• Ik vind het irri dat ik al mijn oude topics nog heb staan en ik zou ze graag willen verwijderen ook heb ik een keer een topic gemaakt bij reclame en komt er iemand anders daar even lekker haar story aanprijzen, dus zo'n reactie's zou ik ook graag willen verwijderen

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 14:41 ]

    Je kunt het melden aan een moderator. Alleen zij kunnen reactie's / topic's sluiten of verwijderen. Maar dat gebeurt heel zelden.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 14:54 ]

    ik snap het niet?
    Je kunt geen topic's verwijderen volgens mij, je kunt ze alleen sluiten.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Je kunt een moderator vragen om je topic te sluiten, maar je kunt ze niet verwijderen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wij verwijderen nooit topics, je kunt alleen vragen om ze te laten sluiten :)


    Life is hard and then we die

    Ik vind ook dat je een topic helemaal moet kunnen verwijderen xd


    Me so good.

    En wij gaan geen reacties van mensen verwijderen zonder goeie reden ;)


    Life is hard and then we die

    Wij doen niet aan topics verwijderen. Dat maakt het voor ons onmogelijk om te controleren. Je kunt gewoon een slotje aanvragen en reacties als degene waar jij het over hebt, kun je aangeven bij een moderator.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Zoals Courtesan al zei, verwijderen we topics inderdaad niet (: Je kunt wel een slotje aanvragen, zodat er niet meer in dat topic gereageerd kan worden.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle