• als je te horen hebt gekregen dat je vriendin een zelfmoordpoging heeft gedaan en je niet wilt huilen, maar het gevoel hebt dat je niets anders kan, aangezien je niet naar haar toe mag vanwege haar situatie?

    Edit: O en trouwens, het is mijn schuld. Ze sms'te me gisteravond om half twee nog 'ik hou van je'. En ik heb niet geantwoord, hoewel dat toch een duidelijk teken was.


    Tweede Edit: Ik mag er niet heen. Ik heb helaas ruzie gekregen met de ouders van mijn vriendin. Maar ik heb al een idee gekregen van een vriendin; Kaartjes sturen, die ze zal lezen als ze wakker wordt uit haar coma. (Daar gaan we tenslotte vanuit.)

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 19:56 ]


    everything, in time

    Een brief naar haar schrijven? En die dan afgeven wanneer het mag? Dat helpt bij mij, schrijven :3
    Beterschap!


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    opbellen? mag dat wel?

    Bellen gaat niet, ze is niet instaat te spreken.


    everything, in time

    zorgen dat je er voor haar kan zijn als het wel mag.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Je kan haar opbellen, een bericht sturen, een smsje, of een brief schrijven. Met haar práten, sowieso. Dit doet pijn, ik weet hoe het is Marleen..
    Schrijf op een blaadje, gewoon wat er in je hoofd opkomt met haar enzo.
    I'm here for ya <3333


    We accept the love we think we deserve.

    schrijf een brief en stuur die naar haar toe. EN als doe dat voor de zekerheid twee keer. Maar ik vind het niet gek dat je om half twee 's nachts niet reageert


    Love sheds light one the darkest of times

    Waarom twee brieven?x;

    En mijn mobiel stond wel aan, ik had alleen geen zin meer om terug te sms'en.


    everything, in time

    Je moet jezelf niet de schuld geven, dat wilde zei vast ook niet. Ik heb een goede vriend, die nu niet meer leeft, maar je denkt altijd 'Had ik maar..'. Waarschijnlijk had jouw smsje ook niets meer uitgemaakt, want als je dat eenmaal in je hoofd hebt zitten, is het er moeilijk uit te praten.

    ^Je hebt gelijk. Maar ik heb al eerder een vriendin verloren aan zelfmoord, dus je zou denken dat ik de seinen toch zou moeten zien?


    everything, in time

    Praat erover met je familie/vrienden
    Niet opkroppen, word je alleen maar depri van
    En als je weer bij je beste vriendin mag, zou ik ook eens met haar praten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Niemand ziet dat aankomen, je moet weten dat het niet jou schuld is, omwille wat voor 'seinen' er zijn, of zouden kunnen zijn.
    Ik weet eerlijk niet hoe je haar moet benaderen, maar je moet rustig afwachten tot het wel kan, dan bij haar langs gaan en alle steun en hoop geven dat je maar kan. Je komt er wel doorheen, en zij ook. Sterkte!


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Mensen kunnen hun gevoelens heel goed verbergen, en vaak zeggen ze niks over hun gevoelens of plannen voor het moment dat ze het echt doen, in de angst dat mensen hun eruit willen praten of tegenhouden. Dus het lijkt me heel moeilijk te zien, zelfs voor goede vrienden. Ik had het van mijn vriend ook echt niet verwacht, zulke dingen zijn altijd een shock.

    Zoals ze hier al zeiden. Niemand ziet het aankomen, ook al zijn dr veel seinen aan gegeven je denkt er op dat moment er dan niet aan. Je denkt er pas aan als het is gebeurd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bedankt voor de lieve reacties!
    Ik kan haar trouwens ook niet schrijven, ze kan het niet lezen. Ze ligt in coma.x;


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Bedankt voor de lieve reacties!
    Ik kan haar trouwens ook niet schrijven, ze kan het niet lezen. Ze ligt in coma.x;


    Dat Sucks, ik hoop voor jullie dat alles goed met dr komt. <3