• me kamer moest ik helemaal opruimen want het was echt een hele erge troep :'D maarja dus ook me kledingkast nog grotere troep dus x'D alles was uiteindelijk weer netjes....
    ik wist niet dat ik zoveel kleren had O.O
    en zoveel ruimte in me kamer 8'D

    hebben julie ook eens wat ondekt toen julie je kamer/kledingkast opruimde?
    :Y)


    Shoganai i ne~

    Ik ondekte ooit toen ik mn kamer opruimde dat ik m'n wiskunde boek helemaal niet kwijt was..


    Just try to live life to the fullest

    Nou eileen ook al is het opgeruimt het blijft klein je kamer :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee, alleen dat ik dingen dan terugvind, zoals, de tandenborstel van me zusje net.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Chiffon schreef:
    Ik ondekte ooit toen ik mn kamer opruimde dat ik m'n wiskunde boek helemaal niet kwijt was..

    Haha had ik ook!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vond kleurpotloden van vroeger terug.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Elke keer als ik opruim (bijna nooit 99% kans dat je mij zie opruimen), dan komt ik wel weer wat tegen wat ik kwijt ben geraakt en waar ik te lui voor was om te zoeken :$


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Chiffon schreef:
    Ik ondekte ooit toen ik mn kamer opruimde dat ik m'n wiskunde boek helemaal niet kwijt was..


    live long and prosper

    Als ik mijn kamer opruim, vind ik nooit iets terug :'D
    Dan vergeet ik gewoon waar ik het heb gedumpt


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    CandyFace schreef:
    Als ik mijn kamer opruim, vind ik nooit iets terug :'D
    Dan vergeet ik gewoon waar ik het heb gedumpt

    heb ik ook maar nu moet ik het wel kunnen vinden want me kamer is .... ja leeg dus


    Shoganai i ne~

    ik ruim mijn kamer nooit op., ;x
    want ik weet dat al ik het opruim, ik niks meer terug vind. dus ga ik dingen zoeken en is het nog geen 5 minuten later weer een troep.,
    dus nee, daar zou ik nooit achterkomen., x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Haha, ik weet nog toen ik mijn boekenkast ging opruimen met mijn vader. En toen viel er zo'n briefje uit wat ik jaren geleden er had tussen gestopt. Het was een of ander geheim gedichtje of schrijfsel, besefte ik toen. Ik ging echt heel awkward doen, haha, omg.


    wth.

    Ik hoop dat als ik deze week me'n kamer ga opruimen, me'n m&o boeken vind haha xd.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik vind wel vaker geld als ik aan het opruimen ben :Y)


    As travars

    Ik vind heel vaak dingen tijdens opruimen waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze kwijt was.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    3 maand geleden kon ik eindelijk mijn vloer weer zien, en ik was er echt verbaasd over, ik heb dus een schaak vloer, je weet wel, zwart wit geblokt. ;x dat was ik helemaal vergeten tot ik het weer zag. ;$


    Life is a beautiful struggle