? & op een katholieke school dan nog. >,<

    geloof me,,katholieke scholen zijn de sléchtste da er zijn.-is zelf int midde vnt schooljaar verandert naar normale school-


    Imperfection Is Beautiful

    zeg ht tgn de leerkracht,je titularis of directrice wordt die mss ontslagen:Y)
    Xx
    ps: vin het echt erg voor je + ik zit ook wel op een katholieke school maar of je nu godsdienst of zedenleer volgt leerkrachtn moetn altijd eerst luistere;)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....