• als je te horen hebt gekregen dat je vriendin een zelfmoordpoging heeft gedaan en je niet wilt huilen, maar het gevoel hebt dat je niets anders kan, aangezien je niet naar haar toe mag vanwege haar situatie?

    Edit: O en trouwens, het is mijn schuld. Ze sms'te me gisteravond om half twee nog 'ik hou van je'. En ik heb niet geantwoord, hoewel dat toch een duidelijk teken was.


    Tweede Edit: Ik mag er niet heen. Ik heb helaas ruzie gekregen met de ouders van mijn vriendin. Maar ik heb al een idee gekregen van een vriendin; Kaartjes sturen, die ze zal lezen als ze wakker wordt uit haar coma. (Daar gaan we tenslotte vanuit.)

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 19:56 ]


    everything, in time

    Ohmai, sterkte Progeny.
    Als IK in jouw situatie zat.. zou ik niet weten wat ik moest doen, tbh. D:


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Jacksass schreef:
    En het niet antwoorden op haar sms'je is denk ik niet de reden dat ze het gedaan heeft. Ik denk dat ze het al vanplan was en ze je wou laten weten dat ze van je houdt en je zal gaan missen.


    Ik bedoel ook niet dat ze het daarom heeft gedaan, maar meer in de zin dat ik dat als teken had moeten zien en haar had moeten tegenhouden, door bijvoorbeeld te bellen.D:


    everything, in time

    HeroHUNTER schreef:
    Oh, en vraag aan haar ouders of je niet even bij haar mag. Je kan haar hand vasthouden en dingen vertellen. Vrolijke dingen die er gebeuren. Wie weet hoort ze je. Ze zal je er dankbaar voor zijn (gok ik zo)
    Sterkte!


    Ik heb ergens gelezen dat het goed is om met degene te praten die in coma ligt.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Meisje toch. Verschrikkelijk voor je dat je alweer zoiets meemaakt. Voel je maar vooral niet schuldig, je had het echt niet kunnen weten en zelfs al had je het geweten, ze had het vast al gepland en dan had je haar waarschijnlijk toch niet op andere gedachten kunnen brengen. Zoals als eerder is gezegd, mensen kunnen zo gemakkelijk liegen.

    Ze zal vast binnenkort wel weer ontwaken uit haar coma en daarom is een brief inderdaad een goed idee. Misschien zou je het toch voor elkaar kunnen krijgen om een keertje naar haar toe te gaan?

    In ieder geval heel veel sterkte! Het komt vast allemaal wel goed. En als je iemand nodig hebt om mee te praten, je weet me te vinden.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Progeny schreef:
    (...)

    Ik bedoel ook niet dat ze het daarom heeft gedaan, maar meer in de zin dat ik dat als teken had moeten zien en haar had moeten tegenhouden, door bijvoorbeeld te bellen.D:

    Tuurlijk niet je kon het niet weten, mijn vriendinnen sms'en me dat ook wel eens spontaan, gewoon om te zorgen dat ik me goed voel en om mij te laten weten dat er iemand om me geeft. Je had dit niet aan kunnen zien komen.
    En als ik jou was zou ik toch een brief proberen te schrijven aan haar of toch proberen naar haar toe te gaan en tegen haar te praten. Vaak werkt zoiets wel bij mensen die in coma liggen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Reticent schreef:
    Meisje toch. Verschrikkelijk voor je dat je alweer zoiets meemaakt. Voel je maar vooral niet schuldig, je had het echt niet kunnen weten en zelfs al had je het geweten, ze had het vast al gepland en dan had je haar waarschijnlijk toch niet op andere gedachten kunnen brengen. Zoals als eerder is gezegd, mensen kunnen zo gemakkelijk liegen.

    Ze zal vast binnenkort wel weer ontwaken uit haar coma en daarom is een brief inderdaad een goed idee. Misschien zou je het toch voor elkaar kunnen krijgen om een keertje naar haar toe te gaan?

    In ieder geval heel veel sterkte! Het komt vast allemaal wel goed. En als je iemand nodig hebt om mee te praten, je weet me te vinden.


    "Verschrikkelijk voor je dat je alweer zoiets meemaakt"
    hoeweetjedat?

    Ik heb een brief een brief geschreven. Of ja, had. Maar toen kreeg ik dus ruzie met haar ouders en van hen mag ik absoluut niet langs bij mijn vriendin. Toen heb ik hem uit woede en verdriet gescheurd. Daar baal ik ontzettend van omdat ik er superlang over had gedaan.

    En echt, bedankt, ik zal het onthouden!(flower)


    everything, in time

    Zeg tegen haar ouders, hoe belangerijk ze voor je is. Dat je er voor haar wilt zijn, zoiets kunnen ze je toch niet ontnemen?

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 20:20 ]

    Progeny schreef:
    (...)

    "Verschrikkelijk voor je dat je alweer zoiets meemaakt"
    hoeweetjedat?

    Ik heb een brief een brief geschreven. Of ja, had. Maar toen kreeg ik dus ruzie met haar ouders en van hen mag ik absoluut niet langs bij mijn vriendin. Toen heb ik hem uit woede en verdriet gescheurd. Daar baal ik ontzettend van omdat ik er superlang over had gedaan.

    En echt, bedankt, ik zal het onthouden!(flower)

    Je vroeg op Tumblr een keer of je met iemand kon praten, daarom weet ik dat. Geen zorgen, ik ben niet zo'n enge stalker of zo. Je hebt me de dingen gewoon zelf verteld.

    Oh, dat is inderdaad wel balen. Ik denk dat een nieuwe brief schrijven wel een idee is. Zo blijf je er toch wel weer mee bezig.

    Of... je sneakt gewoon naar haar toe. Of we ontvoeren haar ouders. Ja, oké. Ik hou mijn mond nu.


    I may not always be perfect, but I'll always try.