• ..Dat mensen best veel gepest worden. En ik vind dit niet kunnen. Ikzelf ben ook een paar keer gepest, geplaagd, dingen genoemd, alles.
    Ik zie mensen in mijn klas die gepest worden, omdat ze anders zijn, slimmer, zogenaamd 'raar', gothic, 'emo', noem maar op.
    Dat mensen onzeker zijn, wegkruipen in hun 'shell', zich anders gaan voordoen, anders kleden, verkeerde vrienden, niet meer eten, zich vanalles wijs gaan maken.
    Je denkt nu wss echt van; wtf, zeikstraal, wat is je punt.
    Mijn punt is; Never change yourself for someone else.
    Hoppla. Dat wou ik even melden.
    You're motherfucking perfect.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    You're so right. Ikzelf ben nooit gepest, maar heb me vroeger héél vaak onzeker gevoeld. Was ik wel leuk genoeg, had ik wel de juiste kleren aan, waren de mensen met wie ik omging wel "cool" genoeg? Ik werd een compleet ander persoon en op een gegeven moment realiseerde ik me: 'Voor wie doe ik dit eigenlijk?'. Ik werd er zeker niet gelukkig van, dus ik ben nu weer mezelf. Voor zover ik dat kan zijn.

    Amen. <3


    It's time to be happy again.

    Precies. Ik ben zelf ook jarenlang buitengesloten geweest en er is me ook altijd verteld dat ik lelijk was, niet goed genoeg enz. dus ik weet precies wat je bedoelt. Die mensen weten gewoon niet wat voor schade ze aanrichten, al mag het dan al zo onschuldig lijken. Alleen maar zodat hun eigen onzekerheden zo niet uitkomen. Dachten sommige mensen maar eens beter na voor ze iets deden..

    Yeah, ik ken dat


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ecstasy schreef:
    Precies. Ik ben zelf ook jarenlang buitengesloten geweest en er is me ook altijd verteld dat ik lelijk was, niet goed genoeg enz. dus ik weet precies wat je bedoelt. Die mensen weten gewoon niet wat voor schade ze aanrichten, al mag het dan al zo onschuldig lijken. Alleen maar zodat hun eigen onzekerheden zo niet uitkomen. Dachten sommige mensen maar eens beter na voor ze iets deden..

    Same here.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    niet meer eten, zich vanalles wijs gaan maken.
    i know that feeling...


    live long and prosper

    Ecstasy schreef:
    Precies. Ik ben zelf ook jarenlang buitengesloten geweest en er is me ook altijd verteld dat ik lelijk was, niet goed genoeg enz. dus ik weet precies wat je bedoelt. Die mensen weten gewoon niet wat voor schade ze aanrichten, al mag het dan al zo onschuldig lijken. Alleen maar zodat hun eigen onzekerheden zo niet uitkomen. Dachten sommige mensen maar eens beter na voor ze iets deden..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Haha zeikstraal :x

    ik vind dat je gelijk hebt hoor, en ik zie het zelf ook gebeuren tussen m'n vrienden en ik kan niet ontkennen dat ik het soms onbewust ook wel doe, maar ik ga niet mensen laten vallen omdat ze er anders uitzien.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik werd vroeger vaak gepest met dat ik dik was --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ecstasy schreef:
    Precies. Ik ben zelf ook jarenlang buitengesloten geweest en er is me ook altijd verteld dat ik lelijk was, niet goed genoeg enz. dus ik weet precies wat je bedoelt. Die mensen weten gewoon niet wat voor schade ze aanrichten, al mag het dan al zo onschuldig lijken. Alleen maar zodat hun eigen onzekerheden zo niet uitkomen. Dachten sommige mensen maar eens beter na voor ze iets deden..

    same


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Successful schreef:
    Haha zeikstraal :x

    ik vind dat je gelijk hebt hoor, en ik zie het zelf ook gebeuren tussen m'n vrienden en ik kan niet ontkennen dat ik het soms onbewust ook wel doe, maar ik ga niet mensen laten vallen omdat ze er anders uitzien.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben nooit echt gepest of geplaagd,
    maar ik vind het zó gemeen van anderen..

    You're right,
    niemand zou zich moeten veranderen voor anderen.


    Me so good.

    ik werd vroeger meer gepest dan nu
    nu word ik bijna nooit meer gepest maar er is een valse vriendin die dat wel nog doet zij mag ons altijd uitschelden van dikke of zo maar als wij eens iets terugzeggen bv kleinte(jha ze is klein voor haar leeftijd maar ik vind dat opzich niet erg)dan begint ze te wenen enzo of gaat ze naar de juf en ik vind dat echt ni leuk e

    ik vind dat pesten moet gestopt worden
    ik snap niet wat de pesters daar aan leuk vinden


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ecstasy schreef:
    Precies. Ik ben zelf ook jarenlang buitengesloten geweest en er is me ook altijd verteld dat ik lelijk was, niet goed genoeg enz. dus ik weet precies wat je bedoelt. Die mensen weten gewoon niet wat voor schade ze aanrichten, al mag het dan al zo onschuldig lijken. Alleen maar zodat hun eigen onzekerheden zo niet uitkomen. Dachten sommige mensen maar eens beter na voor ze iets deden..


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je hebt zó gelijk! Zelf ben ik gelukkig nooit echt gepest, maar er zijn wel behoorlijk vaak vervelende opmerking tegen me gemaakt. Gelukkig heb ik me daar zelf nooit voor veranderd!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ecstasy schreef:
    Precies. Ik ben zelf ook jarenlang buitengesloten geweest en er is me ook altijd verteld dat ik lelijk was, niet goed genoeg enz. dus ik weet precies wat je bedoelt. Die mensen weten gewoon niet wat voor schade ze aanrichten, al mag het dan al zo onschuldig lijken. Alleen maar zodat hun eigen onzekerheden zo niet uitkomen. Dachten sommige mensen maar eens beter na voor ze iets deden..